Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan fortæller man kunden at han er en klovn?

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan:

Vil altid gerne yde bedst mulig kundeservice - men ouha hvor kan en enkelt kunde bare gøre det svært at være høflig..

Vi har en kunde som gentagne gange køber det samme produkt og hver gang brokker sig over det - så synes han, det ene er i vejen, så synes han, det andet er i vejen - hver gang vil kunden have ombyttet 1/3 af ordren efter at have åbnet/brugt produktet, så det ikke længere kan sælges og det har vi gjort

....

Så spørgsmålet er - Hvordan fortæller man kunden at man synes, det er ham der har et problem - uden at han går derfra med følelsen af dårlig kundeservice?

Hej Jakodan

Jeg syntes - at du til glæde for os Smile - allerede har brugt for meget tid på nævnte kunde.

Gør op med dig selv, at du ikke vil bruge tid på den slags kunder. Det samme gælder for uvenlige kunde, uhøflige kunder etc. Der er kunder nok. Undlad at sælge til disse kunder, og brug i stedet tiden på at sælge til de kunder, der bliver glade for at handler med dig. Det er ikke altid kundens skyld alene. Det kan være kemien mellem dig og kunden. Find eventuelt en anden kollega til at klare kunden, hvis du mener det er kemien, det er galt med. Eller drop kunden og brug din energi på nogle kunder, du swinger bedre med. Det giver mere energi.

Det samme med de kunder, der ALTID vil have rabat. Stå fast på din pris. Sælg fordelene igen og få din pris.

 

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)