Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad går der galt for min shop? HJÆLP! - SNYDT af IN2MEDIA

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg og min kæreste har lige åbnet webshoppen www.byflou.dk. Men jeg er bare ikke tilfreds endnu, og jeg kan ikke finde ud af hvorfor. 

Farven sort
I sin tid valgte jeg den sorte farve fordi jeg ville skille mig ud fra alle de andre hvide og lyse webshops der findes derude. Jeg ville lave noget folk huskede. Jeg syns da også resultetet er blevet ganske godt. Selvom der er MANGE ulemper ved en sort shop.Den er dyster at se på, men virker sammentid eksklusivt. hvad mener i om en sort shop? Kan det lade sig gøre? Og hvis det kan? Hvad skal der så til? Fungerer min? og hvis ikke hvorfor så ikke?

Hjælp - ris og ros
Hvad mangler i min shop for at give den det sidste? Jeg sidder tilbage med en fornemmelse af den ikke udstråler eksklusivitet nok. er det billederne der er for mørke? Er det knapperne der skal kæles mere for? Er der nogle ting som er NO GO som jeg er komme til at lave? Kan i hjælpe mig? Alt input modtages med kyshånd.

MIne tanker - Om bl.a. in2MEDIA
Der er allerede et par kendte fej bl.a. hele ZOOM funktionen. Den virker bare ikke godtnok. Men det kan vi takke IN2MEDIA for. De har simpelthen slet ikke kunne levere en tilnærmelesvis brugbar løsning til mig. Puha... Er der andre der har haft dårlige oplevelser med IN2MEDIA? Oprindelig tilbud løs på 23.000 for hele min coverflow flash. Da de så havde leveret en halv løsning, som slet ikke indeholdte alle de ting den skulle i forhold til krevspec, ja så ville de have 37.000 oven i for at lave den færdig. Simpelthen svineri. Det hele er så endt med at jeg har skrevet flere mails til min kontaktperson hos dem, og hun hun har valgt bare at ignorere alle mine henvendelser. Så nu er jeg ved at få lavet hele løsningen forfra et andet sted.

 

Håber i kan hjælpe mig.

 

Venligst

Simon Falentin Olesen

 

 

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

du har ret lign lort,!

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Larsson:

du har ret lign lort,!

 

Sikke et svar...

 

Jeg syntes webshoppen overall er rigtig flot og fungere godt, men du har ret, der er nogle ting i flashen der ikke spiller.

Jeg syntes din forside spiller max!

 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved nu ikke helt om det ligner lort. Men der mangler bare et eller andet for at give den det sidste. Men jeg har stirret på den i så mange måneder nu at jeg absolut har stirret mig blind på den.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt li den (nu har jeg også sorte visitkort :)) men jeg kan ikke se flashproblemet?

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Flash problemet inde på varekortet. Bl.a. når man vil Zoome en varer. Så hakker det og den starter ikke med det samme billede som det man prøver at zoome på. Det kører virkelig ikke godt og popuppen er slet ikke lavet lækker nok.Derudover så har de ikke fulgt de mål de skulle følge. De har lavet alt for meget luft både over og under flashen, sådan siden bliver længere end egentligt meningen. Derudover er flashen forberedt til at skulle afspille video. eller det var meningen den skulle være, men det fik de heller ikke løst som ønsked. Så den funktion måtte jeg droppe i første omgang.

 

Simon

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Falentin Olesen:

Flash problemet inde på varekortet. Bl.a. når man vil Zoome en varer. 

Ahaaa... ok så ser jeg det :).... ikke godt nok lavet.. forstår godt du er skuffet.

 

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Falentin Olesen:

Hej Alle.

Jeg og min kæreste har lige åbnet webshoppen www.byflou.dk. Men jeg er bare ikke tilfreds endnu, og jeg kan ikke finde ud af hvorfor. 

