Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god ide - men mangler en dygtig Webdesigner

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en god ide, som jeg har syslet med et års tid, men jeg mangler en dygtig Webdesigner.


 


Ideen


Her er mit forsøg på at skitsere ideen uden at fortælle om den! Det er en hjemmeside hvor forbrugerne hjælper hinanden. Lidt a la Gomore – men meget anderledes og meget bredere. Det er gratis for forbrugerne de første år, og der er højest sandsynligt kun få penge i reklamer (men det kender jeg ikke så meget til) Således vil der efter min vurdering i starten kun være ringe indtjening. Men jeg tror på ideen, og mener at siden kunne blive populær.     



 


Om mig selv


Jeg er netop uddannet fra Handelshøjskolen, desuden har jeg arbejdet i shipping branchen hvor jeg er uddannet speditør. For 8 år siden var jeg med til at starte et I/S. Endvidere bor jeg i Horsens med min kæreste og så er jeg for 8 måneder siden blevet far.  


 


Om Webdesigneren


Hvorfor søger jeg en Webdesigner hvis ideen er så god? Og jo jeg har skam deltaget i hjemmeside kurser – men mine evner på dette område er ikke tilstrækkelige, derfor søger jeg hjælp. Jeg søger en enkeltmandsvirksomhed eller bureau. Din alder er underordnet, det er dine kompetencer der er interessante. Din geografiske placering er underordnet.


 


Håber på at hører fra jer.


 


Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Indlægget skal forstås på den måde at jeg søger en partner – det fremgår vist ikke.


Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm.. Jeg har pt. ikke rigtig tid til det.. men ville ellers gerne..

Proev at snakke med Jesper Skov herinde fra..

Super flink gut, og tror ogsaa han kan klare det :) .. Han har lavet en del lignende..

Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian


 


Tak for responsen. Nu er jeg ikke så kendt herinde, hvordan får jeg kontakt til Jesper Skov? Umiddelbart vil jeg nok vente en dag eller to med at kontakte ham, for at give en chance til alle der kunne være interesseret i projektet. Ærgerligt at du ikke har tid, men tak for hjælpen.


 


Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes dit indlæg er rimelig mangelfuld.

Nu er en webdesigner jo et vidt begreb, hvad er det du nøjagtig søger ?  En koder, en programmør, en designer eller ?

Det de færreste der kan det hele, så du bliver måske nød til at dele det lidt op mellem flere folk, hvis du vil nå et produkt som er lige så god som din ide.

Og når vi snakker ide, så ja du er god til at skjule ideen, syntes din præsentation er rimelig grineren, det god amino humor

Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MK


 


Tak for kommentaren. Ja der fik du mig – jeg har ikke den store indsigt i Webdesigner branchen. Men jeg søger en person der kan skabe en god hjemmeside på baggrund af min ide. Jeg har også tænkt på at kontakte bureauer, men jeg ville lige prøve herinde først.


Med hensyn til beskrivelsen af ideen, er det faktisk svært at forklare en ide uden at beskrive den! Men personen med de rigtige kompetencer og interesse for ideen, får naturligvis en detaljeret beskrivelse. Vedrørende amino humor, ”det er altid bedre at blive til grin, end slet ikke blive til noget”


 


Håber det var svar nok         
Tilmeldt 13. Jul 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne måske godt være interesseret, kunne du ikke kontakte mig på messenger mrandersb [at] hotmail.com eller på mail mr.anders [at] stofanet.dk, så kan vi lige tale nærmere om hvad du mangler og hvad jeg kan tilbyde.

 

Anders Berthelsen

Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

 

Tak for interessen, jeg har netop sendt en mail til dig.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jepsen,

Jeg er en af ''de færreste der kan det hele''...
- og så bor jeg endda i nærheden af dig, uanset hvor underordnet det end måtte være.

Du er meget velkommen til at præsentere din ide for mig, i første omgang via mail: jakob.soendergaard@gmail.com
Dog vil jeg bemærke, at hvis ikke jeg kan se et indtjeningspotentiale, er jeg ikke interesseret. Tidskrævende non-profit-projekter hænger jo på træerne... :)
Tilmeldt 18. Mar 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jakob

 

Jeg har lige sendt en mail til dig.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)