Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange lortegaver? Giv dit bud !!

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Fra  StudioOne Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen:

Det lyder som en spændende ide, findes der fotograf sammenarbejder landsdækkende ? (ligesom fona er en lands dækkende kæde)
Men tror ikke nødvendigvis det behøves at tages før jul, der er jo os mange der gerne bare vil have taget billeder af deres børn til foto albummet. Eller forene en speciel andledning.

Hej Lars.

Vi er ved at skaffe samarbejdspartnere i resten af landet, så vi kan tilbyde os landet over. Det behøver ikke være inden jul. Tænkte dog at medarbejdere ville synes om, at kunne spare penge på julegaverne i forbindelse med den gave de fik fra jobbet.  Smile

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I den sidste virksomhed jeg arbejde i (Panasonic), havde man løst problemet med at finde på julegaver til medarbejdere.

Man havde simpelhen afskaffet alt hvad der hedder julegaver, både til medarbejder og kunder. Sådan var det i de 3 år jeg arbejde der.

Nu arbejder jeg i en dansk ejet virksomhed og der får man jo selvfølgelig julegaver:-) Denne jul fik vi en hel sportstaske fylde med lækkert (logo)tøj. Det synes jeg er en ok gave.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Gitte:
Vi er ved at skaffe samarbejdspartnere i resten af landet, så vi kan tilbyde os landet over. Det behøver ikke være inden jul. Tænkte dog at medarbejdere ville synes om, at kunne spare penge på julegaverne i forbindelse med den gave de fik fra jobbet.  

Når/hvis det bliver til noget vil jeg meget gerne hører fra dig. Kontakt mig pr. mail på kontakt@larswmat.dk i dette tilfælde.

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:
Man havde simpelhen afskaffet alt hvad der hedder julegaver

Det er da os super kedeligt og meget udansk syntes jeg. Men hvis det bliver opvejet med andre goder er det vel ok? Jeg ved selfølgelig ikke om det er tilfældet. Men syntes da personligt godt om at få en gave, vel og mærket hvis det kan bruges.

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

 

Kan kun lige svare på hvad det værste er og det er da gryder og pander ... ikke ligefrem en drøm for en dreng der dengang var 15 ;)

 

Hilsen
Thomas Lund

Ballonnord 

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

En tanke... På bonusgaven.dk kan man (chefen) indsætte et antal point, og så kan folk selv vælge, hvad de vil "købe" for pointene. Og der er meget forskelligt at vælge mellem. Det er jo i virkeligheden bare et gavekort, men på mit arbejde bliver det også brugt til konkurrencer, bonusser osv., så man kan få ekstra point og købe den ting, man lige har udset sig...

Men jeg tænker at det også kunne bruges til julegaver?

Sidste år havde chefen sammensat tre pakker, vi hver kunne vælge mellem til julegaven. Vi vidste ikke, hvad der var i, men de havde overskrifter som "Forkælelse", "Til morgenmaden" og "Til grillen" eller sådan noget... Så kunne vi selv vælge, om vi ville have noget forkælelse eller en fysisk gave - og i så fald om det skulle være til køkkenet eller til havegrillen. Det var et hit...!   Smile

Problemet er jo ofte, at nogen bliver gladest for fysiske gaver, mens andre helst vil have en oplevelse eller noget lækkert mad eller drikke. Og nogen synes at "rødvin kan man altid bruge" og andre har intet at bruge rødvin til... Så hvis man vil være sikker, er det bedst at kunne give forskellige gaver, alt efter, hvad folk er til...   Smile

Og for guds skyld - hvis der er firmalogo på, så skal det være diskret! Reklame for arbejdspladsen er ikke en gave, det er en reklame og bør kun bruges til reklamegaver (kunder osv.). Julegaven skal jo helst være en gave, man har lyst til at bruge...   Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Gipa:
Sidste år havde chefen sammensat tre pakker, vi hver kunne vælge mellem til julegaven. Vi vidste ikke, hvad der var i, men de havde overskrifter som "Forkælelse", "Til morgenmaden" og "Til grillen" eller sådan noget... Så kunne vi selv vælge, om vi ville have noget forkælelse eller en fysisk gave - og i så fald om det skulle være til køkkenet eller til havegrillen. Det var et hit...!

Det lyder også som en spændende måde at gribe tingene an på, valgmuligheder er en god ting i dette sammenhæng syntes jeg.

Hvad indeholdt de 3 forskkellige pakker

  • "Forkælese"
  • "Til grillen"
  • "Til morgenmaden"  ???

Gipa:
Og for guds skyld - hvis der er firmalogo på, så skal det være diskret! Reklame for arbejdspladsen er ikke en gave, det er en reklame og bør kun bruges til reklamegaver (kunder osv.). Julegaven skal jo helst være en gave, man har lyst til at bruge..

Det har du fuldstændig ret i, det er "NO GO" !!

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev for år tilbage, pr. 1 november ansat i en dansk virksomhed (der skal forblive navnløs, fordi den daværende ejer af virksomheden også ejer Amino (Hint: Det startede med "J", og så var der to "i"'er til sidst og "ub" i midten). :-)
Det år, var både julefrokost og julegaver afblæst, til fordel for, at alle ansatte blev taget med til Gran Canaria i en uge i midten af November.

Men eftersom rejsen jo var bestilt, var det altså kun for ansatte, der var på arbejdspladsen, da rejsen blev arrangeret - så de rejste og vi sad godt 10 mand tilbage, der ikke kendte hinanden og i øvrigt ikke kunne finde rundt i bygningen i en uges tid - og missede julegaver og julefrokost. Øv.

Men for 99% af de ansatte var det en fantastisk julegave - kan jeg forstå, udfra billederne :-D

 

 

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

At hver enkelt medarbejder, vælger deres helt eget gavekort på gavekortet.dk

(træt af holmegård, trip trap, hophop, bipbob osv..)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Det år, var både julefrokost og julegaver afblæst, til fordel for, at alle ansatte blev taget med til Gran Canaria i en uge i midten af November.

Lyder som en fed ide. Men tror dog ikke jeg ville lade alle mine medarbejder tage væk en uge, og derved måske sætte virksomheden i stå. Men det giver folk sammenhold og en anderledes en på opleveren.

Lone S. Hansen:
Men eftersom rejsen jo var bestilt, var det altså kun for ansatte, der var på arbejdspladsen, da rejsen blev arrangeret - så de rejste og vi sad godt 10 mand tilbage, der ikke kendte hinanden og i øvrigt ikke kunne finde rundt i bygningen i en uges tid - og missede julegaver og julefrokost. Øv.

Var det nye medarbejder som var kommet til efter gaven var blevet givet?

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)