Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For mange lortegaver? Giv dit bud !!

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:
At hver enkelt medarbejder, vælger deres helt eget gavekortgavekortet.dk

Så kan folk da selv bestemme kan man sige, men er du selv træt af at få holmegård og peit hein ting ting  osv. osv.?

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen:

Simona - Uniquebook:
At hver enkelt medarbejder, vælger deres helt eget gavekort på gavekortet.dk

Så kan folk da selv bestemme kan man sige, men er du selv træt af at få holmegård og peit hein ting ting  osv. osv.?

Ja, jeg har skabene fulde af holmegårdsvaser, skåle og lysestager og noget står fremme. Det der er galt, er at man ved bare hvad man får, når man sidder med pakken i håndenSmile og er begyndt ikke at lægge firmagaven under juletræet, for der er nul spænding ved det.

Sjovt - Piet Hein - ham havde jeg ikke tænkt på Wink

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik engang ansættelse i en lækker butikt..   Der var ca. 8 ansatte..   Til jul skulle vi ind og have en portvin og brød...  Der stod store kurve med en masse spændende i....  mmmhhh..    jeg blev ansat i august samtidig med en anden pige...  Så kom  det komiske :

mine kollegaer fik denne flotte kurve....  Da jeg og den anden pige blev ansat i august modtog vi en flaske snaps...   Fame pinligt   o g  kollegaerne var flove over chefens nærighed når de stod med deres egene kurve....   Senere blev jeg selv chef og ALDRIG vil jeg ydmyge andre på den måde...

og så lige en påmindelse om gavekortet : firmaet bliver beskattet af at give gavekort... Det skal være gave....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

mp130965:
mine kollegaer fik denne flotte kurve....  Da jeg og den anden pige blev ansat i august modtog vi en flaske snaps...   Fame pinligt   o g  kollegaerne var flove over chefens nærighed når de stod med deres egene kurve....   Senere blev jeg selv chef og ALDRIG vil jeg ydmyge andre på den måde...

Den en pænt pinlig situation at stå i "FOR CHEFEN" vel og mærket. Det er også sådan noget som bliver husket..

mp130965:
og så lige en påmindelse om gavekortet : firmaet bliver beskattet af at give gavekort... Det skal være gave....

Hvis man nu køber et gavekort til gave skal man så også beskattiges af dette?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:
Sjovt - Piet Hein - ham havde jeg ikke tænkt på

så dvs. at dette godt kunne være aktuelt for dig?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Den værste gave jeg har fået var en stor kasse med ting fra Italien - billigt skrammel det hele. Den var fyldt med pesto, pasta, nogle skåle der lignede dem der man får på sygehuset til at brække sig i og en uduelig skrammel-indendørs grill-tingest som ikke virkede ordentligt.
Året før jeg startede på denne virksomhed fik de hver et juletræ - 1 uge før jul, hvor de fleste allerede havde købt og der var nogen, som slet ikke plejede at have juletræ hjemme og faktisk skulle til at bøvle med at køre det på forbrændingen, selv om de ikke havde bil.

Har også engang fået en meeega stor georg jensen dug som var utrolig flot, men alt for stor til mit spisebord og ikke kunne byttes - den blev givet med disse ord "denne her gave bliver du rigtig glad for, når du bliver lidt ældre - for jeg har selv haft en dug magen til i mange år"..(Jeg var 19) .. Totalt øv-gave for en 19årig!

Den bedste gave ville være et gavekort (fx til et center med flere slags butikker eller gavekortet.dk), så er man sikker på man kan bruge det.. Eller fx. koncertbilletter, biografbilletter, weekendophold, et restaurantbesøg eller lign.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen:

Simona - Uniquebook:
Sjovt - Piet Hein - ham havde jeg ikke tænkt på

så dvs. at dette godt kunne være aktuelt for dig?

Hvilket? Huh?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:
Hvilket? Huh?

Du skrev

Simona - Uniquebook:
Ja, jeg har skabene fulde af holmegårdsvaser, skåle og lysestager og noget står fremme.

At du var "træt" af de gaver, fordi du havde så mange af disse ting.

Så skrev jeg om du havde det på samme måde når vi snakker om Peit Hein ?

Men det er osse lige gyldigt :) Kan være jeg fik mig dårligt formuleret.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mathiesen:

At du var "træt" af de gaver, fordi du havde så mange af disse ting.

Så skrev jeg om du havde det på samme måde når vi snakker om Peit Hein ?

Men det er osse lige gyldigt :) Kan være jeg fik mig dårligt formuleret.

Nu har jeg det ligesom Sys Bjerre - en kegle og altid den der ikke har forstået...Embarrassed

Jeg googlede Piet Hein og nej... Det er ikke noget for mig. Det er der ikke noget nyt og spændende i. Men måske vil det gøre andre glade, hvem ved. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:
Jeg googlede Piet Hein og nej... Det er ikke noget for mig. Det er der ikke noget nyt og spændende i. Men måske vil det gøre andre glade, hvem ved. Smile

Ja hver sin smag, men er overrasket over du ikke kender til mærket! Det forhandles i alle isenkræmmere kæder. Nå never mind :P

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)