Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncører er en mangel vare i disse tider!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har sjældent været så svært at skaffe annoncører som det er nu.

Det har vi i hvert fald erfaret på www.Crystle.dk. Som er en dansk luksusportal. Dette marked er især hårdt ramt for tiden. 

Derfor er jeg interesseret i at få lidt frisk input til hvordan man kan klarer sig igennem disse krise tider rent økonomisk, nu hvor man kun opnår afslag fra pontetielle annoncør selvom man nærmest tilbyder dem gratis annoncering.

Vi har allerede godt gang i Adsense, Affiliate løsninger men er der noget mere vi bør indfører?

Eventuelt tiltag:

Hvis du finder en annoncør til Crystle får du 15 % af indtjening på annoncøraftalen.

Er det et tiltag som du kunne finde interessant?

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit kundegrundlag må jo generelt være lille, og denne 'krise' varer måske ved længe. Hvad med at rette siden mere mod den internationale arena, så I på den måde måske kan udvide kundepotentialet?

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin. Jeg tror også nok jeg har rost jer før angående jeres site (lidt i hvert fald), men her synes jeg i kommer til kort. 

Har i ingen CPC strategi? eller cases der viser at det virkelig kan give virksomhederne værdi ved at annoncere på jeres site?

Jeg mener i henvender jer efter egen udsagn til luksus-gruppen, og det må forventes at virksomheder der har produkter til denne gruppe ligeledes er kræsne. 

Brug mere tid på at planlægge, og eksekvere annoncekampagner, og se dem ikke som en hævemaskine, men som et samarbejde der SKAL give værdi for begge parter. 

Byg nogle interssante cases, hvor i eventuelt giver heavy rabat på interessant kunder (opsøgende salg måske) mod at kunne bruge den viden i sammen får til at erhverve nye kunder (case-strategi). Hvis i viser at i interesserer jer for jeres annoncører og om de kan flytte varer via jeres side... så skal de nok komme...

Kender i evt Quantcast.com det kan være det var interessant at undersøge OM jeres målgruppe nu også bliver ramt. De samler mange interessante oplysninger omkring jeres besøgende, som kan bruges til at sammensætte den helt rigtige mediepakke til jeres annoncører. 

Arbejdshandskerne på!

God vind!

-Karsten

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar

Jeg kan fortælle dig at vi havde tænkt os at starte ud som et internationalt online magasin, men for at det skulle have relevans for vores besøgende vendte vi tilbage til den danske arena. Hvis vi gør det internationalt bliver det for upersonligt for vores læsere..

Vi har istedet tænkt os at lave siden på Svensk og norsk også hvis det viser sig at blive en succes

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tak for din feedback som er særdeles brugbar..

Som jeg forstår det skal vi få gøre noget mere ud af at fortælle vores potentielle annoncører hvad et samarbejde imellem os vil kunne give for både dem og os. Så mere grundarbejde inden kontakt til annoncøren.

Og tak for linket..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg vil forslå at i kigger på affiliate programmer, shareasale (US) har eks et par privatejet firmaer ombord!

Jeg vil dog forslå at i kiggere mere på de danske og Engelske affiliate netværk da deres annoncører er inden for EU og jeres brugere derfor ikke skal betale told hvis de handler hos en af annoncørerne.

Sig til hvis i skal have hjælp!

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)