Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Effektiv markedsføring på Internettet

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Effektiv markedsføring på Internettet




En trin for trin guide, der viser dig, hvordan netop du med en minimal indsats kan få en omsætningsfremgang på flere hundrede procent.

Forord




Tak fordi du har købt min e-bog. Den e-bog du nu sidder med i hånden er resultatet af mange års erfaring… i nogle tilfælde dyrekøbt erfaring, i andre tilfælde essensen af, at have læst 1.000 vis af sider på Internettet i kombination med praktisk afprøvning af, hvad der virker, og hvad der ikke virker.

Er du i den situation, at du ikke ved, hvad du skal gøre for at få en bedre indtjening på din hjemmeside. Så er du ikke alene. Min påstand er, at alle i højere eller mindre grad famler sig frem i blinde. Og det koster… for hvad er det for en indtjening man er gået glip af i den tid man brugt til at famle sig frem i mørket.

Det du kommer til at læse nu er sprængstof. Det er viden, der VIL booste din indtjening helt vildt hvis du gør som jeg skriver.

Jeg har brugt de sidste år på at studere de bedste af de bedste hajer på Internettet til dette her sjov. Jeg har selv arbejdet med deres teknikker og haft fantastisk stor glæde af det. Ved virkelig at have nærstuderet hvad der EGENTLIG foregår, når vi skal bedrive forretning på Internettet i topklasse, er jeg kommet frem til helt nye erkendelser…. erkendelser, som er så nye, at jeg i skrivende stund, hvor jeg arbejder på dette forord ikke engang er helt færdig med at få overblikket over forretningsmæssig kraft der er i dette her.

Du får min nyeste viden og nyeste erkendelser i denne e-bog




Selve det, at jeg besluttede at sætte mig ned og skrive denne e-bog satte en hel tankerække i gang. Ser du, en ting er at have al mulig viden i hovedet… en hel anden ting er at forklare det.

Alle dem jeg har studeret, har bidraget med stumper af viden til det jeg skriver her…. Men INGEN har tidligere sat denne viden sammen til en letforståelig manual, som kan hjælpe den almindelige ejer af en hjemmeside til let og enkelt at finde ud af, hvordan de bedst bruger deres energi til at forøge deres omsætning med de produkter, som de leverer.

Jeg har med over 9 års erfaring som selvstændig med Internettet som speciale, haft meget stor interesse i at få hele processen fra at en person erkender et behov til man har fået et salg, til at virke.

Den indsigt er indtil nu kun kommet mine eksisterende kunder og WebAssistance til gode.




Nu kommer den dig til gode i form af denne e-bog. Jeg har begået alle de fejl, som kan begås. Jeg har lært af det... og det har givet mig indsigt. Jeg ser ingen grund til, at du behøver at gå den samme, lange og til tider dyre vej, når jeg kan fortælle dig, hvad der skal til for at nå målet på den mest effektive måde.




Jeg har haft meget stor succes’ ved at følge de råd, som jeg her kommer med.
Jeg har f.eks. selv adskillige både danske og internationale hjemmesider, der giver en fremragende indtjening, uden at jeg overhovedet h

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Når jeg læser din tekst er min første tanke AMERIKANSK E-BOOK..

På mig er det utrolig meget overdrevet, og lægger lidt op til at det er: verdens bedste bog, bogen til den helt store succes, tjen mange millioner - i den stil.

Du skriver blandt andet: "Jeg har begået alle de fejl, som kan begås" - hvilket jeg ser som en overdrivelse, selv virksomheder der har eksisteret flere hundrede år begår stadig fejl, og du har langt fra begået alle ( Det er mine tanker når jeg læser det )

Dette gør så at du straks virker useriøs i mine øjne. Det samme er gældende når du skriver du kan øge min indtjening med flere hundrede procent, måske tusinde,  uden at kende en disse til min indtjening, mit marked, mit firma o.lign.

