Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det kun mig, som har oplevet dette?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

SørenLarsen:

Hej Nina,

Du blander det vist lidt sammen Geeked

Jeg driver Pump-up.dk med en kammerat som en slags hobby virksomhed, hvor vi sælger sportsernæring til private. Derudover driver jeg inmobile ApS, som leverer SMS kommunikation.

Nårh ja det skrev du også først - jeg klikkede bare på linket i din signatur for at se hvad du lavede :-)


Jeg vil hive fat i jer, hvis det bliver nødvendigt

Hvis du med "jer" mener mig, så har jeg ikke med seo at gøre - men går ud fra du mener de andre seo-fyre i tråden.

Jeg mener nu stadig, at det er meget væsentligt, om det rent faktisk er antallet af besøgende, der er faldet - eller måske bare kun antallet af ordrer, ikke kun besøgende..

Selv om du ikke er kriseramt, kan andre ting spille ind - fx er der måske flere ordrer omkring nytår, hvor mange melder sig til fitnesscentre (nyt år, frisk start) - hvor nu er det kommet lidt længere hen på året, og så dropper man måske slanke/pumpe-kuren igen.
Det kan også være der er kommet flere udbydere på nettet de sidste par måneder eller andre faktorer.
Men det ved du selvfølgelig mere om end mig - synes bare det var lidt dumt at hænge et firma ud på nettet, hvis det viser sig, at der var andre årsager til de faldende ordrer.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)