Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode varer til unge iværksætter?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver Google.

Jeg synes selv, at jeg har en bred smag, men det er fanger mig mest er nok:

Mode - tøj, accessories, hår- og hudprodukter og lignende.

Sport - muligvis salg af udstyr.

Elektronik.

Gadgets.

På disse områder synes jeg bare, at der i forvejen er mange sider, og derfor er jeg åben overfor det meste.

Hilsen Alexander

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er rigtigt at der er en del sider indenfor de kategorier, men det afhænger jo af at have det rigtigt produkt, eller sælge det på en ny måde.

Med hårvoks, er der eksempelvis sider hvor man kan svare på spørgeskemaer, eller tilmelde sig til nyhedsbreve.. mm. og dermed optjene point som man kan købe voks for. Voksen kan man få alle steder, men her uden at tage penge op af lommen.

Bare for at give et eksempel på at der er andre ting end produktetet der betyder noget.....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kender godt disse Point-sites. De er meget moderne for tiden, og der er vel allerede mindst 3-4 af de sider, hvor man kan optjene hårvoks.

Af de kategorier jeg har listet ovenover er det min opfattelse, at Gadgets er det umiddelbart bedste marked at begive sig over. Om jeg har et ved jeg dog ikke.

Det er dog klart emnet hårvoks, som der interessere mig mest, men markedet er bare allerede så fuldt. Ville det være dumt at starte op der, selvom at jeg vil kunne tilbyde rigtig gode priser, der er bedre end de fleste konkurrenter?

Hilsen Alexander

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tjekket 2 af de hårvoks sider ud, generelt er der fulde af fejl, udløbne konkurrencer mm. og der er ikke særligt mange spørgeskemaer, men derimod rigtig mange ting hvor man skal købe noget for at få sine point.

Hvis man kunne lavet et side med flere spørgeskemaer, gerne hvor man ikke skal lave login på endnu en site for at komme igang. så tror jeg det vil være interessant.

Målgruppen på den slags sider er jo nok mænd fra ca. 15-35 år men primært de yngre...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alexander.

Her til aften så jeg tilfældigvis noget der hedder "So ein ding"! på DR2. Det er et program hvor værten Nikolaj fører dig gennem en masse lir og gadgets som man nu engang kunne få brug få, eller som generelt bare er fede.

Hvorfor ikke prøve at arbejde lidt med den tanke? Opsporer nogle varer, se hvor man kan købe dem og så få en handel i stand?

Domænet; Drengerøvsgear.dk er ledigt Yes Big Smile (Ved godt at det er et laaaangt ord, men hvorfor ikke??

Kunne da være vildt sejt at have DK¨'s enenste online butik med alle de gadgets som en drengerøv har brug for Smile

Håber det kunne give lidt hjælp.

Held & Lykke.

Mvh Winther.

 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk: Jeg synes faktisk, at din idé er utrolig spændende, men jeg har umiddelbart svært ved at se hvordan, at jeg skulle skilde mig ud fra de andre sider? Men idéen med en Pointshop kan jeg godt lide. Jeg føler dog, at der ligger en større risiko i det. Måske fordi det for mig er mere ukendt end en almindelig webshop. Men jeg vil ikke afvise muligheden.

Winter & Winter: Jeg er vild med din tankegang. Jeg kender heller ikke andre sider, der forhandler sådanne produkter. Det ville dog være dejligt, hvis du ville præcisere hvad der er gadgets for drengerøve. Bare nogle idéer til hvad jeg kunne forhandle Smile

Hilsen Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en lille gennemtænkning ser jeg faktisk en stor fordel i Pointsystemet. Da jeg er under 18 år, vil jeg ved en almindelig webshop få problemer, når der skal laves aftale med PBS. Dette kan jeg jo slippe for ved en pointshop.

Så er spørgsmålet bare hvad shoppen skal tilbyde? Voks, gadgets eller noget helt tredje?

Jeg vil gerne høre jeres idéer. Gerne noget, hvor jeg kan være en af de første på markedet.

Hilsen Alexander

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

En måde at skille sig ud på kunne være at gøre det nemmere for folk at optjene point, eksempelvis ved at man ikke skal logge ind på fler sider for at besvare spørgeskemaer. Man kunne lave et samarbejde med de bureauer der lave spørgeskemaer og få det til at køre så når de har et skema til unge mænd, så får du et link, som du ligger ind og når folk klikker så er de automatisk videre til spørgeskemaet.....

Typisk kører disse voks sider med affiliate marketing, hvor et bureau betaler dig for at du får folk til at klikke sig ind på en side og tilmelde sig. Dette kunne være sider som Tradedoubler

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:
Jeg vil gerne have nogle forslag.

Hvis folk har fundet en niche, eller et produkt de bare kan afsætte rigtig mange styk af, tror jeg du får svært ved at lokke nogle ideer fra dem.

Som tidligere nævnt, ta udgangspunkt i dine egne interesser, find noget som du syntes kunne være spændende at arbejde i. Ellers kører du bare sur i det. 

Tag papirs blokken frem og begynd at brain storme, skriv alt ned hvad der kan sælges, brug tiden i skolen til det når du kan.

Så skal ideen nok komme lige pludselig.

Husk du er kun 15, du skal nok nå at blive en god iværksætter =) 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var selvfølgelig en mulighed, men faktum er desværre, at jeg ikke er så teknisk. Derfor må jeg vælge den nemmeste løsning. Det er min opfattelse, at det er ved at melde sig hos sider som f.eks. EuroAids.dk.

Nogen der kender en guide, der beskriver pointsystemet generalt eller en, hvor der guides gennem vejen til en færdig pointshop?

Hilsen Alexander

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)