Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af ny gratis spil hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen her på Amino.dk

Jeg er ud og søge efter en person, som vil være til at starte en gratis spil hjemmeside op sammen med mig.

Info om hjemmesiden:

Hjemmeside designet er lavet og kodet det meste af i asp, mangler dog stadig nogle små ting. Domænet er købt og kan desværre ikke oplyses endnu, udover hvis du kontakter mig.

Den person jeg mangler:
Personen jeg søger, skal kunne kode, da jeg har nogle lidt svære ting, som skal kunne laves. ( Gerne kunne lave webdesign, men dog ikk et krav).
Du skal være seriøs om dit arbejde og lægge nogle timer i det, mere info kan fås hvis dette lyder interesant og du kontakter mig.

Lidt info og mig:
Jeg hedder Morten og er 17 år, har lavet hjemmesider og design i et par år i min fritid. Jeg spiller en del håndbold og arbejder i en Føtex..

Håber at hører fra nogen

Hilsen Morten Johansen






PS: Kan kotanktes via. Mobil, MSN, og E-mail



Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Til en anden god gang når du copy/paster et spørgsmål ind på forskellige sider, så husk at rette i det så det passer til :) Ellers virker man nemt useriøs.

 

Derudover skriver du en gratis spilside, uden helt at forklare hvda det drejer sig om.

Er det bare en af de mange sider hvor der vil komme en masse små gratis flash spil, eller drejer det sig om nogle konkrete spil.

Derudover er det også en god ide at forklare det økonomiske, forventer du at tjene penge på siden? hvis ja, hvordan?

 

Held og lykke med det og velkommen til Amino og ikke Eksperten ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja okay.. det er min fejl jeg lige glemte te :)..

 

Men denne gratis spil hjemmeside, er ganske enkelt, hvor jeg/vi finder nogle gratis spil ude på nettet, hvor du kan downloade dem og ligger dem op på din egen ftp server, jeg har lige nu omkring 130 spil online.

 

Omkring det økonomiske kan der altid tjenes penge på reklamer, på sådan en side med masser af besøgende, og det er der jeg regner min største indtjening ligger. Og regner senere med at der vil kommer overskud i firma/hjemmeside og på den måde udvikle nye ting til den

 

Hilsen Morten Johansen

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne have lov at gætte på navnet på det hemmelige domæne.... :)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe.. nok også svært at gætte :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
spilnu.net.. dog kun et gæt høhø

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)