Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Alternativ" beregning af porto

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakodan.

Nej, jeg forstod godt, hvad du mente :-D Jeg har også talt med dem og fået en kontrakt tilsendt på en erhvervsaftale. Jeg havde bare så meget fokus på netop postopkrævning og blev irriteret over deres krav.

Men efter denne snak, vil jeg kigge på det igen og sammenligne med andre fragtfirmaer som anbefalet.

Tak for sparket Yes

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er egentlig årsagen til at du vil have postopkrævning? Jeg forestiller mig, at man må få en masse pakker afsted, som aldrig bliver hentet på posthuset - men har ikke prøvet det, så måske jeg tager fejl?

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg heller ikke længere. Det var ment, som et ekstra tilbud til kunderne. Men efter Post Danmarks nye regler om forudaftale om opkrævning, kravet om bankforbindelse samt vanvittige høje priser, har jeg opgivet den mulighed.

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Christina, Kunstkompagniet

Kunstkompagniet:

Post Danmark.

Prøv at kontakte dem og få en aftale. Jeg kender ikke de forskellige tilbud, men hvis du sender 300 pakker om året (eller sådan noget) kan du få billigere fragt. 

Jeg har lige talt med postdanmark, og selvom jeg sender over 300 pakker om året, kunne jeg ikke få andet end listepriser - så selvom man har en kundeaftale, skal der åbentbart mere til. Hun kunne ikke fortælle mig hvor meget, der skulle til, men mente at vi kunne se på det igen til nytår. Hmmm..

Måske der er forskel på, hvem man taler med hos PDK? Og øv da ...

Venlig hilsen Lone

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bondekonen:

@ Christina, Kunstkompagniet

Kunstkompagniet:

Post Danmark.

Prøv at kontakte dem og få en aftale. Jeg kender ikke de forskellige tilbud, men hvis du sender 300 pakker om året (eller sådan noget) kan du få billigere fragt. 

 

Jeg har lige talt med postdanmark, og selvom jeg sender over 300 pakker om året, kunne jeg ikke få andet end listepriser - så selvom man har en kundeaftale, skal der åbentbart mere til. Hun kunne ikke fortælle mig hvor meget, der skulle til, men mente at vi kunne se på det igen til nytår. Hmmm..

Måske der er forskel på, hvem man taler med hos PDK? Og øv da ...

 

Ja, der kan absolut være forskel på hvilken konsulent man lige er heldig at få!
Vi ligger i en bygning med flere virksomheder og længere henne i bygningen er et firma, som på et tidspunkt sendte samme antal pakker som os og fik afhentet pakker 2 gange om ugen gratis - vi skulle betale for afhentning af pakker, hvis vi ville have det afhentet.
Jeg sammenlignede deres og vores priser og der var ellers ikke den store forskel på selve pakkepriserne.

Vi bruger ikke posten længere - vi bruger dhl, da de er væsentligt billigere på erhvervspakker (for os i hvertfald). Og så er afhentning med i prisen, men det er nok kun fordi vi nu sender et par paller om dagen, så det lokale posthus var trætte af alle vores pakker.
DHL har købt xxxxxxx-antal pakker af posten til billige penge, fordi de samlet har mange forsendelser - så det er dhl der henter pakkerne hos os hver dag og dhl vi får regningen fra - men det er posten der kører ud med pakkerne og de kan hentes på posthuset, hvis man ikke er hjemme, når de kommer. Man får kvittering for aflevering af pakkerne og kvittering for kundens modtagelse af pakkerne, hvilket vi ikke fik hos posten.

Det skal lige siges, at dhl vist ikke er så billige på privatpakker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bondekonen:

@ Christina, Kunstkompagniet

Kunstkompagniet:

Post Danmark.

Prøv at kontakte dem og få en aftale. Jeg kender ikke de forskellige tilbud, men hvis du sender 300 pakker om året (eller sådan noget) kan du få billigere fragt. 

 

Jeg har lige talt med postdanmark, og selvom jeg sender over 300 pakker om året, kunne jeg ikke få andet end listepriser - så selvom man har en kundeaftale, skal der åbentbart mere til. Hun kunne ikke fortælle mig hvor meget, der skulle til, men mente at vi kunne se på det igen til nytår. Hmmm..

Måske der er forskel på, hvem man taler med hos PDK? Og øv da ...

Hej Lone

Ja, der er meget stor forskel på hvem du taler med hos PostDanmark, man kan være heldig at få en hjælpsom medarbejder eller en knap så hjælpsom medarbejder . .  så er det vist sagt på en pæn måde Stick out tongue

Jeg ved faktisk ikke helt med de kundeaftaler. .  min aftale er sikkert også bare listepriser, næsten sikker på at de har ens priser på de "små" aftaler. Noget med at man sparer 20,- pr. pakke ved kundeaftaler end hvis man sender dem fra Posthuset. 

Send mig lige en PM hvis du vil høre om priserne, så skal jeg lige prøve at finde nogen frem. 

 

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)