Nu er jeg jo ikke seo'er. Men hvis din side har et indhold, som ikke er præget af særlig stor konkurrence, så kan du gøre meget selv for at få en bedre placering. Jeg har fået min eget tekstforfatterside op på førstepladsen på Google uden at betale noget.
Ok, set i bagklogskabens ulideligt klare lys så ville det måske ikke have været dumt, hvis jeg bare havde bestilt en seo'er til at gøre det.Så kunne jeg havde sparet tid, meget tid... men det bliver jo alligevel vigtigere og vigtigere for de fleste at vide noget om seo, så hvorfor ikke sætte sig ind i det? Det er super spændende.
Så min pointe er ikke, at man ikke skal betale for seo, men at det i nogle få tilfælde bare ikke er nødvendigt (at betale for det).
Mvh Marcus :)
Er helt enig, er ikke selv SEO-ekspert og ligger med min nye blog og firmasite, på henholdsvist 6. pladsen og på side 2 på google, når jeg søger på boligstylist...........
Dette er med min spritnye side, kun et par uger gammel.
Dette har jeg gjort ved at have sigende titler, en relevant meta-description, meta-keywords, sigende alt-tekster og ved brug af h1-h6.......
Så ja, man kan gøre meget selv......
Jeg forkleiner på ingen måde SEO-eksperter og de har helt sikkert berretigelse, især hvis der er stor konkurrence....
Men ville alligevel komme med min historie, idet jeg med meget få indgreb, ligger forholdvist højt på google.
Selvfølgelig kan jeg komme endnu højere, men mon ikke tiden arbejder for mig?