Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forside på Amino

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes som udgangspunkt, at det er en fin idé med en decideret forside, der kan lede folk rundt på sitet.

Som nævnt tidligere ville det dog være rart, hvis debatsektionen i højere grad ligner den øverste del af selve debatten, hvor man kan vælge egne tråde m.m.

Og så bør blog-sektionen måske strammes lidt op. Pt. linker den bl.a. til helt tomme blogs. Overskriften "ekspertbloggere" antyder også, at det er nogle Amino-anbefalede blogs, hvor der jo i virkeligheden er frit slag.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumbs up til det nye design, det ser fint og overskueligt ud.
Det skal nok falde i smag hos de fleste før eller siden.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære venner

Jeg vil lige rydde to misforståelser af vejen.
Den første er, at denne side på ingen måde skal erstatte det i kender. Tanker er at Amino.dk skal være denne side, mens amino.dk/debat skal være som den altid har været. Med andre ord kan i bare bookmarke den side og alting vil være som før.
Den anden er, at Jacob kalder den for en beta, men den nærmer er an alpha. Vi har valgt at lade jer kigge med mens vi arbejder og den er på ingen måde halv færdig.
Så kom endelig med jeres gode ideer og vi vil kigge på dem alle.
Godt arbejde Jacob, det er sgu en flot test!

Dbh Martin

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Erik Ernst:
Jeg ville ønske at listen over de 5 seneste poster kunne blive erstatet med den I har på forsiden af debatten, således jeg selv kan vælge om det skal være de seneste nye, mine egne eller ubesvarede
Nok en meget god idé. Den er noteret Smile

Hej Jacob,
Lyder godt. Du kan jo tage et kig på http://dynamicsuser.net - her har jeg med Community Server gjort nøjagtigt det samme. Sig til hvis du vil have koden...

Jacob Rohde:
Ang. bannernanoncerne så er de ikke blevet større end de altid har været - så der er ikke en skummel plan under opsejling :)

Det var nu ikke fordi jeg synes det ville være en skummel plan! Jeg synes det ville være helt naturligt. Og personligt ville jeg da godt betale et beløb på omkring 10 kr. pr. måned blot for at slippe for disse bannerannoncer!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay idé med en forside - men jeg vil gerne have en "slimfit"-udgave af forsiden. Der er alt for mange urelavante informationer for mig.

Jeg forestiller mig lidt, om man kunne lave de forskellige bokse som widget, hvor man så selv kan vælge til/fra hvad man gerne vil have på netop sin forside.

På den måde kunne man have seneste indlæg fra bestemte kategorier, samt sine favorit blogs?

Lidt i samme stil som iGoogle.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik lige et chock da jeg så forsiden..... og skulle tjekke at jeg var det rigtige sted :)

Men jeg syntes at de 2 kolonner i midten er presset lidt for meget sammen. Så hellere 1 kolonne i midten.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det er en rigtig god idé med en sådan forside, og med nogle justeringer bliver den også rigtig anvendelig for os alle sammen.

Da jeg lige åbnede den tænkte jeg med det samme "f***, hvad sker der lige her!"... den virkede meget rodet og uoverskuelig. Jeg kan se, at flere andre Aminoer har haft samme oplevelse på siden. Så designmæssigt giver den altså et chok ved første øjekast....

Men når man lige får vænnet sig til opsætningen, så er der faktisk mange guldkorn at finde på siden.

Amino.dk blev jo startet som et forum, men har nu udviklet (og løbende udvikler) sig til meget mere end det. Forsiden skal selvfølgelig være stedet, hvor man hurtigt kan kabe sig et overblik over alle de Amino services, som er lanceret og lanceres med tiden.

Så god idé at have en liste med nye poster fra de forskellige børser og debatforummet. Måske kunne det også være interessant at vise de 5-10 mest diskuterede tråde indenfor de seneste 24 timer? Eller de mest og mindst besvarede annoncer fra børserne? Eller lave en parameter "sidste udkald" på børserne, så når trådstarter klikkede på denne parameter, så blev annoncen vist på forsiden.... eller ligende. Der kunne så være en anden parameter "forhandling i gang", så annoncen ikke længere  blev vist.

Jeg synes ikke, at det gør noget at forsiden bliver lang, så længe den under hver sektion giver et godt overblik over de forskellige services. 

Nå, der er kunder der skal passes... må lige løbe igen! :-) Jeg vender tilbage senere!

 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)