Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsens og blog

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at få en 468x60 adsens efter hvert indlæg i bloggen, er der nogen de rved hvor jeg skal indsætte adsens koden, for den bliver vist der?

VH Kenneth

www.oplevasien.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også helt klart anbefale Adman! Simpelt og effiktivt!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Hvis du foretrækker at sætte koden direkte ind i temafilerne, skal du fx i single.php sætte den ind et sted lige efter <?php the_content(); ?>

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa... Jeg foretrækker det nok på din måde andres.

´Har sat det ind, men det var ikke lige der jeg mente :-)

Hvis du tager forsiden, så tænkte jeg mellem hvert indlæg, altså efter slutningen på indlæg 1.

Det samme gælder i hver kategori/arkiv.

Vh Kenneth

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Når vi taler forsiden og mellem indlæggene, er det typisk lettere med et plugin med mindre du vil grave dig ind i noget mere kompliceret koderi. Det skal fx tænkes ind at du kun må vise et maksimalt antal adsense blokke osv.

Kan du ikke lide det ene plugin, så prøv bare et andet - der er mange rigtigt gode plugins til adsense i Wordpress at vælge imellem.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget med max antal, hvad vil det sige?

Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 40
Fra  CWBSOFT Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger et plugin der hedder adsense deluxe og der har man en masse muligheder for at bestemme hvilke typer sider reklamerne skal placeres på. Om det er pages, archives osv.

Jeg kender ikke det andet plugin der anbefales i denne tråd.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Rasmussen:

Noget med max antal, hvad vil det sige?

Hej Kenneth,

Du skal overveje at læse retningslinierne for Adsense en gang, så du ikke uforvarende kommer til at overtræde reglerne og risikere at få lukket din konto.

Du må højst placere tre såkaldte annonceenheder og tre linkenheder på samme side. (og max to søgefelter, hvis vi skal have det hele med).

 

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forklare jo endnu et af mine spørgsmål. Hvorfor nogle af mine annoncer ikke vises :-) Nu er alt som det skal være. Jeg takker de venlige sjæle.

Kan man med fordel skrive keyword i koden på sin blog? Eller det det nog man skriver det en masse med de rigtige ord?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)