Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en SEO ekspert?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa


Jeg har en hjemmeside som desværre ikke er så godt med i søgemaskinerne og derfor har jeg tænkt på at hyre en til at få den frem.

Men hvad koster sådan en? altså i timen og pr projekt?

Har ikke lyst til at blive taget ved næsen så håber en kan hjælpe?

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an paa hvor meget arbejde der kraeves. Du maa gerne sende mig lidt mere info paa bratsch@ofir.dk saa vil jeg gerne se paa det. Du kan ogsaa skrive det her i traaden saa du faar lidt mere input.

- Adam

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NIL.

Det svinger ufattelig meget prismæssigt. Nogen vil tage et højt beløb i starten og et mindre løbende og andre tager et mindre beløb i starten og et højere løbende. Så det handler også om, hvilken struktur du har det bedst med.

Send mig gerne noget information om hvilken hjemmeside det drejer sig om og hvilke søgeord du gerne vil ligge højt på, så kigger jeg på det.

michael@adseo.dk

Mvh

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Der er store udsving i timepriser i seo verdenen. Det handler jo i bund og grund om udbud og efterspørgsel. De "SEO eksperter" der har nok at lave koster selvfølgelig mere end dem der er hungrende efter kunder.

 

Mht. valg af Søgemaskinenørd, så plejer rådende at være:

- Kræv at se nogle referencer.

- "SEO eksperter" der ringer til dig eller selv henvender sig er ofte ikke "eksperter" da dem der ved hvad det handler om har travlt nok i forvejen

- Hvis "SEO eksperten" lover en bestemt placering mv. så er det ofte en advarsel om at han ikke ved hvad han snakker om.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis du vil have nogle konkrete priser på bordet fra nogle aktive Aminoer i den kvalificerede ende af skalaen, så tager Rosenstand godt 1.300 i timen og Anders Saugstrup ca. 850 kr. i timen (afhængig af euro-kursen). Begge ex. moms.

(blot for at nævne to, der gerne giver eksempler på timepriser)

 

Tilmeldt 4. Apr 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg kender ikke de enkeltes prisniveau, men jeg ved da at hr. Rosenstand har en timepris på 1.375,00 DKK ex. moms f.eks.

I den anledning vil jeg da foreslå dig at tage et kig på light-versionen af hans pdf-bog, ved navn seo-lex. Hvis den falder i din smag, kan du jo købe hele bogen. :)

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Leander Christensern:

- "SEO eksperter" der ringer til dig eller selv henvender sig er ofte ikke "eksperter" da dem der ved hvad det handler om har travlt nok i forvejen

Sikke da en værre gang vrøvl. Hvis jeg sidder og surfer rundt på nettet og eksempelvis finder en tandklinik i horsens som ikke dukker op i Google på "tandklinik horsens" eller en anden søgning der bør ligge lige til højrebenet, synes jeg da bestemt det er i orden at kontakte denne klinik og fortælle om de muligheder der er. Sådan en handling er da på ingen måde med til at definere om jeg ved noget om SEO eller ej. Hvis jeg _IKKE_ kan få sådan en kunde frem, så er det en anden snak.

Så det synes jeg bestemt ikke du skal lade dig skræmme af NIL, hvis nogen skulle ringe. En sund omgang skepsis er tilgengæld godt og jeg vil meget gerne tilslutte mig kravet om at du bestemt skal se nogle fungerende referencer.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne give dig et uforpligtende tilbud, hvis jeg ikke kan vise resultater, skal du ikke betale.
E-mail : daniel@4760.dk

/ Daniel

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo passende begynde med at få lavet en test af din hjemmeside. Jeg forhandler denne løsning http://www.silktide.com/ som giver et godt billede af hvordan din hjemmeside ser ud.

Jeg har 2 slags test. En stor og en lille.

Den lille tester 5 sider og giver et overordnet billede af din side. Den koster kun 100 kr. 

Den store læser op til 100 af dine sider og giver meget uddybende data af din hjemmeside. Den koster 500 kr.

Hvis du tager den lille først (for at teste det) og derefter den store, så får du 100 kr rabat på den store test (dvs. den lille bliver gratis).

Priserne er excl. moms.

Dem af mine kunder der har købt den har rost testen....

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Michael S. Hermansen:

Jacob Leander Christensern:

- "SEO eksperter" der ringer til dig eller selv henvender sig er ofte ikke "eksperter" da dem der ved hvad det handler om har travlt nok i forvejen

Sikke da en værre gang vrøvl. Hvis jeg sidder og surfer rundt på nettet og eksempelvis finder en tandklinik i horsens som ikke dukker op i Google på "tandklinik horsens" eller en anden søgning der bør ligge lige til højrebenet, synes jeg da bestemt det er i orden at kontakte denne klinik og fortælle om de muligheder der er. Sådan en handling er da på ingen måde med til at definere om jeg ved noget om SEO eller ej. Hvis jeg _IKKE_ kan få sådan en kunde frem, så er det en anden snak.

Så det synes jeg bestemt ikke du skal lade dig skræmme af NIL, hvis nogen skulle ringe. En sund omgang skepsis er tilgengæld godt og jeg vil meget gerne tilslutte mig kravet om at du bestemt skal se nogle fungerende referencer.

 

Det er et faktum at dele af SEO branchen har et meget dårligt ry pga. telefonsælgere der vil sælge topplaceringer på Google. Derfor pointerer jeg også i mine "råd" at hvis en telefonsælger ringer skal man være særlig opmærksom, da der er mange svindlere at finde i den form for opsøgende salg. At du selv benytter opsøgende salg er der selvfølgelig intet galt i og når topicstarter får en henvendelse fra en SEOmand kan han jo benytte sig af råd nr. 1 - nemlig at få fremvist nogle troværdige referencer.

 

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)