Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så står verden da ikke længere...

Side 7 ud af 10 (100 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er SÅ fedt at se Amino bliver brugt til at gøre andre mennesker glade, også på en lidt anden måde end de fleste tråde er på.

Kom med flere mails fra Steve - han er dælme en hyggelig fætter, som bestemt har både intelligens, humor og masser af tid Wink

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:
Jeg kunne godt tænke mig bøgerne trykt som hardback. I øjeblikket har jeg ca. 20 historier at fortælle, som jeg mener er gode nok. I første omgang skal den bare laves til mine børn og børnebørn (41 bøger) og til mine ansatte (55 bøger).

 

Okay, -helt gennemtænkt er det nu ikke Big Smile For hvis det passer at han kun er 16, som han skrev til mig, så har han edderskisme haft travlt med at nå at få produceret så mange børn, som altså også lige skal være kønsmodne inden de kan give ham børnebørn Indifferent Er det mon overhovedet muligt ? Mon Steve kan besvare det spørgsmål Confused..

Men hold da helt op, det er altså for morsomt det her.. Har bare ligget hen over bordet af grin.. Måske skulle jeg alligevel have sendt en mail tilbage til ham, for sikke en fantasi...  Jeg glæder mig til at se om der gemmer sig en Amino bag Steve...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps - stevie har virkelig gjort dagen sjov - måske man burde sende ham en faktura på de timer man ikke har fået arbejdet - pga. daglige distraherende mails Wink

Men nu vi ved at steve læser med - så kunne det være ret sjovt at få hans kommentarer her i tråden.... i sær kunne jeg godt tænke mig at høre nogle af de svar han har fået retur... de må mindst være lige så sjove.... så kom på banen steve Yes

 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er høj klasse det her:-)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Jeps - stevie har virkelig gjort dagen sjov - måske man burde sende ham en faktura på de timer man ikke har fået arbejdet - pga. daglige distraherende mails Wink

Men nu vi ved at steve læser med - så kunne det være ret sjovt at få hans kommentarer her i tråden.... i sær kunne jeg godt tænke mig at høre nogle af de svar han har fået retur... de må mindst være lige så sjove.... så kom på banen steve Yes

Hehe... min dag er blevet forstyrret en hel del af det her... men sjovt er det jo...

Men øh, jeg mener ikke at have kunnet se at han følger med i tråden?
Du skriver at vi VED at han følger med? Har jeg overset noget?

Det kunne godt se ud til at han følger med, meeeennnn ved vi det nu osse?

Måske jeg bare er tungnem, og så ville jeg sætte pris på at se beviset Cool

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sover du i timen Smile

øverst på side 3 af reklameshoppen:

"Nå ja google selvfølgelig.. jeg svarede ham også tilbage at jeg havde sat mine bedste folk på sagen... og linkede til tråden..."

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja... okay

Så ved vi at han ved at tråden eksisterer... ikke at han følger den...

Men du har jo nok ret i at han gør...

Men du ved lissom innocent until proven guilty... så er han vel osse uskuldig indtil det er bevist?

 

Jeg er nu sikker på at Hans "Stokholmes" Kjer nok skal få løst mysteriet Big Smile

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Milledille:

Jeg er også helt sikker på, at det er en amino-bruger. Tænkte det allerede tidligt, da jeg syntes, at han går meget strategisk til værks. Og jeg må desværre indrømme, at nu hvor han går så målrettet efter dem, som skriver her inde, så daler det morsomme.  Men jeg har mine anelser om, hvem det er, for jeg synes vi mangler en ellers så aktiv deltager her i debatten.

Hvem er egentligt Thomas, som skrev på min blog i går www.smartbarn.dk og henviste til denne debat - er det en, som gerne ville have, at jeg skrev herinde også, for at få mere spot på Steve Bruges? Jeg har også leget med det der med at flytte rundt på bogstaverne, men det er der ikke rigtigt kommer noget ud af.

 

vh. Louise

 

Hej Louise

Det er mig der er Thomas der skrev på din blog... og jeg er som bekendt ikke Steve... jeg googlede ham bare for at se om jeg kunne finde noget på ham...

og ja skulle det vise sig ikke at være en amino der har lavet det, følger han helt klart tråden, efter som jeg sendte ham linket.... jeg fik forresten følgende svar fra ham:

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Hej Tom,
 
Ja, meningen er vist kommet frem nu! Tak for det, og tak for den gratis service.
Jeg vendte lige dit første svar med min kompagnon. Vi er lidt skuffede over at du postede vores brev på et offentligt forum når vi havde udbedt os diskretion :(
 
Ærbødigst
Steve

Det har vist udviklet sig til lidt af en tidsrøver......og hvis der findes en abehandler derude så er han nok træt af min manglende diskretion Stick out tongue

 

med venlig hilsen

 

Thomas

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det virker dog som om at et par af de modtagne Steve mails er fra en copy cat. De er ikke helt i samme stil - nærmest lidt for lette/kedelige i forhold til de sjoveste af hans mails.

Det kan da også være at han bare har så travt at han må sænke kvaliteten lidt i nogle af hans mails.

Mvh Søren

 

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Side 7 ud af 10 (100 indlæg)