Farven sort
I sin tid valgte jeg den sorte farve fordi jeg ville skille mig ud fra alle de andre hvide og lyse webshops der findes derude. Jeg ville lave noget folk huskede. Jeg syns da også resultetet er blevet ganske godt. Selvom der er MANGE ulemper ved en sort shop.Den er dyster at se på, men virker sammentid eksklusivt. hvad mener i om en sort shop? Kan det lade sig gøre? Og hvis det kan? Hvad skal der så til? Fungerer min? og hvis ikke hvorfor så ikke?

Venligst

Simon Falentin Olesen

 

 

Hej!

Jeg har blandet følelser omkring sort som baggrund - Jeg er selv igang med, at starte webshop op med tøj, og havde i første omgang også fået leveret et mockup med sort, men efter lidt tid valgte jeg om, og siden er nu ved at blive lavet om til lyse farver.

Jeg gik også selv med tanken om, at ville skille sig ud fra de andre, men det hjælper ikke så meget at skille sig ud, hvis det slet ikke fungerer, og det synes jeg ikke farven sort gør i længden. Begrundelsen skal nok findes i noget du egentlig selv nævner, det hele bliver for dystert at se på.

For at få jeres shop til at virke bedre (min mening), så synes jeg i skal få lysnet den op på en eller anden måde, evt. fade den sorte farve ud i en mørke grå farve mv. - Og synes egentlig jeres shop fungerer fint, set over det hele, opbygningen er rigtig god, fine billeder og godt overblik.

Alt i alt kan man vel også sige, at det hele er en meget subjektiv ting og en smagssag - Nogle er til lyse shops, andre er til de mere mørke. Jeg kan dog utrolig godt selv li' shops som www.tresbienshop.net , ganske enkelt pga. tingene ikke er gjort sværere end de er, og så er det meget indbydende, at se på.

Håber det kunne bruges til noget, og held og lykke.

/Anders

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Anders.

 

Hvad er det du går og skal åbne?

Super god response du kom med der. Det er nok også lidt samme følelse jeg går med. Men jeg har også fundet på en masse nye funktioner siden ville være fed med, så der bliver nok en ROUND 2 - med webprogramering og design. Så må man lave de ændrigner der.

Ret fed shoop den tresnienshop du lige linkede til der. Men lydt mystisk de har så mange mærker men at man så ikke kan klikke på dem.

 

Simon

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal være ærlig og erkende, at de eneste steder jeg synes at sort gør sig godt er i forbindelse med: Heavy Metal, Goth og BDSM.

Nu tiltaler ingen af delene mig, men det er de steder, jeg ville synes sort er ok at bruge.

Alle andre steder skal man forsøge at holde det i lyse og friske farver - noget der giver ro og overblik, samt ikke er anstrengende at læse på. Sort på hvid fungerer noget bedre end hvid på sort, f.eks.

Med hensyn til din side Simon, så ved jeg ikke helt hvad du og kæresten laver på forsiden? Sælger det varer? Næppe. Se at komme væk. I har haft jeres 15 mins of fame, nu er det shoppens tur til at slå igennem!

Smæk en nyhed op på forsiden til en kanonpris. I bevæger jer i et marked, hvor der er millioner af aktører og I skal allerede fra første sekund kunne påvirke så meget, at nogen sgu trykker på "Put i kurven" nærmest med det samme. Der er ingen call-to-action nogen steder på forsiden og den film kunne jeg sagtens undvære.

Hvorfor er tøjmærkerne i bunden ikke aktive links? Det ville jeg klart sørge for at de var. Nogen lægger måske ikke mærke til tekstlinket, men genkender logo'et - og så kan de ikke bare trykke på det.

Jeg har ikke været dybere nede på siderne, så det kan jeg ikke udtale mig om.

Med venlig hilsen

Flemming

PS: En sandfarve som baggrund kunne være et udemærket underlag for en sort tekst og giver megen ro. Den farve er også meget anvendt i modeverdenen mig bekendt.

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)