Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du ændre ved Trendsales ?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Grand:

Læste for et stykke tid, at freeway er igang med et nyt Trendsales projekt, som ligesom jeres skal dække Europa. Har det noget på sig?

De får svært ved at slå Ebay af den trone... Ebay er langt mere seriøst end TS. Folk der byder på Ebay køber, det er bare ik tilfældet på TS, hvor der er mange der spilder sælgernes tid...

Desuden kopiere TS Ebay i storstil, hvilket gør det endnu svære... For hvor er forskellen, når TS er en mini kopi af Ebay...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg holder også på Ebay hele vejen:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der sker altid det at når man skriver en negativ kommentar om Trendsales så dukker der bekymrende mange op (vi taler om i retning af 100 mod 1) og giver deres modstand.

For nogle år siden var der store problemer med, at de fik overfuset brugere offentligt, som gav negative oplysninger, og der har været en del sager hvor de har misbrugt personlige oplysninger.

Jeg kan ikke sige det med sikkerhed, men min klare fornemmelse er, at de store kræfter er sat ind på image. Hvorfor i alverden skulle almindelige brugere dog blive så aggresive i deres ros af  sitet?

Men jeg synes det er stilnet lidt af. Tonen er heller ikke så klamt overfladisk mellem brugerne mere. Jeg tror det skyldes at Trendsales-drengene har lænet sig lidt mere tilbage nu og bare skovler ind...


QXL er lige blevet kendt skyldige i en sag, hvor de ikke har oplyst om fortrydelsesretten. Derom var jeg i TV-avisen for nyligt. Der er rigtig meget jura ved auktioner - for så er det handel mellem privatpersoner ja, men ved hjælp af en erhvervsdrivende mellemmand - og så er sagen en ganske anden.


Jeg er ligeglad med om Trendsales eksistere eller ej. De har tidligere overskredet offentliggørelse af mine personlige oplysninger og jeg kunne retsforfølge dem dengang, hvis jeg havde giddet. Det ved jeg at i hvert fald en anden bruger har gjort. Jeg beklagede mig for år tilbage, i et forum, over en dum behandling. Der dukkede en "bruger" op, der viste forbløffende meget om anonyme mig (endnu engang - det var ikke de skarpeste knive de fik ansat).

Min pointe er, at der nok skal tilsvarende alternativ opførsel til, for at noget så ringe kan blive en succes.


Og nej, jeg orker ikke diskutere min holdning med Trendsalesgæs :D]

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Arkitekt:

Ja, der sker altid det at når man skriver en negativ kommentar om Trendsales så dukker der bekymrende mange op (vi taler om i retning af 100 mod 1) og giver deres modstand.

For nogle år siden var der store problemer med, at de fik overfuset brugere offentligt, som gav negative oplysninger, og der har været en del sager hvor de har misbrugt personlige oplysninger.

Jeg kan ikke sige det med sikkerhed, men min klare fornemmelse er, at de store kræfter er sat ind på image. Hvorfor i alverden skulle almindelige brugere dog blive så aggresive i deres ros af  sitet?

Men jeg synes det er stilnet lidt af. Tonen er heller ikke så klamt overfladisk mellem brugerne mere. Jeg tror det skyldes at Trendsales-drengene har lænet sig lidt mere tilbage nu og bare skovler ind...


QXL er lige blevet kendt skyldige i en sag, hvor de ikke har oplyst om fortrydelsesretten. Derom var jeg i TV-avisen for nyligt. Der er rigtig meget jura ved auktioner - for så er det handel mellem privatpersoner ja, men ved hjælp af en erhvervsdrivende mellemmand - og så er sagen en ganske anden.


Jeg er ligeglad med om Trendsales eksistere eller ej. De har tidligere overskredet offentliggørelse af mine personlige oplysninger og jeg kunne retsforfølge dem dengang, hvis jeg havde giddet. Det ved jeg at i hvert fald en anden bruger har gjort. Jeg beklagede mig for år tilbage, i et forum, over en dum behandling. Der dukkede en "bruger" op, der viste forbløffende meget om anonyme mig (endnu engang - det var ikke de skarpeste knive de fik ansat).

Min pointe er, at der nok skal tilsvarende alternativ opførsel til, for at noget så ringe kan blive en succes.


Og nej, jeg orker ikke diskutere min holdning med Trendsalesgæs :D]

Går ud fra den er rettet mod mig... Og jeg forsvarer på ingen måde trendsales, kan faktisk ik lide siden! Kundeservice er sløve, sure og arrogante, brugerne er useriøse, at åbne øjnene på siden koster næste penge, ja alt koster penge!!!

Jeg påpegede kun et par fejl i din tekst i forhold til store sites og deres design, og det var på ingen måde et forsvar af TS... Der blev os refereret til to andre sider...

Og DBA er bare ik en side hvor man sælger tøj og beklædning, der er reelt kun TS i DK...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det var ikke myntet på dig Big Smile

 

Men med den viden og forventning jeg har til Trendsales, ville det ikke overraske mig hvis "ramaskriget" kom fra netop - Trendsales...

 

Designet vil jeg til en hver tid påstå, intet har med succesen at gøre.

Enig i at tøj kun kan sælges på Trendsales.

 

Jeg ahr lige lavet et indlæg på min blog om at oprette auktioner på QXL - der var vist et par her i tråden, der kunne have glæde af det - ingen nævnt, hentydet eller klappet på kinden.

 

Rigtig god dag

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

 

Det lyder som et spændende projekt!

 

Jeg har været bruger af Trendsales siden 2006 og er stadig, du kan eventuelt sende mig en mail, så kan jeg sikkert hjælpe. Min mailadresse er uhlala@live.dk

 

Kh.

 

Jeanette

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Trendsales ville være bedre hvis man kunne slippe for deres nyhedsbreve, som er obligatoriske og hvis man bare kunne sælge og fravælge debat. Altså være fri for at mulige kunder stillede spørgsmål som: "hvad er målene fra a til b", "kryber den i vask", "hvorfor sælger du den" osv.

Mange hilsner Miriam

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)