Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugerbetaling på Amino - sæt dit præg

Side 3 ud af 12 (116 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Niels:
Jeg kunne godt tænke mig at der var en mulighed for at "melde" den slags indlæg så moderator kan slette dem.

Du kan altid anmelde et indlæg via "Mere..."-knappen. Men om moderatorerne vil gøre noget ved det, er en helt anden snak...

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg ved at jeg ikke er den eneste der sidder med denne følelse, men jeg bruger ikke nær så meget tid på Amino nu som jeg gjorde førhen, og min velvilje til at tage en mere aktiv del af forummet er også forsvindende. Jeg ved ikke om det er fordi der er for meget støj, om det bare er blevet for "stort" eller hvad det konkret skyldes. Men jeg ved at mange af de meget meget aktive debattører, der var herinde for blot et år siden - ja de er forsvundet - eller er knap så aktive mere. Det er så her Amino skal spørge sig selv, om det skyldes en naturlig udskiftning af debattører, eller om det er et tegn på at i skal finde tilbage til kerneydelsen og revurdere hele konceptet / forretningsplanen.
De sidste par dages debat herinde synes jeg sender Amino-crewet et klart signal om at de er ved at bevæge sig ud på dybt vand.

Hilsen Morten

p.s. Lone - godt skrevet, jeg er ganske enig i dine betragtninger.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Jeg ved at jeg ikke er den eneste der sidder med denne følelse, men jeg bruger ikke nær så meget tid på Amino nu som jeg gjorde førhen, og min velvilje til at tage en mere aktiv del af forummet er også forsvindende. Jeg ved ikke om det er fordi der er for meget støj, om det bare er blevet for "stort" eller hvad det konkret skyldes. Men jeg ved at mange af de meget meget aktive debattører, der var herinde for blot et år siden - ja de er forsvundet - eller er knap så aktive mere. Det er så her Amino skal spørge sig selv, om det skyldes en naturlig udskiftning af debattører, eller om det er et tegn på at i skal finde tilbage til kerneydelsen og revurdere hele konceptet / forretningsplanen.
De sidste par dages debat herinde synes jeg sender Amino-crewet et klart signal om at de er ved at bevæge sig ud på dybt vand.

Hilsen Morten

p.s. Lone - godt skrevet, jeg er ganske enig i dine betragtninger.

Kan give dig helt ret i, at Amino er blevet for meget en reklameplads fremfor det forum vi havde for år tilbage.
Men hvis du kigger på eget engagement, så var du vel os mere aktiv dengang du manglede hjælpen. For på et år lære man altså rigtig meget herinde, hvis man gider læse lidt indlæg.

Har haft det på samme måde, og var fraværende i et års tid, men er vendt tilbage efter behovet for hjælp, råd og vejledning igen er opstået... Men ret mig endelig hvis jeg tager fejl, føler bare selv at det er sådan tingene hænger sammen. Man fokuserer jo mest på egne interesser uanset erhverv!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

"sidst men ikke mindst - en amino-debat uden bannerreklamer."

Ret mig hvis jeg tager fejl...men jeg tror ikke at flertallet har lyst til at betale for at slippe for at se bannerreklamer?
Jeg ved godt at det langt fra er det eneste argument, men alligevel. Mange blev irriteret af TDC reklamen, med god grund. Den ER virkelig slem, en af de værste jeg har oplevet (og meget værre end dem med lyd som Martin Thorborg vistnok nævner i E-pusher og mange andre sammenhænge)
Men det betyder ikke nødvendigvis at vi (eller ihvertfald jeg) synes reklamer generelt er belastende. (hvad skal der så være på al den tomme plads?)

Efter at have læst Lones og andres indlæg, er jeg enig i, at man skal passe på ikke at bevæge sig bort fra grundidéen med Amino, ved at indføre brugerbetaling. Det KAN sikkert godt indføres med succes, men det kræver nok større overvejelser om hvordan.

I mine øjne er det vigtigt at der ikke er forskel på betalende og gratister i debatten. Der er jo iforvejen delvis brugerbetaling på andre dele af Amino og det synes jeg fungerer fint.

