Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Firma" Facebook side, må vi se?

Side 5 ud af 25 (247 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

God ide med auktion, den må jeg huske!!

Mvh Kim

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

... generelt meget flotte fansider, husk at man kan tilføje applications, som kan give jeres fansider et ekstra pift eller måske bidrage til større kommunikationsmuligheder.

 

Jeg har et spørgsmål angående det lille "Information" -fejlt ude til venstre på en almindelig fan-side. Jeg kan ikke skrive andet end hvornår virksomheden er grundlagt. Er der nogen der ved hvordan man laver det om til noget andet tekst?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du retter bare i teksten (klik på blyanten, som popper op når musen er over feltet) og skriver den tekst, som du ønsker. Du skal selvfølgelig være logget ind med den bruger, som fansiden er oprettet under.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil ikke rigtig virke...

Jeg får ganske rigtigt blyanten frem, men feltet jeg kan skrive i hedder "Grundlagt:" og det kan jeg ikke rigtig ændre ved der. Jeg har kun muligheden "rediger" når jeg trykker på blyanten...

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Oho, men din side er jo en gruppe og ikke en fanside .... Surprise

Der er lidt forskel.

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra, at det under boksen "oplysninger" du gerne vil have til at stå noget mere?

Jeg tror desværre ikke, at det er muligt. Jeg ved ikke helt hvorfor Facebook har valgt det, men der er ikke så meget at gøre.. Du kan tilgengæld skrive lidt mere i feltet over oplysnigner.

Håber, at det hjælper!

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

... hej igen

Det er ikke en gruppe, jeg er ved at oprette en ny fanside der dog ikke er publiceret endnu.

Det er rigtig nok under "oplysninger" jeg ønsker at lægge information, men det kan lade sig gøre, mange andre har haft held til det.

Se f.eks. her: 

http://www.facebook.com/pages/Kobenhavn-Denmark/ComputerLab-Data-Design/71870292397#/pages/Kobenhavn-Denmark/ComputerLab-Data-Design/71870292397?v=wall&viewas=711271166

 

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan selvfølgelig godt se, at de har mere info på deres side. Det skyldes sikkert, at de har oprettet deres fanside som en butik og du har måske oprettet din som en hjemmeside eller brand. Derfor har du ikke mulig for at angive sted og åbningstider.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 19:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

sandfær-andersen:

Jeg har også oprettet en side på facebook, men har nok ikke lige helt fundet ud af at bruge den endnu Smile

sandfær-andersen

Så har du fået en fan mere!

Jeg håber du vil tage et kig på min side, og evt. overveje om vi kunne lave noget samarbejde? (Se link i signatur)

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 5 ud af 25 (247 indlæg)