Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste program/værktøj til at lave hjemmesider med?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

 

Er der nogle der kunne være mig behjælpelig med at oplyse mig hvilket program,software etc. som vil være bedst at udarbejde hjemmesider med???

Vi skal ha lavet nogle stykker, gerne med mulighed for flash og lidt lir....

Dreamwever har jeg hørt en fugl synge om, men det kostede mange penge hvilket jeg har forståelse for, men ikke hvis der er bedrer og billigere alternativer!

Håber at der er nogle som har et forslag på nogle eller en løsning?! :-)

 

På forhånd tak.

 

De bedste hilsner

Lars Frey

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo lidt an på hvem der skal sidde og arbejde i programmet. Hvis det er en erfaren programmør, er det ikke engang sikkert der skal investeres i et program, her kan notepad benyttes. Er det en rookie må frontpage være at foretrække hvor der ligger skabeloner osv.

Jeg er selv en mellemgod programmør. Jeg benytter personligt selv dreamweaver, for i det program kan jeg sidde og skrive mine koder selv og samtidig følge med i et design-view hvor jeg for en fornemmesle af hvordan det kommer til at se ud hen af vejen. Derudover har dreamweaver en masse andre gode værktøjer, blandt andet når man skal kode CSS.

Men hvorfor ikke få nogle til at lave det for jer? (Fx mig som er meget rimelig i pris og udover at programmere, også er en god designer, med forståelse for brugervenlighed, samt søgemaskineoptimering)

Mvh. Martin

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vil give Martin ret, hvis man ikke normalt programere ville jeg foreslå at man brugte Frontpage, da man så får en side op uden at skulle kende så meget til programering.. Selv bruger jeg PHPeditor, som jeg synes er rigtig overskulig og simpel, men som ikke hjælper dig med kode delen..

Men hvis du skal havde en proffesionel side, og ikke selv har så meget erfaring ville jeg overveje at få en anden til det..

mvh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke man har forstand på programmering og den slags så anbefaler jeg at man ofrer lidt penge på en designer til at lave en wordpress template, og så får sat wordpress op og begynder at eksperimenterer med det :)

Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

 

Tak for dit svar.

Til orientering så har jeg haft mange til at sparre på det område, og det er de færreste som selv kunne komme med en ide der rykkede noget i mig, for lige netop de produkter jeg arbejder med ,og dem jeg skal til at arbejde med! Derfor ville jeg selv ansætte en multimedie studerende, som med et studie relateret job som dette ville være, kunne arbejde tæt sammen med mig om hvordan det blev løst udfra min viden om produkterne, samt udfra hvad kunderne ofte spørg om og ikke mindst det som der sælger! Jeg har ikke selv kompetenser eller tålmodighed til at arbejde med sådan noget, men jeg har mange meninger om hvordan det skal serveres og se ud!

Men med min holdning kommer man aldrig videre, så vi kunne da godt tage en dialog om det som du forslår, og hører lidt nærmere om pris, tid og kvalifikationer! Måske kunne vi finde på noget!

Du kan kontakte mig morgen middag eller aften på telefon + 45 20 84 21 31

Ser frem til at hører fra dig, og gerne snarest muligt! :-)

 

DBH.

Lars Frey

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes

Joomla og Wordpress er helt fantastiske systemer.

Der ligger så mange gode templates ude på nettet som man kan bruge :) kvit og frit eller til næsten ingen penge.

Jeg hader personligt flash. Det er ofte tungt at køre på en website - og det er ikke seo venligt - hvilket er et must i min bog.

start med at lære basis koder på html.dk - og prøv at installere et par sites - og leg med tingene. Husk google er også din ven. Søg søg søg - du kan finde svar på næsten alt mht. wordpress og eller joomla

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tja, ikke så meget at tilføje, da ovenstående indlæg fra Aminoer er svar nok, Vi arbejder dog selv med Dreamweaver.

Vi har dygtige Grafiske designere ansat som, både til grafisk materiale og Flash banner/Webdesign. Jeg er sikker på at vi nok skulle kunne hjælpe dig med dine opgaver, også selvom vi ligger lidt langt vækSmile.

Vi har også dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3.

Kommunikationen vil jeg ikke mene er et problem, da vi er online via Skype osv. Vores timeløn er yderst rimelig og vores programmører taler/skriver udmærket engelsk

Hvorfor ikke lade det komme an på en prøveSmile.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars Lund Holm
lars@indosoft.dk
www.indosoft.dk

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere andre anbefaler vil jeg også anbefale Joomla! CMS. Systemet er veludviklet og nemt at gå til. 

Jeg driver selv sitet joomlatutorials.dk, hvor folk kan få hjælp til at skabe et godt joomla site. Jeg har forsøgt at lave en lille startguide til joomla, som kan hjælpe folk igang. Du kan jo kigge på den, og se om det er noget for dig:  http://www.joomlatutorials.dk/joomla-startguide

 

Skulle du have brug for hjælp til at sætte det op, skal jeg også gerne være behjælpelig. Rasmus[at]hoeks.dk - smid endelig en mail.

 

Forsat god dag.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket program der er bedst vil du få mange forskellige svar på. Nu nævner du selv Dreamweaver, men den er mere til at du skal kunne styre koden selv. Hvis det er et CMS du er ude efter, så er det vigtigt at vide hvilken platform du vil benytte.

Det system jeg kraftigt vil anbefale hvis du vil køre på Windows er Umbraco (www.umbraco.org). Med det kan du nemt lave en side og du har 100% selv styr på alt uden at du skal uploade filer via ftp.

Fordelen ved Umbraco er også at der kan laves .NET Usercontrols af alle .NET programmører uden at de skal vide hvordan din side er sat op. 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Ærgeligt at en ellers god tråd fra dig af, endnu engang bliver oversvømmet med diverse tilbud.

Det du leder efter kommer virkelig an på hvad du vil med det der skal udvikles.

De forskellige platforme har sine fordele og ulemper.

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)