Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame Bureau

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skattekonsulenterne:

Jeg kan såmænd godt følge dig Espresso og det var også min tanke men omvendt er sparring og nye indspark altid godt selvom det måske er indenfor et område hvor man selv er eksperten.

Jeg kan ikke være mere enig.

Skulle måske hellere have skrevet:

Du overvejede en anden branche igår - i en helt anden boldgade. Ser så nu, at du allerede har startet et reklamebureau. Måske du skulle stille det lidt i bero, indtil du har gennemtænkt dit koncept. Herunder hvilke ydelser du vil tilbyde i reklamebureauet.

Idéer til navn kommer måske som lynet fra en blå himmel, når du har tænkt konceptet igennem.

Jeg er ikke kreativ - og kan ikke bidrage med navneforslag. Til gengæld har jeg begge ben på jorden - og det er altså disse 'ben', der råder dig til, at gennemarbejde din idé lidt mere før en egentlig opstart.

Held og lykke.

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

pointbreak.dk bliver ledigt 31/12, hvis han ikke fornyr det, men eller kan du se whois-info her: DK-Hostmaster: pointbreak, så kan du jo bare ringe og spørge, hvad han skal have for det.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Det var hurtigt, at du skiftede branche.

Er dagligevareudbringningen død nu?

http://www.amino.dk/forums/t/56226.aspx?PageIndex=2

Reklamebureau siger du.

Min første og umiddelbare tanke:

Jeg ville henvende mig til et reklamebureau, hvis jeg var i tvivl om firmanavnet!.

Men når nu der er tale om navnet til et reklamebureau, så vil jeg istedet spørge dig:

Hvilke ydelser skal dit reklamebureau tilbyde, når det nu ikke kan blive kreativitet indenfor navngivning?

 

 

 

Uden at blive grov, så kan jeg vel med god smag i munden spørge dig om du kan læse dansk :-) Hvis dette er tilfældet at du faktisk kan, så syntes jeg du skal læse mit indlæg omkring dagligvare igen, og finde et enkelt sted hvor der står jeg driver et sådan selskab.

Jeg lufter ideer, tanker og andre ting på amino.dk for at få sparring omkring et produkt eller et selskab. Reklame bureauet er ikke en ny idé, eller noget jeg er kommet på over natten. Jeg spørger heller ikke om et forslag til navn, men derimod et bud på hvilket af de to navne jeg har skrevet I syntes bedst om?

Det har vel ikke så meget at gøre vedrørende min evne til at være kreativ?

Det gør nu ikke ondt at høre hvad andre folk syntes om mine ideer eller tanker. :-)


God dag til dig.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon :

Uden at blive grov, så kan jeg vel med god smag i munden spørge dig om du kan læse dansk :-) Hvis dette er tilfældet at du faktisk kan, så syntes jeg du skal læse mit indlæg omkring dagligvare igen, og finde et enkelt sted hvor der står jeg driver et sådan selskab.

Jeg behøver såmænd ikke læse dit indlæg igen. Kan både læse og huske Smile

Derfor skrev jeg - citat:

Du overvejede en anden branche igår - citat slut.

Men jeg skal gerne beklage, hvis jeg har givet udtryk for, at du ikke er kreativ. Det har jeg slet ingen forudsætninger for at udtale mig om.

Hvad jeg derimod har set adskillige eksempler på, er mennesker der for alt i verden vil være selvstændige uden at have gjort sig de helt store tanker om konceptet. Nogle få gange går det godt - rigtig godt endda. Men desværre er der flere eksempler på det modsatte.

Det der undrede mig i dit indlæg, var at du igår overvejede dagligvareudbringning, og du idag havde startet et reklamebureau. Men her har jeg læst forkert .... jeg troede fejlagtigt, at tanken om reklamebureauet var opstået efter dagligvareudbringningen - og altså idag - selvsamme dag, som du har startet det.

Det beklager jeg - og ønsker dig alt mulig held med din nystartede virksomhed.

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er Amino.dk et sparringsnetværk, så jeg kan absolut ikke se noget forkert i at få en vurdering af sit firmanavn herinde, også selvom man er et Reklamebureau.

Der er jo også flere webdesignere der viser deres arbejde frem til kritik. 

- ontopic

Jeg syntes klart at pointbreak media signalerer noget action - take some actions - eller i det mindste noget i den boldgade.

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i vælger point break media, så skal i altså have domænet www.pointbreakmedia.com og ikke pbmedia... Lad være med at forkorte det, 90% af alle jeres besøgende skal jo alligvel helst komme fra organiske resultater fra google, og derved spiller domænenavnets indtastningsmuligheder ikke en rolle....

Når du kigger internationalt vil du også opdage at der er rigtigt mange succesfulde forretninger der har vivedhvadvilaverogvielskerdet.com uden at det giver dem nævneværdige problemer... måske endda modsat effekt. 

Klø på!, og held og lykke med projektet

-Karsten

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville klart også vælge Pointbreak.... grundet der er mest dynamik i det....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:

Hvis i vælger point break media, så skal i altså have domænet www.pointbreakmedia.com og ikke pbmedia... Lad være med at forkorte det, 90% af alle jeres besøgende skal jo alligvel helst komme fra organiske resultater fra google, og derved spiller domænenavnets indtastningsmuligheder ikke en rolle....

Når du kigger internationalt vil du også opdage at der er rigtigt mange succesfulde forretninger der har vivedhvadvilaverogvielskerdet.com uden at det giver dem nævneværdige problemer... måske endda modsat effekt. 

Klø på!, og held og lykke med projektet

-Karsten

Pointbreakmedia er også nemt at huske, så du har en god pointe. Det er catchy.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Pointbreakmedia.com er dog taget!

Begrænser man sig ved at lave det til .dk hvilket er ledigt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se, det skulle være et problem...

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)