Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pokerstuen.dk sælges. 1.650 kr. på 2 uger.

Side 10 ud af 10 (99 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

Technocowboy:

Ja - men hvis det er et webhotel - så skal man også lige fjerne mailadressen han bruger (og evt. oprette en catch-all så man kan advare dem som mailer til ham) - han skal i hvert fald ikke have mulighed for at læse de mails som bliver sendt til adressen.

1) Ændre kodeord på hans e-mail

2) Webhotellet har sikkert en "på ferie"-funktion. Lav en "feriemail", så alle der sender til den i samme sekund får en mail tilbage med de labre links til denne tråd.

Ikke daarligt Elias.

Det er klart, at der er mange maader at goere det surt for Martin Iversen paa, men hvad ved vi i virkeligheden om ham? Har vi overhovedet bekraeftelse paa, at han er den han er paa facebook? Ved vi hvad han laver? Ved nogen som helst overhovedet om han eksisterer, eller om han er en opdigtet figur.

Det kan godt vaere han har en profil paa facebook med venner osv., men jeg ser paa forums at man kan koebe sig 1000 venner paa facebook for godt og vel 20$.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved man selvfølgelig aldrig. Men så er vi vel ude i noget dokument- og identitetsfalskneri hvilket giver en rimelig hård straf. 

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

En tilføjelse...

Har slået adressen op, som der er angivet på dk-hostmaster med ejer af Pokerstuen.dk. Der står rigtigt nok Martin Iversen, men på adressen bor en Halil Y.

Mystifystisk.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

Det ved man selvfølgelig aldrig. Men så er vi vel ude i noget dokument- og identitetsfalskneri hvilket giver en rimelig hård straf. 

Ja, men det goer det da ikke mindre muligt...

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

En tilføjelse...

Har slået adressen op, som der er angivet på dk-hostmaster med ejer af Pokerstuen.dk. Der står rigtigt nok Martin Iversen, men på adressen bor en Halil Y.

Mystifystisk.

Ja - og der bor også en Flemming K. Men Martin E. kan vel verificere om adressen er den rigtige ?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Inden der går alt for meget amatørdetektiv i den her tråd (det er der godt nok allerede) Syntes jeg I skal overveje hvad det er I har gang.
At lave en smædekampagne baseret på 2. eller 3. hånds-oplysninger, understøttet af oplysninger som er hentet fra Nettet.

Man bør få dobbelttjekket sine kilder inden man begiver sig derud på det dybe vand,
da enhver oplysning som findes på nettet, kan være fejlbehæftet eller direkte løgn,
og det uanset om man laver opslag på DK-hostmaster eller andre uverificerbare databaser.

Wiki-pedia er et godt eksempel på at det kan gå rivende galt.

Lad det være op til de personer, som nu engang er blevet snydt af Martin Iversen, om at komme med fakta.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

cpufan:

Inden der går alt for meget amatørdetektiv i den her tråd (det er der godt nok allerede) Syntes jeg I skal overveje hvad det er I har gang.
At lave en smædekampagne baseret på 2. eller 3. hånds-oplysninger, understøttet af oplysninger som er hentet fra Nettet.

Man bør få dobbelttjekket sine kilder inden man begiver sig derud på det dybe vand,
da enhver oplysning som findes på nettet, kan være fejlbehæftet eller direkte løgn,
og det uanset om man laver opslag på DK-hostmaster eller andre uverificerbare databaser.

Wiki-pedia er et godt eksempel på at det kan gå rivende galt.

Lad det være op til de personer, som nu engang er blevet snydt af Martin Iversen, om at komme med fakta.

At kalde det en smædekampagne er vel lige stærkt nok - enkelte personer har efter eget udsagn et udestående - og det må vel betragtes som 1. hånd.

Det seneste af tråden er jo sådan set bare gået med at finde ud af hvem manden er - og det har vel ikke noget med smæderi at gøre ?

Og jeg erindrer ikke at andre er kommet med yderligere direkte beskyldninger  eller påstande (men det har jo været en lang tråd)

Martin Iversen har jo hele tiden haft mulighed for at kommentere, men valgte at lade være.....

Men bortset fra det - så point taken.

 

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er tråden godtnok røget rimelig meget af sporter, men hvis en eller anden stakkels sjæl stadigvæk skulle have interesse i pokerstuen.dk så vil jeg lige nævne, at indtjening/traffik sandsynligvis skyldes en fin spam kampange på diverse danske poker fora.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ret sikker på der ikke er nogle interesseret..

Side 10 ud af 10 (99 indlæg)