Jeg er iøvrigt også enig i, at Amino er blevet LANGT mere en reklamesøjle for serviceydelser til iværksættere end tidligere og tiltider tager det overhånd. Men der ER heldigvis stadig dejlig gratis hjælp at hente.

En idé kunne være, at tage betaling for folk der direkte reklamerer med store grimme gratis bannere i bunden af deres profil. Det vil pynte lidt at få tyndet ud, og så ved man at dem der har det, er med til at gøre det gratis for de andre.
Samtidig kan alle de nye gratister sagtens deltage i debatten på lige vilkår med de betalende, og måske endda også reklamere lidt for sig selv i en noget mindre basis-signatur.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Allan.:

En idé kunne være, at tage betaling for folk der direkte reklamerer med store grimme gratis bannere i bunden af deres profil. Det vil pynte lidt at få tyndet ud, og så ved man at dem der har det, er med til at gøre det gratis for de andre.
Samtidig kan alle de nye gratister sagtens deltage i debatten på lige vilkår med de betalende, og måske endda også reklamere lidt for sig selv i en noget mindre basis-signatur.

Rigtig god ide Allan. Yes  Bedre vil det dog være helt at fjerne dem. Hvad laver de overhovedet i en debat?

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Annoncefri debat er jo bare en af mange ting. Da jeg var på Euroinvestor implementerede vi det samme i debatten. Og det var der en del brugere som var glade for. Det er en mulighed.

Dette indlæg er netop skrevet for at få en åben dialog omkring, hvordan det her skal skabes bedst muligt. Vi er rigtigt glade for alle de input I kommer med - både i fht. brugerbetaling men også siten generelt. Amino stiller rammerne for debatten, men det er brugerne som afgør kvaliteten i sidste ende.

Mht. blogs. Så vil man naturligvis fortsat skulle overholde retningslinierne for brug af blogs også selvom man ikke behøver at spare 500 karma-point sammen. Blogs skal ikke udvandes af reklameindlæg. Vi har gjort rigtigt meget for at sortere bloggere fra, hvis eneste formål var at spamme Amino med reklame, det vil vi naturligvis fortsat overvåge - det har som sådan intet at gøre med brugerbetaling.


Nicolai

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Allan.:
En idé kunne være, at tage betaling for folk der direkte reklamerer med store grimme gratis bannere i bunden af deres profil. Det vil pynte lidt at få tyndet ud, og så ved man at dem der har det, er med til at gøre det gratis for de andre.

Det kunne jeg godt tilslutte mig. Yes

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Allan.:
En idé kunne være, at tage betaling for folk der direkte reklamerer med store grimme gratis bannere i bunden af deres profil. Det vil pynte lidt at få tyndet ud, og så ved man at dem der har det, er med til at gøre det gratis for de andre.

Enig. Begræns signaturerne til noget enkelt og lad betalende Aminoer reklamere med bannere i bunden.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

swingcar.dk:

Allan.:
En idé kunne være, at tage betaling for folk der direkte reklamerer med store grimme gratis bannere i bunden af deres profil. Det vil pynte lidt at få tyndet ud, og så ved man at dem der har det, er med til at gøre det gratis for de andre.

Det kunne jeg godt tilslutte mig. Yes

Fantastisk idé. Der er ingen grund til de gratis reklamer.

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Som jeg forstår det vil det stadig være muligt at bruge amino uden brugerbetaling? Hvis ikke dette er tilfældet tror jeg i vil midste mange brugere, specilet fordi mange ikke vil opleve hvor fantastisk et forum det er.

Personligt vil jeg helt sikkert blive Amino plus;) bruger, har fået så mange gode svar herinde som jeg ville skulle bruge rigtig lang tid på at finde andre steder.

En fed feature som jeg selv ville sætte meget pris på og som egentligt er meget nemt at udvikle, ville være et regneskabs program til de mindre virksomheder. simplethen dele nogle værktøjer som normalt ville koste penge. Ved godt at dette helt klart kun vil være relevant for mindre virksomheder.

Mvh Nis

Side 3 ud af 12 (116 indlæg)