Ingen tvivl om at ideen med bogen er rigtig god, jeg ville dog komme langt mere ned på jorden, beskrive lidt om hvem du er, og hvad man kan forvente.

Du arbejder med et segment der er meget kritisk, ofte langt mere kritisk end den almene dansker. Iværksættere får dagligt alle mulige underlige tilbud fra telefonsælgere hvor der virkelig sælges igennem med diverse lykkehistorier mm.

Så efter min mening bør du komme langt mere ned på jorden, virke troværdig og dele din sikkert store viden på området, fremfor at prise dig selv til skyerne og derved sælge.

For mig virker det utrolig amerikaniseret, og jeg ser straks de mange Get rich e-books inde i hovedet.

Håber ikke jeg er alt for hård :) 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Meget enig med Martin... Min første tanke var MLM!

Tror det virkede for hemmelighedsfuldt og FOR lukrativt... Altså som om det var en mulighed for at tjene en hulens masse penge... Man skal bare lige smide et beløb først... Og den slags synes jeg er for meget (personligt)! Tror e-bogen vil drukne på et marked den ikke er beregnet til, hvis du forstår :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak til jer begge.

 

Det er meget værdifuld information I giver.

I er absolut ikke for hårde.

 

Jeg er meget taknemmelig for, at I kalder en spade for en spade.
Det er den eneste måde, at man kan blive bedre.

Nu er det jo indledningen til selve e-bogen, og ikke en tekst, der skal sælge e-bogen, så ebogen, der jo allerede er købt på dette tidspunkt, fortsætter jo med at fortælle hvordan man gør, med dokumentation for hvert trin.

Jeg kommer altså til at stå til ansvar for hvert enkelt ord jeg skriver.

 

Men  under alle omstændigheder har jeg fanget pointen: Hellere nedtone min egen begejstring og så lade folk få en positiv oplevelse, efterhånden som de forstår rækkevidden af det jeg skriver længere nede i e-bogen.

 

Hvad bør salgsprisen være?

 

 

 

 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-08-2006 18:32:42 Forfatter: WebAssistance Hvad bør salgsprisen være?

 

Forord er en svær enhed at måle prisen på en e-bog på... Jeg fik, i lighed med de andre, også følelsen af, at et pop-up vindue snart ville invitere mig hjem til et homeparty, der ville omhandle fordelene ved at være adwords pusher. Nå, spøg til side...

 

Det jeg vil frem til: Forordet ligger op til det gode indhold i bogen. Men det specifikke indhold er at gode grunde holdt hemmeligt, da det er derfor vi skal købe bogen. Jeg tror at jeg nemmere kunne prissætte den, hvis jeg havde en indholdsfortegnelse. Det ville være helt ok for mig, hvis teksten var mere specifik, for naturligvis er du mere konkret i resten af bogen, men forordet fylder ca. 2 sider i word og hvis jeg kun fik forordet ville jeg muligvis tøve med at købe e-bogen på 30-40 sider... Hvis prisen var over 150 kr. så ville jeg dog nemmere købe den, end hvis den stod til f.eks. 75... Pris og kvalitet følger som sagt hinanden. 

 

Derudover ville anmeldelser eller kommentarer fra presse, webmasters fra store/kendte hjemmesider eller alm. bruger bedømmelser være med til at give udslaget om jeg ville købe den til 200 kr. eller ej.  

 

 

 

 

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at skrive en bog e-bog om e-handel og jeg sad i samme situation som dig.

Du kan læse min "reklame" for den her:

http://www.thorborg.dk/e-pusher.htm

Den kommer til at koster 1500 kr. + moms.

Prisen er høj, ingen tvivl om det. Men jeg ved at min målgruppe som ikke er særligt stor, kan tjene den hjem på alt mellem 1 time og 1 måned. Så hvorfor skulle jeg sælge den billigere? Jeg kunne måske sælge 3 gange så mange hvis jeg solgte den for 300 kr. men giver mig jo så en lavere fortjeneste og jeg kan blive ved med at opdatere den og sælge den i mange år.

