Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugerbetaling på Amino - sæt dit præg

Side 1 ud af 12 (116 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Normalt går fokus på valg af navn som en overspringshandling. Men i dette tilfælde synes vi at det er ganske vigtigt at vores kommende medlemsskab på Amino signalerer det rigtige.

Hvad skal konceptet hedde ? - Amino VIP?, Klub Amino? eller noget helt tredje. Målet er at sammensætte et medlemsskab som kan være med til at skabe mere business til dig som bruger på AMino. Dvs. flere muligheder for dig til at synliggøre din forretning på Amino, når du er aktiv herinde, nye bedre værktøjer med fokus på at du kan udvikle dit netværk. Relevante tilbud som kan øge væksten i din forretning og sidst men ikke mindst - en amino-debat uden bannerreklamer.

Desuden må du meget gerne komme med input til hvilket indhold du meget gerne ser skal være en del af et Amino medlemsskab. Hvad skal få dig til at blive betalende medlem på Amino. Prisen fastsætter vi så den står i fht. det medlemsskabet indeholder.

Nicolai

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg stemmer for "Amino PRO" - klub lyder som en tøjforretning, og VIP lyder som et diskotek Smile

P.S. Hvis I vælger "Amino PRO" forventer jeg at få et års gratis medlemskab Wink

Mht. indhold af et sådant medlemskab, så vil jeg mene, at mulighed for at fjerne reklamer kunne være en lukrativ funktion.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Amino Plus +

P.S. Hvis I vælger "Amino Plus +" forventer jeg at få et års gratis medlemskab ;)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

En form for cpr eller cvr registrering - det virker som om at der er alt for mange 'anonyme profiler' herinde. Og hvis man har oprettet et medlemsskab skal det være muligt at slå besvarelser fra på ikke cpr/cvr registrede profiler.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Alt, der kan fjerne anonyme støjsendere på Amino, har min opbakning. Om det hedder det ene eller det andet, er uden betydning for mig. Undgå at gøre dte for billigt at være med - og lever en tilsvarende god mængde ekstra.

Go for it! 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Amino Member :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg synes hele ånden går af Amino med brugerbetaling, og en opsplitning mellem Elite og dødelige , eller hvad det nu skal hedde.

Det fede ved Amino er netop at alle kan komme til med spørgsmål i den "dyre opstarts periode", til glæde for alle.

Så kald det hvad du vil - det skal bare være gratis at udveksle erfaringerne.

MVH

Jesper

www.sliknet.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:
Amino Member :)

Er alle herinde ikke det pr. definition?

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:
Så kald det hvad du vil - det skal bare være gratis at udveksle erfaringerne.


Som jeg læser Frisch's indlæg ovenfor vil det fortsat være muligt at bruge amino uden brugerbetaling - dog mod at man må leve med reklamer og uden de ekstra features som der formentligt bliver forbeholdt dem der har betalt for en bruger?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Navnet er underordnet, bare det signalere hva det er. Så om det hedder VIP, Klub, Member osv går i sidste ende ud på et.

Men ingen reklamer samt krav om mere synlighed af hvem der står bag den enkelte bruger ville være genialt.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 12 (116 indlæg)