Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Tastic 2009 - lørdag den 6. juni

Side 5 ud af 11 (104 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janno

I, der har tilmeldt og betalt så tidligt, kan være ret sikre på, at jeres 1. prioritet bliver opfyldt. Men når vi kommer lidt længere hen, kan vi være nødt til at fordele, og da vi helst vil opfylde så mange ønsker som muligt, kan vi ikke sige noget helt præcist, før selve dagen. Vi har nemlig et par lokaler, hvor der max. kan være 20, et par stykker, hvor der kan være 40 og så salen. Og før vi ved, hvilken vej vindene blæser - altså hvilke workshops, der skal have store og små lokaler og m/u projekter osv. - kan vi ikke sige noget bestemt.

Håber, puslespillet går op på en måde, hvor alle er glade og tilfredse.

 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette

Se så gir det jo mening...
Tænkte ikke lige i, at i havde forskellig størrelse lokaler...

Det har jeg fuld forståelse for, det er det eneste rigtige at gøre!

Held og lykke med puslespillet.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg tilmeldt og glæder mig ubeskriveligt meget til at høre en masse foredrag og møde folk med flair for det samme som en selv.


Hvordan er det med transport dertil hvis man tager Tog fra Odense til Kbh eller lign? hvad er lettest?

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Odense til Aminotastic:

Du tager toget kl. 7.46 fra Odense Station og kører med til Valby, hvor du ankommer kl. 9.29. Herefter går du ca. 5 minutter op til Toftegårds Plads, hvor Valby Kulturhus ligger. Rettelse efter nærlæsning af DSB køreplan: Du skal stå af på Høje Tåstrup og tage linje B, som så ankommer til Valby station kl. 9.29. Herfra er der - som tidligere nævnt - 5 minutter til kulturhuset.

Hvis du skal med et direkte tog, skal du afsted fra Odense tre kvarter før, og så bliver der lidt lang ventetid i Valby, før der sker noget.

Dbh
Anette

 

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glæder mig til at møde jer alle!

Dbh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Fra Odense til Aminotastic:

Du tager toget kl. 7.46 fra Odense Station og kører med til Valby, hvor du ankommer kl. 9.29. Herefter går du ca. 5 minutter op til Toftegårds Plads, hvor Valby Kulturhus ligger. Rettelse efter nærlæsning af DSB køreplan: Du skal stå af på Høje Tåstrup og tage linje B, som så ankommer til Valby station kl. 9.29. Herfra er der - som tidligere nævnt - 5 minutter til kulturhuset.

Hvis du skal med et direkte tog, skal du afsted fra Odense tre kvarter før, og så bliver der lidt lang ventetid i Valby, før der sker noget.

Dbh
Anette

 

 

Tusind tak for hjælpen, det var super!!! :)

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak, Per.

Kan jeg ikke lige få et godt råd fra jer her: Skal jeg starte nye tråde, hver gang der er et nyt emne, eller skal vi holde hele Aminotastic 09 samlet i denne ene? Jeg har nemlig lige lavet http://www.amino.dk/forums/t/59631.aspx tråden, men skulle måske bare have skrevet videre herinde?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke i alle tråde lave en oversigt over de tråde der er med Emne og link? så det er let at få et overblik?

 

Du kunne også samle dem i dit signatur hvis der er plads nok?:)

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilmeldte mig i weekenden (og betalte med det samme) jeg har ikke hørt videre, andet en jeg fik en mail om at jeg ville få en faktura når jeg havde betalt. Er min "ordre" gået igennem?

 

 

Jimmy Mortensen

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en dag bagud med udstedelse af fakturaerne, men de bliver stadig ekspederet i rækkefølge. Alle konkrete spørgsmål bedes sendt til aminotastic@anettesand.dk frem for i tråden her.

Jimmy, jeg svarer pr. PM.

Side 5 ud af 11 (104 indlæg)