Jeg ved ikke om det hjalp dig, sikkert ikke, men who knows?

 

Btw. hvordan har du tænkt dig at sikre din bog mod kopiering?

 

Dbh Martin

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyt til en gammel ræv som Martin.

Nu har jeg siddet og læst hans lille teaser til hans bog, og de punkter han har med som jeg synes du mangler er listet herunder.

1. Introducerer med at fortælle hvem bogen er til, og ligger ikke skjul på at hvis man omsætter for et flot million beløb er man nok ikke lige målgruppen. Allerede her fanger han mig, og beviser overfor mig at han er 110% klar over sin målgruppe og hvem han vil henvende sig til.

2. Derefter har han delt den op i et par afsnit, og forklarer lidt om skrivestilen samt hvad man kan forvente af bogen. Han overdriver måske af og til, men formår at gøre det på en måde så man smiler lidt for sig selv og læser videre.
f.eks. når han skriver han bliver skuffet hvis folk ikke mailer ham inden 6 mdr og fortæller ham om det

 

3. Han slutter af med at sætte ansigt på bogen, fortæller hvor den viden stammer fra og hvem han er. Istedet for kun at skrive man har været i branchen x antal år.


Martin - fortæller du i din bog hvorfor prisen skal være 1498 og ikke 1500?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 12-08-2006 14:50:38 Forfatter: Martin Tygsen


Martin - fortæller du i din bog hvorfor prisen skal være 1498 og ikke 1500?



Hej Martin

Det har jeg faktisk ikke besluttet endnu, jeg er selv lidt i vildrede.
Hvis der er nogen der har kloge ord om det, er jeg lydhør.
Jeg er bare selv lidt træt af "falske" lave prise ;-)

Dbh Martin


Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres indlæg, alle 3.

Sjovt nok, du nævner det, Martin... for jeg skulle lige til selv at komme ind på emnet.

 

Jeg var på mit lokale bibliotek her i formiddag, og fik en god og grundig snak med bibliotekaren, som jeg har kendt i mange år og respekterer højt.

 

Han fortale mig om en afhandling, som inden den overhovedet var kommet i trykken var blevet kopieret og spredt igennem et netværk som meget effektivt distribuerer information med høj værdi blandt studerende. Prisen var angiveligt 45 kr. i den sorte udgave.

 

I dette tilfælde var der ikke engang tale om en e-bog m,en om en fysisk bog kunne jeg forstå. Bogen blev kastet på en kopimaskine der automatisk generede en pdf fil og så var den forretning gået i vasken.

 

 

Det får VIRKELIG en til at tænke over tingene. Arbejd i ugevis med at frembringe noget, der løfter sig over det almindelige pladder man kan læse og sælg den "1" gang.

 

Så.... emnet må lige for en tid dreje sig om kopispærring.

 

Jeg ser umiddelbart følgende løsninger:

1. Jeg dropper e-bogen helt. Giver op på forhånd.

 

2. Bruger noget Java, som gør indholdet "umuligt" at kopiere: Inden download, ingen screendumps, ingen affotografering af skærmen. Ulempe: Dem der har betalt kan heller ikke printe den ud med kun læse på skærmen.

 

3. Jeg lægger al min viden ind i en webløsning i stedet for en e-bog, hvor jeg stiller folk en række relevante spørgsmål, og hvor jeg så præsenter dem for svarene uden at folk har forstået HVORDAN jeg kunne regne det ud.

Altså input, black box, output.

 

Jeg udnytter altså al min viden til at hjælpe folk uden at de får indsigt i hvordan processen... og hermed er jeg sikret imod at nogen kan kopiere min viden.

 

Måske ER det i virkeligheden vejen frem:

Folk skal ikke engang prøve at sætte ind i hvorfor det virker... Bare det virker, hurtigt og effektivt.

