Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så står verden da ikke længere...

Side 6 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også helt sikker på, at det er en amino-bruger. Tænkte det allerede tidligt, da jeg syntes, at han går meget strategisk til værks. Og jeg må desværre indrømme, at nu hvor han går så målrettet efter dem, som skriver her inde, så daler det morsomme.  Men jeg har mine anelser om, hvem det er, for jeg synes vi mangler en ellers så aktiv deltager her i debatten.

Hvem er egentligt Thomas, som skrev på min blog i går www.smartbarn.dk og henviste til denne debat - er det en, som gerne ville have, at jeg skrev herinde også, for at få mere spot på Steve Bruges? Jeg har også leget med det der med at flytte rundt på bogstaverne, men det er der ikke rigtigt kommer noget ud af.

 

vh. Louise

 

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

steinway:

Det er da svært ikke at trække på smilebåndet - isærdeleshed synes jeg den dyrepasser der følger med ved køb af 50 aber lyder interessant :-)

Ja, men i min mail er han altså blevet skudt - så....  Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, nu har joken kørt længe nok ... lad os afsløre: Det er Martin Thorborg der er indeni Steve - det er et eksperiment til ePsuher 4.0 :)

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

OK, nu har joken kørt længe nok ... lad os afsløre: Det er Martin Thorborg der er indeni Steve - det er et eksperiment til ePsuher 4.0 :)

Ja, det slog mig også lige, for selvom han er på ferie, hygger sig meget aktivt med sin Iphone - HAHAHA... Det er i hvertfald en god eller kommende god iværksætter Cool

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

haha det ren genialitet. Hans mål i sidste ende er vel at blive et kendt navn på nettet :D måske ligefrem sælge Steve Bruges t-shirts xD

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god humor :)  

M  dfdf

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik lige en ny besked fra Steve.

1. mail 14.04:

Hej Milledille,
 
Jeg hedder Steve Bruges, og er ansat som dyrepasser for girafferne i Københavns Zoologiske Have. Jeg har set på jeres hjemmeside at i sælger bananskaller, men undrer mig såre over at de er af plast.
 
Jeg kan tilbyde rigtige bananskaller/skræller fra de bananer dyrene spiser hvis i har lyst til at tilbyde ægte økologi til jeres kunder.
 
Skrællerne kan hentes kvit og frit, men i må selv transportere dem og eventuelt sortere beskadigede skræller fra.
 
Hvis det kunne være interessant for jer, har jeg også mulighed for at skaffe store partier af pungrotter. Jeg ved ikke om i handler med dyr også?
 
Lad mig endelig vide hvis det er interessant.
 
Mange giraflige hilsener
Steve Bruges

Svar 14.04:

Hej Steve

  

Jeg er helt sikker på, at girafferne er glade for at have dig gående omkring dem.  

  

Pungrotter kunne være aktuelt, vel at mærke, hvis man kan bruge dem som punge – kan de være i en alm. dametaske? Og kan vi evt. bytte med bananskaller?

 

 

 

Med venlig hilsen

 

Louise Berg

 

Indkøbsansvarlig/Partner

 

 

 

Email: info@milledille.dk

 

 

 

Milledille.dk

 

Svalehøjen 27, DK-4700 Næstved

 

cvr.nr. 2645 5669

 

Tlf: +45 40 10 35 46

 

Website: www.milledille.dk

 

Blog: www.smartbarn.dk

 

Facebookprofil: www.facebook.dk/people/Milledille-Dk/1599662459

 

Facebook fanclub: www.facebook.com/group.php?gid=59990913374&ref=nf

 

Email: info@milledille.dk

2. mail fra Steve 20.04:


Hej Louise,

Jeg er ikke så interesseret i at bytte med dine bananskaller, da jeg er ret sikker på at jeg bliver fyret hvis jeg fodrer dyrene med plasticbananer.

Man KAN i princippet godt bruge pungrotterne som punge. Hvis du får dem aflivet og kontakter en der er god til at konservere dyr, og eventuelt også kan sy. Du kan også sy dem selv. Så kan jeg anbefale http://www.naturatelieret.dk/, han er rigtig dygtig.

Jeg vil ikke påtage mig noget ansvar i forbindelse med at pungene fabrikeres, men jeg tror faktisk du har fat i noget, der kan godt være et marked for det. Pungrotte Pungen. Det er ikke set før i hvert fald!

Lad mig vide hvor mange pungrotter du kan aftage såfremt det er interessant stadigvæk. Så laver jeg en rigtig god pris på dem.

Jeg kan forstå at bananskrællerne ikke særligt anvendelige i din gesjæft.


Mange giraflige hilsener

Steve Bruges

 

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Men skynd jer nu at købe en masse ePusher 3.0 bøger - for hvis vi alle sammen sender vores mails videre til myndighederne kan regningen jo godt løbe op :)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være rigtig spændende at høre Steve Bruges holde et foredrag om hans liv og hans gesjæft - kan vi ikke invitere ham til at holde foredrag på Aminotastic???!!!

:) Mette

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er det, det her, hvad Martin mener med, at vi skal tænke - UD AF BOKSEN... Wink

Og ja Mette, det ville være super med et Steve-fordrag. Han er jo allerede ved at gøre sin research Geeked

Side 6 ud af 10 (100 indlæg)