Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet driftstatus?

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas, du må da om nogen være manden til at snakke lidt fornuft med Scannet Wink Du har da lavet så meget for dem og er med garanti højt respekteret hos dem. Kunne du ikke tage en alvorlig snak med dem og fortælle dem hvad det her gør ved deres omdømme og lære dem lidt om god kundepleje..... PLEASE......

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Så er den gal igen - denne gang er det deres Linux servere. Det betyder bl.a., at min blog er nede. Og gæt selv, hvad der står under "Driftstatus"?

Der er i øjeblikket ingen driftsforstyrrelser.

ØV!

Hiv fat i mig ... så skal jeg nok stikke både Scannets service niveau, oppetid og pris ;) mmc@mc-solutions.dk

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I mandags satte jeg en Pingdom account op, til at tracke de nattelige nedetider jeg personligt havde oplevet ugen tidligere, og har været glædeligt overrasket over, at den kun havde reageret 2 gange med nedetid på omkring et minuts tid i løbet af ugen. 
I nat gik sitesne dog ned kl. 02.00 og var først oppe igen halvanden time senere.

Så længe Scannet ikke informerer om det, under driftstatus, så gør jeg.

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbrit - Christobel:

Thomas, du må da om nogen være manden til at snakke lidt fornuft med Scannet Wink Du har da lavet så meget for dem og er med garanti højt respekteret hos dem. Kunne du ikke tage en alvorlig snak med dem og fortælle dem hvad det her gør ved deres omdømme og lære dem lidt om god kundepleje..... PLEASE......

Hej Majbrit

66,66 % af ejerne bag ScanNet er meget intelligente mennesker, og jeg er ikke i tvivl om, at de ved præcist, hvad de gør. Virksomheden er yders sund økonomisk, og det er svært at belære en sund virksomhed om, at de gør nogle ting helt forkert. Det er jo deres valg, at de nedprioriterer deres produkter som webshop, CMS etc. til fordel for en opprioritering andre steder - og at deres kundeservice er nedprioriteret. De er midt i en flytning, og jeg tror da på, at deres oppetid bliver bedre, når den er overstået. Men deres nedprioritering af kundeservice etc. ved jeg ikke om ændres?

Ville gerne hjælpe - har selv adskillige servere og mange, mange webhoteller hos dem. Men jeg kan desværre ikke - for man kan ikke hjælpe nogen med et problem, de ikke selv vil erkende.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

.....man kan ikke hjælpe nogen med et problem, de ikke selv vil erkende.

 

 

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)