Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

 

Jeg har nu fået lavet en hjemmeside til L.P Byg som hedder Bygmedrabat.dk

 

Men hvad synes i ? 

Er den for mørk og kedelig eller fanger den jer

Der skulle meget gerne være helt færdige om ca en time

imorgen får jeg også mine radiospots på The Voice

Hvad siger i om et koncept hvor håndvækere giver deres rabatter til kunderne ?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det står rimeligt slemt til generelt set.

Hele den håndværksmæssige side er ikke iorden.

Designet skal du nok også få høvl for i denne tråd.

Siderne er tomme - så vi må da ikke håbe dine radio reklamer starter imorgen.

Radio reklamer for net medier er nok ikke det mest effektive - og da slet ikke for tomme sider som er bygget dårligt :)

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Siderne er ikke tomme om en time

Hvad er der forkert i designet ?

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er design, der er ikke noget som er rigtigt og forkert som sådan..MEN! :-)

Jeg synes dog kombinationen af sort/skrigende pink sender forkerte signaler, når der er tale om en håndværksside. Der ville jeg foretrække noget mere konservativt, da jeg absolut ikke kunne tænke mig at håndværk ikke er lavet efter bogen.

Jeg synes mere det ligner en shop for sexlegetøj eller f.eks. et tøjbrand henvendt mod unge.

Navigationen er lige til med en topbar med menupunkter på.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså vi har prøvet at tænke helt anderledes da vi også er et meget anderledes firma men er faverne for meget ?

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke udtale mig generelt, men mig henvender de sig ikke til.. Prøv evt. med en 255 rød eller blå i stedet, hvis du gerne vil have en stor kontrast fra det sorte.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg kan egentlig godt lide farverne, men jeg må desværre give de andre ret. Det er måske ikke lige det bedste til en håndværksside.

Men ellers nem, overskuelig og funktionel. Jeg kunne dog godt tænke mig, at billedet skifter alt efter hvilken side man er inde på. Ellers er det eneste tydelige der falder i øjnene overskriften. Og det er lidt svært at se, hvilken side man befinder sig på.

Men elelrs fint. :)


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Tilmeldt 28. Jun 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Jeg synes dog kombinationen af sort/skrigende pink sender forkerte signaler, når der er tale om en håndværksside. Der ville jeg foretrække noget mere konservativt, da jeg absolut ikke kunne tænke mig at håndværk ikke er lavet efter bogen.

Jeg synes mere det ligner en shop for sexlegetøj eller f.eks. et tøjbrand henvendt mod unge.

Navigationen er lige til med en topbar med menupunkter på.

Enig. Hvis det var muligt at lave farverne om inden i morgen, ville jeg gøre det. Evt udskifte den lilla med noget træfarvet. I hvert fald mere neutralt.

Men ellers simpelt og overskueligt bygget op, synes jeg. Hvis indholdet er i orden, vil det sagtens kunne fungere, tror jeg i hvert fald:-)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg på ingen måde at dit design rammer din målgruppe.
Du har ligeledes låst dig ekstremt meget i opbygningen hvor det er svært at formidle tekst eller budskaber.

Siden fanger ikke eller er på ingen måde bemærkelsesværdig - nu ved jeg godt at jeg er lidt grov - men det er den eneste måde du kommer ud af starthullerne og indser at siden ikke kan præsentere dit firma professionelt.

Når det så er sagt syntes jeg det er fedt at du har været frisk på opgaven og selv har lavet det (formoder jeg).

At dit radiospot løber afsted imorgen er rigtig dårlig planlægning - og selvom der er gået over en time efter du sagde at der ville være indhold på siden mangler det stadig.

Jeg vil ønske dig held og lykke med projektet, men hvis jeg var dig ville jeg hurtig fange en fiks gut herinde på amino der kan bruge et par timer på at sætte wordpress op med et flot design - ellers falder dit radio spot helt igennem hvis det opfordrer folk til at besøge siden.

Iværksættervenlige hilsner Henrik

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en fra Amino der har lavet det 

Vi har nogle kunder som er vild med farverne og de bor i gentofte så måske er det meget forskeligt

Kan du anbefalde nogen henrik

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)