Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forside på Amino

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

I Amino-bunkeren har vi arbejdet på en forside til Amino.

En - lad os kalde det beta-version, er nu oppe live! Den kan ses ved at klikke på menuvalget "Forside" i menulinjen.

Forsiden er stadig under udvikling og tilretning, hvorfor vi rigtig gerne vil have masser af kommentarer og ønsker om sidens opbygning og dens indhold.

Hvad ønsker du på Aminos forside? Lad os høre om det.

I starten vil man stadig ryge ind på forum-forsiden, når man går ind på Amino.dk; men med tiden er det selvfølgelig meningen at man skal ryge ind på forsiden.

 

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Den virker alt for uoverskuelig med for meget information som jeg personligt ikke skal bruge til en skid, den kæmpe reklame der er i midten af siden, wtf???, og den måde tingene er delt op på virker på mig som om i ikke har gennemtænkt det , men bare klasket noget sammen og sagt, "værsgo, ny forside" .

Syntes det er en Om'er.

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Rohde:

I Amino-bunkeren har vi arbejdet på en forside til Amino.

En - lad os kalde det beta-version, er nu oppe live! Den kan ses ved at klikke på menuvalget "Forside" i menulinjen.

Jeg har lige kigget lidt rundt på den, og jeg må sige at den virker kanon! Jeg synes ingengang man kan se at det er en "... beta-version".

Jacob Rohde:
Forsiden er stadig under udvikling og tilretning, hvorfor vi rigtig gerne vil have masser af kommentarer og ønsker om sidens opbygning og dens indhold.

Jeg synes at den nye forside er bedre fordi man kan se alt hvad der sker på Amino. Den forside Amino har nu fokuerer meget på debatten, og jeg for næste naldrig set så meget på de forskellige blogs og børser.

Den nye forside viser et glimt af alt hvad der sker herinde samt lidt om hvem der er aktive - det bare super! Yes

Jacob Rohde:

Hvad ønsker du på Aminos forside? Lad os høre om det.

I starten vil man stadig ryge ind på forum-forsiden, når man går ind på Amino.dk; men med tiden er det selvfølgelig meningen at man skal ryge ind på forsiden.

Jeg ønsker noget lignende den "... beta-version" i har lavet. Den er god fordi man kan følge med i det hele, den er også god fordi den er mere overskuelig og brugervenlig.

Det virker også helt klart bedst at man ryger ind på "den rigtige forside" og ikke forum/debat-siden - men det lyder også som om det er meningen hen af vejen. Smile

Håber det kunne bruges!

Med venlig hilsen
Jacob

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Fint initiativ med en decideret forside Yes

Jeg har dog svært ved at finde de informationer som jeg normalt søger på Amino.
Årsag: Mere end halvdelen af forsiden indeholder information, som er irelevant for lige netop mig.
Jeg læser praktisk taget aldrig blogs, og som helt nystartet iværksætter med lokalesituationen på plads, er lokale- og virksomhedsbørsen ikke relevante for mig.
Tilgængelige bestyrelsesposter er heller ikke noget der fanger mig.

Jeres "Hall of fame" liste med alle tiders TOP karma indehavere er helt sikkert interessant - men nok kun de første gange, man lander på forsiden af Amino.dk .

Jeg håber, at mine kommentarer bliver modtaget i den positive ånd, de er ment. Smile

Mine ønsker til Aminos forside:
Jeg vil foreslå, at i sigter imod at brugerene på Amino selv kan tilrette deres "egne" forsider som i iGoogle .

Det er ellers super, at I hele tiden udvikler på sitet. Tak for det Yes

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Den er alt for kedelig, og ja alt for rodet.

Synes den skal gøres noget mere spændende for at trække nye bruger til. Jeg ville blive mega forvirret, hvis jeg var ny og skulle danne mig et overblik over siden, og finde ud af hvad den kunne tilbyde mig.  

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

yusuf:
Syntes det er en Om'er.


En Om'er vil jeg ikke sige. Jacob/Amino har hældt en masse brikker på bordet og bedt om forslag til hvordan det kunne struktureres. Skal jeg forstå et du er tilfreds med det eksisterende?

Hvad jeg selv savner er en oversigt øverst oppe over hvilke grupper jeg er med i..


Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg synes desværre at den er meget lidt overskuelig og der er brugt alt for lidt plads til debatten i forhold til nyheder, virksomheds og lokalebørs mm.

Det kunne være spændende hvis I gjorde det muligt selv at bestemme hvor indholdet skulle være. Ligesom man kender det fra feks iGoogle. Der er jo så mange brugere af Amino at det sikkert ikke er helt nemt at ramme rigtigt til alle.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Super med lidt udvikling og fornyelse Big Smile  (bortset fra at mennesket er et vanedyr - og alt puls aktivitet stoppede et kort øjeblik når det hele ikke var som før) :·)))

Jeg synes ikke helt det fungerer helt optimalt. Som Nielco også nævner - får man pludselig informationer fra alle amino-områderne. Det kan virke uoverskueligt og lidt irriterende når det ikke er det område man ønsker at se noget i..... Et forslag vil fra min side være at I laver en ny forside til både debatten, virksomhedsbørsen osv. Så de hver i sær har deres egen forside. Det vil gøre det meget nemmere at overskue.

Alternativt brugerdefineret forside - så jeg selv kan bestemme hvad jeg synes er vigtigt - og kan definere min egen side udfra de behov jeg har.

Når det så er sagt, tager jeg lige udgangspunkt i den nye som den er nu:

- jeg savner at kunne se hvem der er online. Det stod nederst på forsiden før. Det gjorde amino mere personligt og det mangler virkelig nu. Også der hvor man kunne se hvilke tråde dem som var online læste i.

- nyheder fra amino..... det er ikke det mest relevante for mig - ikke så det skal have en førsteplads :·)

- Ekspertbloggere.... heller ikke relevant så tidligt på siden.

- De seneste indlæg: kan man sætte datoen og tid til at starte på en ny linie altid - den deler sig her og det ser lidt rodet ud.

- super med »velkommen tilbage« menuen.

- Mit netværk bliver ikke vist som vist var meningen?

- Karmalister.... for at de kan blive taget seriøst vil jeg foreslå at I fjerner muligheden for at give sig selv stjerner :·))) der går lidt for meget karma-sport i det og det er lidt ærgeligt hvis det skal give et rigtigt billede.

- Væk med den kæmpe reklame i midten. Eller gør begge store reklamer mindre i højden.

Håber I kan bruge det til noget - god arbejdslyst :·)

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

ok - jeg opdager nu at jeg kan trykke på »debat« og så er alt som før - pyhhhh.... Big Smile

Det gør jo så at punktet om hvem der er online ikke er helt så relevant måske.

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Tillykke med den nye forside. Jeg synes altså at det ser fint ud.

Jeg ville ønske at listen over de 5 seneste poster kunne blive erstatet med den I har på forsiden af debatten, således jeg selv kan vælge om det skal være de seneste nye, mine egne eller ubesvarede. Men jo det ville da være rart om man selv kunne fravælge de enkelte bokse.

Det eneste jeg virkelig ikke kan lide er at jeres banner annoncer simpelthen er for dominerende og store. Jeg føler næsten at de bliver større og større. Men det er måske et led en statistik om at brugerne senere skal kunne betale sig fra at have banner annoncer på sitet?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)