Har I andre nogle forslag til, hvordan man ville kunne sikre sig mod kopiering?
Er I løbet ind i nogen geniale løsninger?


Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-08-2006 15:38:43 Forfatter: WebAssistance
Tak for jeres indlæg, alle 3.

Sjovt nok, du nævner det, Martin... for jeg skulle lige til selv at komme ind på emnet.


Jeg var på mit lokale bibliotek her i formiddag, og fik en god og grundig snak med bibliotekaren, som jeg har kendt i mange år og respekterer højt.


Han fortale mig om en afhandling, som inden den overhovedet var kommet i trykken var blevet kopieret og spredt igennem et netværk som meget effektivt distribuerer information med høj værdi blandt studerende. Prisen var angiveligt 45 kr. i den sorte udgave.


I dette tilfælde var der ikke engang tale om en e-bog m,en om en fysisk bog kunne jeg forstå. Bogen blev kastet på en kopimaskine der automatisk generede en pdf fil og så var den forretning gået i vasken.



Det får VIRKELIG en til at tænke over tingene. Arbejd i ugevis med at frembringe noget, der løfter sig over det almindelige pladder man kan læse og sælg den ''1'' gang.


Så.... emnet må lige for en tid dreje sig om kopispærring.


Jeg ser umiddelbart følgende løsninger:

1. Jeg dropper e-bogen helt. Giver op på forhånd.


2. Bruger noget Java, som gør indholdet ''umuligt'' at kopiere: Inden download, ingen screendumps, ingen affotografering af skærmen. Ulempe: Dem der har betalt kan heller ikke printe den ud med kun læse på skærmen.


3. Jeg lægger al min viden ind i en webløsning i stedet for en e-bog, hvor jeg stiller folk en række relevante spørgsmål, og hvor jeg så præsenter dem for svarene uden at folk har forstået HVORDAN jeg kunne regne det ud.

Altså input, black box, output.


Jeg udnytter altså al min viden til at hjælpe folk uden at de får indsigt i hvordan processen... og hermed er jeg sikret imod at nogen kan kopiere min viden.


Måske ER det i virkeligheden vejen frem:

Folk skal ikke engang prøve at sætte ind i hvorfor det virker... Bare det virker, hurtigt og effektivt.

Har I andre nogle forslag til, hvordan man ville kunne sikre sig mod kopiering?
Er I løbet ind i nogen geniale løsninger?




Jeg tror ikke du kan bruge den med de studerende til ret meget. Du finder ikke nogen der kopierer så meget som folk der studerer. De har ingen penge, de er vildt teknisk mindede og så mødes de med andre studerende hele tiden. Den målgruppe du og jeg henvender os til er mere købestærk og du skal ikke glemme, at hvis en der køber din bog begynder at dele den ud, så kan den gevinst de selv kan få bliver udvandet.

Mht. til dine forslag så:

1: fuck den, at give op er taberagtigt ;-)
2: En ok ide, den er værd at overveje..
3: Den tror jeg ikke på, det lyder alt for besværligt og hvordan vil du sælge og forklare det produkt?

Jeg har en 3. mulighed. Jeg har fundet et firma der rimeligt billigt kan pakke din PDF fil ind i en gang kryptering og det gør at man kun kan installere den på det antal maskiner du selv bestemmer. Dertil bestemmer du om de skal kunne printe etc. Det er klart at en supesuperbruger vil kunne knække skidtet, men vil din målgruppe gide det? Min vil ikke er jeg ret sikket på og skulle min bog begynde at cirkulere blandet studerende, så er det langt fra sikkert at den vil sprede sig til min målgruppe. Dertil har jeg tænkt mig at opdatere den løbende og de opdateringer vil kun blive sendt til dem der har betalt. Så en piratbruger vil efter et par måneder stå med et ukomplet produkt og hvis personen  er glad for det, vil de jo nok købe skidtet en dag.

Jeg syntes selv den sidste del af planen er ret genial :-)

Dbh Martin
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)