Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Alternativ" beregning af porto

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt lav en fast portosats uanset mængden kunden køber. Det er til at forstå som kunde, og du får en masse udgiftet dækket i samme vending ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Evt lav en fast portosats uanset mængden kunden køber. Det er til at forstå som kunde, og du får en masse udgiftet dækket i samme vending ;D

Lyder som en kanongod ide Idea  Så sparer kunden også porto ved at købe mere ad gangen. Big Smile Voila! God forretning for begge parter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miriam

Jeg kan anbefalde en fast fragt pris. Jeg havde en mere uoverskuelig fragt før, men lavede en beregning på det og kom frem til en fast fragtpris på 50,- privat og 35,- erhverv. Det giver en bedre balance og det er enkelt og ligetil for kunderne Smile  men overvejer dog muligvis at lave fragt efter vægt . . men det er et tidskrævende projekt, så det ma vente. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopNord.dk - Knud:

Hvad er jeres holdning til denne måde at få dækket sine forsendelsesomkostninger på?

Det er selvfølgelig op til dem selv, men jeg tror at de mister kunder på det . .  man klikker bare videre og finder en anden webshop . .

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopNord.dk - Knud:

Hvad er jeres holdning til denne måde at få dækket sine forsendelsesomkostninger på?

Det er selvfølgelig op til dem selv, men jeg tror at de mister kunder på det . .  man klikker bare videre og finder en anden webshop . .

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem sender i med, siden det er billigere at sende til erhverv end til private?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:

Hvem sender i med, siden det er billigere at sende til erhverv end til private?

Post Danmark.

Prøv at kontakte dem og få en aftale. Jeg kender ikke de forskellige tilbud, men hvis du sender 300 pakker om året (eller sådan noget) kan du få billigere fragt. 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du får en pakkeaftale med fx posten, gls, dhl eller andre er det altid billigere at sende til erhverv, da disse får mange pakker hver dag og derfor skal posten ikke køre så mange steder hen med pakkerne.
Hvis du køber pakkesedler på posten eller erhversaftale om forsendelse af pakker til private, er der ikek så meget rabat at hente.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft kontaktet PostDanmark mht postopkrævning, men de krævede, at man havde en konto i Dansk Bank. Ved godt at det er samme firma, men alligevel!!

Jeg vil prøve, at kontakte de andre for at høre om mulighederne der. Er der nogen bestemt i kan anbefale :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:

Jeg har haft kontaktet PostDanmark mht postopkrævning, men de krævede, at man havde en konto i Dansk Bank. Ved godt at det er samme firma, men alligevel!!

Jeg vil prøve, at kontakte de andre for at høre om mulighederne der. Er der nogen bestemt i kan anbefale :-)

Postopkrævning? hmm det var nu ikke det jeg tænkte på - en erhvervsaftale- så i stedet for at købe frimærker eller pakkesedler på posthuset, får du en aftale med fx. postdanmark om at få rabat på priserne og betaler ved at få en faktura tilsendt hver måned.
Prøv at ringe til posten (70111230) og spørg om du kan tale med den person, som er konsulent i dit område - og aftal et møde, hvor de kan fortælle dig mere om de muligheder de kan tilbyde dig, fx webpack som mange webshops bruger. Det samme kan du gøre med fx gls og dhl og dermed finde den billigste/den med den bedste service.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)