Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Tastic 2009 - lørdag den 6. juni

Side 8 ud af 11 (104 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

MetteSkagen:
For dem som ikke har hørt indlæggene vil enhver krone brugt helt sikkert kommer flerfoldigt tilbage!

Vi har jo bevidst arrangeret flere forskellige Workshops i år, så man kan vælge hvad man gerne vil blive klogere om.
Af de 11 workshops og 2 foredrag vi har i år, er det vist kun Thorborg og Hans der er gengangere - dertil har Hans allerede lovet en ny vinkling og kender jeg Thorborg ret, så har han også nogle nye erfaringer med fra Florida.

Så jeg er næsten overrasket over, at der er folk som tror de ikke kan få noget ud af dagen. Vi må have kommunikeret noget forkert, for jeg har da også tidligere oplevet Thorborg, Hans, deMib og Winum udgyde kloge ord - og jeg har alligevel problemer med at finde ud af hvilke workshops jeg skal deltage i.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ros her fra til gruppen af - Jeg ser frem til arrangementet.

Jeg har lige været inde og se(på et iøvrigt flot site:-) og læst lidt mere om de workshops der kommer. Det ser rigtig godt ud, bliver svært at vælge.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Vi må have kommunikeret noget forkert,

Nej Nicolai, I har ikke kommunikeret forkert - vend den ikke indad. :)
Der er bare ikke noget der er interessant for mig, der hvor jeg er lige nu.

Der var engang hvor jeg ville have elsket at komme til en spilmesse, fordi jeg arbejdede med spil. Men nu er det bare ikke det der fylder i mit liv. Comprende mas?

Jeg forsøger for tiden at stable nogle fyraftensmøder på benene for "sådan nogen som mig" fordi det er et lidt specielt område - almindelige regler for markedsføring dutter ikke helt. Jeg sidder ikke i et hjørne og surmuler. Jeg synes arrangementet er godt gået at få på benene.

Nu ved jeg ikke hvordan jeg skal gøre det tydligere :)
Der er en del som jeg havde glædet mig til at se - men dem kan jeg sgi mødes med over en kop latte en anden gang :)

Mette

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom min bekræftigelse

Glæder mig! 

 

CakeGiftDrinks

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

og min også - takLeft Hug Right Hugfor den

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Lund:

Så kom min bekræftigelse

Glæder mig! 

 

Min også... tror nok at min mailbox fra træt af at jeg var inde og tjekke hele tiden...:)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig skal jeg da også med.
Det bliver spændende! Smile

Er der stadig en chance for at komme med på de workshops, som er sat på som 1. prioritet?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre fordeler vi os ret fint - så der er stadig ret stor sandsynlighed for, at dem, som indtil nu har indbetalt (vi ekspederer nemlig ikke tilmeldingen over på workshoplisten, før vi kan se indbetalingen) kommer på deres 1. prioritet. Som tidligere nævnt har vi både store og små lokaler, så vi håber meget på, at det hele går op i en højere enhed. Regnearket vokser og vokser :-)

Der er dog sket en ændring, hvor MyC4-workshoppen er flyttet fra eftermiddag til formiddag. De, som dette berører, vil så en særskilt mail om det.

Vi vil stadig gerne have tilbagemeldinger i de andre tråde, hvis man mener noget om emnerne aftensmad, bus-fra-Jylland, konkurrencegaver mv. Se samlingen her:

http://www.amino.dk/blogs/inloco/archive/2009/05/14/aminotastic-2009-her-er-tr-229-de-og-info.aspx

og jeg samler også på blogindlæg, så hvis du blogger om Aminotastic, så send lige en kommentar til mig her:

http://www.amino.dk/blogs/inloco/archive/2009/05/11/blogger-du-om-aminotastic-09.aspx

Jeg glæder mig til at møde jer alle.

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glæder mig til at se jer alle.

En blogpost til de af jer, der ikke har besluttet jer endnu eller har valgt mit workshop: http://tinyurl.com/r9ucus

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 8 ud af 11 (104 indlæg)