Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til selvskabsform mm.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Schwabe
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Sikkenemt.dk Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg startede et lille enkeltmandsfirma for ca 1½ år siden, det først år skete der ikke rigtig noget med det, men i slutningen af sidste år blev jeg seriøs med det og fik det op og køre, så jeg nu indtilvidere i år har haft en omsætning på 180.000 kr.

Mit selvskab driver en it webshop med en god del kunder hver dag, pbs aftale mm og jeg gerne vil sikre det forsatte drift og håbet om at det selvf vil vokse, jeg rigtig meget tid på det og arbejder seriøst med det. Jeg står nu i den situation at jeg har fået nogle breve fra et inkassofirma at jeg skylder ca 30.000 Kr og jeg ikke vil vedkende mig at jeg skylder det, det drejer sig om leje af en webserver, som jeg opsagde for ca 2½ år siden, hørte ikke mere fra dem efter jeg opsagde og regnede med alt var iorden, men de har åbenbart bare kørt ydelsen videre i 1½ år frem, uden min viden og uden jeg har fået rykkere eller noget, det mener jeg selvf ikke man kan tillade sig og så bare sende til inkasso mm.

Men da den sag jo kan ødelægge alt hvad jeg har bygget op med mit firma, bl.a kan jeg miste min aftale med pbs om dankort modtagelse i min webshop, ved og ryge i rki mm, hvis den ryger kan det hele ryge, da alle betalinger blir gjordet med dankort. Har afvist kravet fra dem og venter og høre nærmere.

Men nu tænker jeg hvad kan jeg nu gøre....., vil gerne lave et firma med begrænset ansvar, så selvskabet kan bygges op uden risiko for at nogle kan gøre krav på noget i firmaet fra min side, evt gammel personlig gæld. Har kig på et SMBA, hvor der jo ikke er et kapital krav, ville gerne oprette et aps, men har ikke de 125.000 kr der skal til og har ikke mulighed for og låne dem pt, har i nogle gode forslag??

Undskyld hvis mit indlæg virker lidt rodet og hvis det også er under det forkerte emne.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)