Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TJEN PENGE

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen :

scagrp:

En seriøs henvendelse kræver et seriøst indlæg :)

 

du ved jo ikke en skid om det er seriøst vel din dumass hehe

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hov nu tager vi lige en slapper, Jesper Hansen jeg ville starte med at fortælle at du lige skal have dit sprogbrug på plads, du når ikke langt med at kalde andre "dumass" 

Hvis da bliver yderligere mudder kasteri låser jeg hermed tråden og i det værste fald sletter den, Jesper Hansen lad os hører mere om dit tilbud.

Hvad har du dog at tilbyde, vis os noget i detaljeret form.

Det er dog det samme som at oprette et indlæg ved navn "Bil salg" her på amino.

bil til salg kontakt mail@mail.dk

Hvilken bil, årgang, km, nypris?

Kom dog i detaljer, hvad har du dog at skjule...

 

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Jeg tror at det folk prøver at fortælle dig er, at som man råber i skoven får man svar ;o)

Havde dit første indlæg beskrevet hvad det handlede om, hvad du havde forestillet dig...........og meget mere, så havde du nok fået seriøse henvendelser. At skrive at det er 90% sikkert, at man får det dobbelte igen, efterfulgt af et "skriv for at høre mere", får det til at virke som en joke. Det er dig der står med hatten i hånden og ikke dem du vil låne af, så husk det når du skriver dit første indlæg.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hillerød
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 49
Fra  DialogDesigneren Skrevet kl. 22:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, du har lige selv demonstreret hvor *seriøst* det er!

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 22:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen :

TIL ANDERS OG DAVID

hvis i ikke har mere liv end at provoker andre så gå ind på arto eller sådan noget det er nok lidt mere jer tror i ikke

Jesper,jesper,jesper.

Hvis du virkelig skal have nogle interesserede, eller at folk skal tage dit første indlæg seriøst:

Få det til at se seriøst, med mange oplysninger, flot sat op og muligheder for at kontakte dig. DU udstråler ikke ligefrem imødekommenhed, og opfører sig som et lille provokerende barn(undskyld mig..). Da du også i citatet referer til arto.dk, vil jeg klart skyde på at du ikke er "ret gammel". Jeg har stort respekt for unge mennesker, som prøver at komme frem i lyset og vil stå på egne ben. Denne måde som du gør det på er bare ikke rigtigt.

Forsat god aften. (Jeg skal lige sige, at jeg ikke ved hvor gammel jesper er, men bare et bud)

Fra viborg
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

KLAUS FREJER

ved ikke om du har læst hele tråden men den var sku seriøs til at starte med men det sluttede meget hurtigt og har prøvet fleregange at sige kun seriøse henvendelser men det fatter sådan nogen som dig jo ikke og folk kan bare gå vidre hvis det ikke har nogen interasse så synes det her er lidt latterlig der er nogen her inde der ikke fatter en hentydning ;) fx dig spasser du fatter vist ikke meget

 

men jo moderator bare luk tråden nu har fået et par svar på mail jeg kan bruge til noget

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen :

KLAUS FREJER

ved ikke om du har læst hele tråden men den var sku seriøs til at starte med men det sluttede meget hurtigt og har prøvet fleregange at sige kun seriøse henvendelser men det fatter sådan nogen som dig jo ikke og folk kan bare gå vidre hvis det ikke har nogen interasse så synes det her er lidt latterlig der er nogen her inde der ikke fatter en hentydning ;) fx dig spasser du fatter vist ikke meget

 

men jo moderator bare luk tråden nu har fået et par svar på mail jeg kan bruge til noget

Jeg låser hermed tråden, og jesper du får simpelthen en advarsel grimt sprog tolerer vi ikke her på amino. Hvis du syntes advarslen ikke er fair kan du kontakte Martin Thorborg for yderligere info.

 

Fra viborg
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

dte er os helt i orden det var mest for at få lukket tråden

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)