Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Firma" Facebook side, må vi se?

Side 8 ud af 25 (247 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Kreuz:
Oprettede for 1 måned side en fangruppe til min Side, Loveshirt.dk og det er gået rigtigt godt. Har fået over 400 fans allerede :)

http://www.facebook.com/home.php#/pages/LoveShirtdk/104293620939?ref=ts 

Hej Mathias,

Den skal jeg da også være medlem af. Smile 
Med det antal fans i din gruppe, må du have mulighed for at navngive gruppen på Facebook, så den for en mere sigende URL..
Prøv at besøge siden for registrering af Facebook brugernavn for fansider

Så kunne det være, at du kan få registreret facebook.com/loveshirtdk eller hvad du nu måtte vælge.

Jeg har ikke tilstrækkeligt med medlemmer på Nielco IT's Facebook fanside .
Men det håber jeg at få.
Alle er i hvertfald velkomne. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 17:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nielco IT - John Nielsen:

Mathias Kreuz:
Oprettede for 1 måned side en fangruppe til min Side, Loveshirt.dk og det er gået rigtigt godt. Har fået over 400 fans allerede :)

http://www.facebook.com/home.php#/pages/LoveShirtdk/104293620939?ref=ts 

Hej Mathias,

Den skal jeg da også være medlem af. Smile 
Med det antal fans i din gruppe, må du have mulighed for at navngive gruppen på Facebook, så den for en mere sigende URL..
Prøv at besøge siden for registrering af Facebook brugernavn for fansider

Så kunne det være, at du kan få registreret facebook.com/loveshirtdk eller hvad du nu måtte vælge.

Jeg har ikke tilstrækkeligt med medlemmer på Nielco IT's Facebook fanside .
Men det håber jeg at få.
Alle er i hvertfald velkomne. 



Hej Niels

Tak for ideen, virker også mere professionelt når gruppen har en mere enkel adresse.

Oprettede http://www.facebook.dk/loveshirt

 


Ejer af Loveshirt.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Kreuz:

Hej Niels

Tak for ideen, virker også mere professionelt når gruppen har en mere enkel adresse.

Oprettede http://www.facebook.dk/loveshirt


Hvem er Niels? Wink
Har du mulighed for det, kan en redirect af f.eks. facebook.loveshirt.dk til firmaets fanside måske være endnu en feature. Smile

Jeg har ikke mulighed for at registrere  brugernavn endnu, men til gengæld har jeg lavet det sådan, at man kan besøge facebook.nielco.dk

Dbh.

John Nielsen
Nielco IT

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 13:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

en rigtig masse sjove og gode sider.

 

Vi arbejder i det daglige med Social Media og derfor oplagt for os at have en Facebook-side.

Den kan ses her: www.facebook.com/formagenda

Vi har dog ikke 100 fans endnu, så vi kan få os egen URL, men arbejder på sagen :)

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 23:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et par stykker, men denne er pt. den eneste aktive.
Nyhedsbrevets ABC: http://www.facebook.com/home.php?ref=home&__a=1#/pages/Nyhedsbrevets-ABC/80231575431

Jeg har et mål om at nå de 100 "fans", så jeg kan få registreret "domænet" på facebook.
Derfor har jeg nu fast 1 gang om måneden indført en trækning om 15 min. sparring på et nyhedsbrev, blandt alle registrerede medlemmer.

@Janet. hvad du tænker om "fans" er blot en overbevisning hos dig. Andre har for længst accepteret sprogbruget. -Jeg tænker mere på det som medlemmer af et site - også når jeg selv tilmelder mig til andres business sider.
Som firma/organisation er der kun en vej. det er at lave en fanside. Dine statusopdateringer ryger ud til alle medlemmer og er synlig med en statusopdatering eller 2 hver dag.
- og den indekseres i google søgninger.

Du kan få registreret dit profilnavn og gøre den endnu nemmere at søge (kræver 100 deltagere) og sidst men ikke mindst kan du nu lægge en "fanbox" ud på din hjemmeside, der henviser direkte til din side.
Har lavet en note om dette her: http://www.facebook.com/home.php?ref=home&__a=1#/note.php?note_id=142960527558

kh.

Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg prøver med den første konkurrence på Nielco IT's Facebook side:

Deltag i lodtrækningen blandt medlemmerne af Nielco IT's FB fanside om

et års GRATIS 4 GB Nielco IT Online Backup.

Lodtrækningen sker blandt medlemmerne af FB fansiden, når medlemsantallet runder 100 personer.

Vinderen offentligøres på Nielco IT Facebook siden og får selvfølgelig gratis hjælp til at opsætte sin nye online backup.

Vi gentager succesen, hvis det går hurtigt med at runde de første 100 medlemmer af siden.

Har I andre nogle erfaringer (både gode og dårlige) med konkurrencer på FB fansider, som I vil dele ud af?Smile

På forhånd tak.

De bedste hilsner

John Nielsen
Nielco IT

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 8 ud af 25 (247 indlæg)