Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du ændre ved Trendsales ?

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon S Larsen:

DJKMJN:

Er blevet kunde hos TS for 14 dage siden, og har oprettet et par annoncer med salg.

Men så er det at det kikser lidt vel meget, for opdager man at man har lavet fejl i annoncen, skal den slettes helt istedet for at man bare kan gå ind og rette den, sikke dog noget bras, tænk nu hvis man havde rigtig mange ting til salg, så ville man gå hovedpine til af at oprette igen.

En meget vigtig detalje, som vi ikke havde taenkt paa. Jeg har allerede sendt beskeden videre til vores designer og programmoer.

Vi har valgt at goere det saadan, at der frit kan rettes i annoncerne, dog forlaenger dette ikke levetiden paa annoncen som i oejeblikket er sat til 3 maaneder. Annoncen skal saa fornys, hvis man er VIP bruger kan dette goeres ved et klik som paa TS, eller oprettes igen fra bunden af, hvis man ikke er VIP bruger.

 

Jeg ville måske sige, at det ren fakisk er klogt at man er nød til at slette annoncen hvis det er at man skal ind og ændre noget.
Så skulle man hellere sørge for, at når man oprettede sin annonce, at efter man havde lavet den, klikkede videre, at der kom et 'klade visning', så man lige kunne læse/tjekke den igennem inden man udgiver den og så evt. rette hvis der fejl i den. Jeg tror der kan opstå en problematik hvis man bare kan gå ind og ændre i en annonce.

Byder jeg på en ting, hvor sælger måske har garanteret et eller andet ekstra eller lign. og så senere i auktionen går ind og fjerner det eller lign. ville jo være total fejt.. (blot et eksempel)

Jeg vil bare mene at det en dum idé at man kan ændre 'indlæg', når først de er blevet offentliggjort..

(så må man som nogen gør på trendsales tilføje en tråd med eventuelle rettelser, så køber kan "se alt!")

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste for et stykke tid, at freeway er igang med et nyt Trendsales projekt, som ligesom jeres skal dække Europa. Har det noget på sig?

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Grand, der er/var vidst noget om det..

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

De har i hvert fald købt http://www.trendsales.com/ 

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer helt sikkert på et tidspunkt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Trendsales som web er helt igennem noget hø. Succesen skal findes i, at målrette præcist og ikke have konkurrenter.

Der skal ret mange halvsmåt begavede til at kickstarte det. Dels som moderatorer (alle annoncer kigges igennem), og dels fordi at for at få kunder i butikken, skal der være kunder i forvejen. Der er ufattelige bunker auktionssteder og salgsfora, som sælger fire fem dimser på et halvt år.

Markedsføring er et og alt.

Trendsales sender fx guldrandede magasinagtige nyhedsbreve, med "musthave" og prof. tekster, hvor vi er på fornavn med alle. Personligt synes jeg det er klamt, men jeg har varetyper jeg kun sælger på Trendsales, fordi det bliver solgt derigennem og giver et afkast der er besværdet nogenlunde værd.

Som bruger er tiden man bruger på at sætte sig ind i systemer og fx  oprette annoncer, efterhånden styrende for om man anvender hjemmesiden eller ej. Tiderne er forbi hvor vi gennemlæste i timer, før vi kom til det det handler om.

Trendsales dumper på stort set alle vitale områder. Lige pånær nyhedsbrevene er det meste alt andet end gudrandet.

 

Sitet er nød til at følge moden slavisk. Også indenfor design. Trendsales er slet ikke hvad det har været mere. Folk er simpelthen for oplyste.

 

Der er sneget sig en fejl ind i et tidligere indlæg:

Man skal IKKE betale for at rette i en auktion på QXL, jeg gør det selv ofte...

Trendsales er IKKE en auktion. Trendsales er en chat der ikke kører i realtid. Det kunne dårligt blive ringere. Når Trendsales ikke er et auktionssted skyldes det garanteret, at ejerne ikke gidder juraen.

 

Jeg ser Trendsales som et alternativ til DBA.dk, men hvor dba har et image af  "fuppere, fattige, snavsede og sølle", har Trendsales formået at skabe det modsatte - Uanset varerne er de samme.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Arkitekt:

Trendsales som web er helt igennem noget hø. Succesen skal findes i, at målrette præcist og ikke have konkurrenter.

Der skal ret mange halvsmåt begavede til at kickstarte det. Dels som moderatorer (alle annoncer kigges igennem), og dels fordi at for at få kunder i butikken, skal der være kunder i forvejen. Der er ufattelige bunker auktionssteder og salgsfora, som sælger fire fem dimser på et halvt år.

Markedsføring er et og alt.

Trendsales sender fx guldrandede magasinagtige nyhedsbreve, med "musthave" og prof. tekster, hvor vi er på fornavn med alle. Personligt synes jeg det er klamt, men jeg har varetyper jeg kun sælger på Trendsales, fordi det bliver solgt derigennem og giver et afkast der er besværdet nogenlunde værd.

Som bruger er tiden man bruger på at sætte sig ind i systemer og fx  oprette annoncer, efterhånden styrende for om man anvender hjemmesiden eller ej. Tiderne er forbi hvor vi gennemlæste i timer, før vi kom til det det handler om.

Trendsales dumper på stort set alle vitale områder. Lige pånær nyhedsbrevene er det meste alt andet end gudrandet.

 

Sitet er nød til at følge moden slavisk. Også indenfor design. Trendsales er slet ikke hvad det har været mere. Folk er simpelthen for oplyste.

 

Der er sneget sig en fejl ind i et tidligere indlæg:

Man skal IKKE betale for at rette i en auktion på QXL, jeg gør det selv ofte...

Trendsales er IKKE en auktion. Trendsales er en chat der ikke kører i realtid. Det kunne dårligt blive ringere. Når Trendsales ikke er et auktionssted skyldes det garanteret, at ejerne ikke gidder juraen.

 

Jeg ser Trendsales som et alternativ til DBA.dk, men hvor dba har et image af  "fuppere, fattige, snavsede og sølle", har Trendsales formået at skabe det modsatte - Uanset varerne er de samme.

Den analyse står så i skærende kontrast til virkeligheden... Har du læst i nogle foras, hviket ramaskrig det gav, da TS begyndte at ændre design, farver mm... Det var nærmest på randen til oprør mod TS.

Husk på mennesker er vanemennesker, hvilket vil sige at trygge rammer, hvor man ved hvordan tingene er, er vejen frem. Så store portaler kan ik bare ændre sig hele tiden, for så taber de målgruppen.
2 gode eksempler på sider, som os er blevet i deres old look er Jubii og Smartguy. Det er minimalt hva der er sket af design ændringer, og målgruppen lever fuldt ud der...

Og Trendsales sælger tøj og belædning. Prøv du at sælge det på DBA... Held og lykke og hvis du bare opnår et salg der er 5% af det på TS er du heldig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Arkitekt:

Dinesen:

Jeg ville klart sørge for et bedre budstystem, hvor man altid kan se det aktuelle højeste bud.

Som det er på TS. hvor man bare skriver en besked, kan der nemt komme lidt forvirring, om folk rent faktisk byder eller ej.

Jeg tror at de snor sig udenom at være "mellemmand" på den måde - således at det er rent privat salg.

Det er da privatsalg uanset, om der vises et sted hva højeste bud er eller ej. Så længe det hele foregår mellem to personer er det privathandel, også selvom der er hjælpe funktioner på TS...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

vi har været erhervskunde hos ts i flere år.

Ring mig evt, op eller skriv til mn@smartetrusser.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 4 ud af 5 (47 indlæg)