Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille pige død!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit hjerte bløder hver gang en sådan historie kommer op. På samme måde forsøgte jeg at læse historien om den 14 måneder gamle dreng, der døde af at have et batteri siddende fast i halsen. Efter at have læst bare indledningen, hvor de sidste fatale minutter blev beskrevet, løb det mig så koldt ned af ryggen, at det var umuligt for mig at læse videre.

Jeg har selv en datter på 15 måneder, og tanken om at sådan noget kan ske, er så frygtelig!

Nej, sådanne nyheder er virkelig med til at sætte en stopper på det gode humør. Samtidig er det dog også en påmindelse om, at livet kun er til låns, og at vi skal passe godt på os selv, vore børn, vore venner og familie. Vi lever så utrolig trygt i lille Danmark, og ja, jeg mener lige netop derfor, det er sundt at blive mindet om, hvordan tingene står til rundt omkring os.

Sådanne påmindelser får os forhåbentlig også til at sætte større pris på vores tilværelse! Alt for mange går og brokker sig hele tiden – mange har utrolig svært ved at sætte pris på det, de har, i stedet for hele tiden at hige efter nyt.

Så ja, det er nogle gange umenneskeligt at læse og høre de negative nyheder – specielt dem hvor børn er syge eller dør. Men de er med til at sætte tingene i perspektiv og til at få os til at vågne op fra vores egne små verdener. Mener jeg.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)