Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode varer til unge iværksætter?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen: Tak for rådene. Du har nok ret. Jeg synes bare, at emnet er så spændende, så jeg har svært ved at vente Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere udbydere af point-sites, det er aaaallllt for dyrt for dig at få en unik shop, så syntes du skal købe en færdig en som er klar, de koster i mellem 2- og 3000 kr. eksl. unikt design og opsætning.

Hvis du er interresseret i et sådan tilbud har jeg en kammerat der sælger et godt system, du kan evt. smide en privat besked til mig så kan du få hans mail/tlf. nr :)

 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, pointsider er desværre meget dyre. Jeg vil helt klart gå efter en færdig løsning. Jeg tænker dog på en med alt inkl. system, design, osv. Er det noget din ven kan klare?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:
Tak for rådene. Du har nok ret. Jeg synes bare, at emnet er så spændende, så jeg har svært ved at vente

Fedt at hører at du har mod på iværksætter livet, og bare det at du er begyndt at debatere her på amino er et skridt i den rigtige retning.

Men at få den gode ide og få det til at fungere er ikke altid lige til.

Følg med i diverse indlæg på siden og hent inspiration fra andre. Sug al den viden til dig som du kan.

Jeg ved selv hvordan jeg var da jeg var 15, man kan hurtigt skifte interesse med 2 uger til 3 måneders mellemrum. Det er vigtigt at du ikke kaster dig ud i noget over ilet og/eller desperat. 

Tag tingene stille og roligt, når du har fundet et produkt/emne du finder interessant, brug google, han er din ven. Find så mange informationer om tingene som du overhovedet kan, brug debat forumer som dette til at blive klogere på sagen og få gode råd med på vejen. Men undersøg undersøg undersøg det er vejen frem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

#Alexsander

Det er det helt klart (hvis han har tid, hvilket jeg tror).

Mvh. Lars Bo Thomsen

 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen: Endnu en gang tak for dine råd. Det er altid dejligt med lidt hjælp.

Lars Bo Thomsen: Jeg har sendt en PM.

Hilsen Alexander

Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket budget operere du med Alexander?

Selvom der er folk som Lars bo's bekendte der sælger 'færdige løsninger', så er designet og opsætningen der hvor du skal ligge din tid og penge. Uanset hvad du sælger skal der nok være en potentiel kundebase, tricket kommer til at ligge i at levere et site der spiller. 

Du får nok svært ved at få leveret et guldæg her på forumet, og hjælper nok heller ikke når du har få midler og intet netværk til rådighed. Som du selv nævner er det også et åbenlyst problem, at der er lange udsigter til et cvr nummer. Jeg ville måske mane til besindighed og råde dig til at få et intimt kendskab til branchen, bl.a via forumet her, og så lancere når ideen kommer til dig og når du så rent faktisk også har realistiske mulighed for at skabe en realistisk forretning. 

 

Mvh

André K.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:
Winter & Winter: Jeg er vild med din tankegang. Jeg kender heller ikke andre sider, der forhandler sådanne produkter. Det ville dog være dejligt, hvis du ville præcisere hvad der er gadgets for drengerøve. Bare nogle idéer til hvad jeg kunne forhandle

Hmm. Altså når jeg hører ordet gadgets eller lir. Så er det ofte nogle ting som man har, som man slet ikke har brug for. Feks. sevlysende usb-nøgle! Men hvis det skal være for drengerøve, så skal man ikke spises af med sådan en fætter.

Så skal det bare være højer' Vilder' Big Smile

Google søgning på Gadgets, så gik jeg ind på Gadgets.dk så fandt jeg bl.a. En fjernstyret ølspand YesBig Smile
Det er sådan noget jeg tænker er rigtig drengerøvsting. Altså tag kategorierne; Grilning, Biler, Teknik. Det er det mænd/drenge går op i. Så man skal bare finde nogle ting indenfor den genre.

Og hvis man bare søger længe nok, så er jeg sikker på at du finder det helt rigtige Smile

Mvh winther.

 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej akkapital,

Jeg må indrømme, at jeg ikke er så meget for at fortælle mit budget her på siden, men de er tjent via en masse fritidsarbejde. Jeg vil klart mene, at jeg har penge nok til at for startet webshoppen.

Tak for tippet angående selve siden. Jeg skal nok vælge nøje.

Jeg forventer skam hellere ikke, at den geniale idé pludselig dukker frem her på forummet, men jeg søgte bare lidt hjælp og nogle idéer til havd man kunne sælge. Så kan jeg jo selv arbejde videre i den genre.

Tak for tippene. Jeg vil følge lidt med har på siden også gå i tænkeboks, så jeg kan finde ud af hvad jeg vil sælge. Idéen skal nok komme med lidt tålmodighed. Jeg søger dog stadig gode råd eller idéer.

Hilsen Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther: Tak for hjælpen. Jeg synes det lyder spændende, og jeg vil selv undersøge det nærmere.

Hilsen Alexander

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)