Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god ide - men mangler en dygtig Webdesigner

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en god ide, som jeg har syslet med et års tid, men jeg mangler en dygtig Webdesigner.


 


Ideen


Her er mit forsøg på at skitsere ideen uden at fortælle om den! Det er en hjemmeside hvor forbrugerne hjælper hinanden. Lidt a la Gomore – men meget anderledes og meget bredere. Det er gratis for forbrugerne de første år, og der er højest sandsynligt kun få penge i reklamer (men det kender jeg ikke så meget til) Således vil der efter min vurdering i starten kun være ringe indtjening. Men jeg tror på ideen, og mener at siden kunne blive populær.     



 


Om mig selv


Jeg er netop uddannet fra Handelshøjskolen, desuden har jeg arbejdet i shipping branchen hvor jeg er uddannet speditør. For 8 år siden var jeg med til at starte et I/S. Endvidere bor jeg i Horsens med min kæreste og så er jeg for 8 måneder siden blevet far.  


 


Om Webdesigneren


Hvorfor søger jeg en Webdesigner hvis ideen er så god? Og jo jeg har skam deltaget i hjemmeside kurser – men mine evner på dette område er ikke tilstrækkelige, derfor søger jeg hjælp. Jeg søger en enkeltmandsvirksomhed eller bureau. Din alder er underordnet, det er dine kompetencer der er interessante. Din geografiske placering er underordnet.


 


Håber på at hører fra jer.


 


Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Indlægget skal forstås på den måde at jeg søger en partner – det fremgår vist ikke.


Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm.. Jeg har pt. ikke rigtig tid til det.. men ville ellers gerne..

Proev at snakke med Jesper Skov herinde fra..

Super flink gut, og tror ogsaa han kan klare det :) .. Han har lavet en del lignende..

Tilmeldt 18. Mar 06