Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad går der galt for min shop? HJÆLP! - SNYDT af IN2MEDIA

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon..

Jeg synes faktisk den er ganske udemærket din hjemmeside, dejlig stilren!

Hvis jeg skal komme med noget, så synes jeg, at der skal byttes om på designers og karegorier, sådan så kategorier ligger øverst.. Grunden til der er, at det er designers, der er det første der dukker op på min skærm.

Det første jeg kan læse, er de forskellige designere i forhandler fra,  jeg kender ikke lige umiddelbart nogen af dem og når det så er sagt skal det lige siges, at jeg overhovedet ikke er det stor mode ikonGeeked Men det gør altså så, at jeg hurtigt ville gå væk fra siden og jeg synes derfor det ville være bedre, at det varkategorierne der ville være det første jeg kunne se

Fin shop ellers!

Det var mit bedrag Smile

God aften!

 

Ronni

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal vi ikke bare kalde bidrag, istedet for bedrag Wink

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Lad mig starte med at sige: Zoomfunktionen hakker ikke hos mig. 

Men Simon - du har helt andre, vigtigere problemer med den shop:
Jeg sidder på en 13" Macbook med opløsnigen 1280 x 800. Når jeg klikker mig ind på et produkt, kan jeg se produktbillederne, men jeg kan ikke se, at jeg kan købe noget, med mindre jeg scroller ned. Det er så uheldigt skåret, at der ikke engang er en enkelt pixel, der viser mig, at der er information og købsknap nedenunder. Min opløsning indrammer flot billederne. Intet andet.

Endnu værre, bliver det når jeg trykker på ét af produktfotosne. Der er ingen hakker.. Til gengæld kan jeg ikke lukke lortet igen. Jeg går ud fra, at der er en form for lukknap i toppen, men skidtet centrerer på min skærm og lukknappen forsvinder derfor, op under min toolbar i toppen af browseren. Jeg kan ikke engang, som der ellers er standard for den slags ting, lukke vinduet ved at klikke på det fadede område rundt om billedet. Jeg kan fint scrolle - hvortil siden bagved scroller, men billedet står bomstille.  Jeg kan ikke trykke mig tilbage på produktet og jeg kan ikke lægge varen i kurven. Jeg kan kun, på op i min adresselinie og surfe ind på forsiden igen.

Hej Lone.

Okay det var dejligt at zoom funktionen ikke hakkede hos dig. Det afhænger lidt af hvad browser man kører den i. Men der er desværre andre fejl ved den. Heldigvis er min nye coverflow ved at være færdig, og skulle blive implementeret i løbet af denne uge. Så dette skulle løse mange af mine problemer.

Faktisk løser den nye cowerflow også de andre problemer du nævner. Og der kommer også et nyt varekort på efter jeg har lyttet til alt den kanone kritik i har meldt tilbage med.

 

Simon

 

 

 

 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan:
Jeg synes altså slet ikke den er så slem.. Og jeg kan ikke se hvad zoom funktionen fejler? Den virker fint nok her tror jeg..

Det kan være den kører super hos dig. Og det er kun godt. Men her hakker den rundt og åbner ikke det rigtige billede man trykker på. Luften over og under coverflowen skulle heller ikke have været der. Og video afspilningen virker heller ikke rigtigt. Desværre. Men som nævnt overnfor kommer der ny coverflow i denne uge. Wheee...

 

Jakodan:

Når jeg klikker på ris og ros siden, er der en firkant med et rødt kryds øverst, sådan en som betyder, at der er et foto, jeg ikke kan se på skærmen.

Når jeg klikker på nye varer, har jeg lidt på fornemmelsen, at jeg bare får alle varer i shoppen frem? Her havde jeg ellers regnet med, at jeg ville finde det aller smarteste/nyeste hotte.. og det ville være en god mulighed for jer at fremhæve noget i ekstra gerne vil sælge.

Normalt er jeg ikke så vild med sort baggrund, men synes den fungerer ok..

Når jeg går ind på en produktside fx på en lilla bolero - og denne findes i sort, turkis og gul også.. så kunne der godt være et lille billede et sted af disse tre farver - jeg opdagede faktisk lidt tilfældigt at fotoet skiftede farve - så troede kun at produkterne fandtes i dén farve der var vist på billedet.
Men jeg kan se, at de andre farver er oprettet som selvstændige produkter også, så måske det ikke gør så meget.

Kanone tilbage meldinger der. Skal helt sikkert have taget fat i dem alle sammen. Især forsiden. Den har ALLE faktisk nævnt, så det er en af dem der står højest på vores prioteringsliste.

 

 

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni:

Hvis jeg skal komme med noget, så synes jeg, at der skal byttes om på designers og karegorier, sådan så kategorier ligger øverst.. Grunden til der er, at det er designers, der er det første der dukker op på min skærm.

Det første jeg kan læse, er de forskellige designere i forhandler fra,  jeg kender ikke lige umiddelbart nogen af dem og når det så er sagt skal det lige siges, at jeg overhovedet ikke er det stor mode ikonGeeked Men det gør altså så, at jeg hurtigt ville gå væk fra siden og jeg synes derfor det ville være bedre, at det varkategorierne der ville være det første jeg kunne se

Fin shop ellers!

Hej Rinni

Dejligt du kan lide siden. Jeg kan godt følge dig i det med at bytte om på katagorierne. Vi har også snakket om det her. Men vi kan bare ikke finde ud af hvad der er smartest. Om kunderne mest bruger designers eller om de mest bruger katagorier.

Er der andre der har en mining om dette?

Min tanke er jo at her i starten er det vigtigt at gøre sig kændt via de brands man har. Derfor er det vigtigt at slå på dem og holde dem i fokus

 

Simon

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)