Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et annoncebureau

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg er på jagt efter en mediepartner/annoncebureau, der kan hjælpe mig med at sælge annoncepladser på nogle af mine websites :-)

Jeg ville høre om i kendte til nogen, der var værd at kontakte? Eller om der endda skulle være en amino, der kan hjælpe med opgaven. Man kan jo aldrig vide :)
Målgruppen på mine websites er unge i alderen 12-20 år, af begge køn...

På forhånd tak,

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad hedder sitet og hvor mange besøgende er der og og og...

 

For at et PROFESSIONELT annoncebureau skal kunne løfte opgaven, skal det allerede på forhånd være et bæredygtigt cashflow, for ellers vil de eller du brænde nallerne på samarbejdet (typisk i 95% af tilfælde) - og arbejdet vil i sidste ende være spildt energi.

 

Du skal nemlig ikke tjene dine penge på nye annoncører, men på tilbagevendende glade annoncører...

Stefan Avivson

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Den ene af siderne har i øjeblikket 2000-3000 besøgende om dagen, men med opdateringer, og med ny udvikling, som snart kommer, burde tallet være 5000-6000 istedet...

Det andet site er under udvikling, så det ryger snart i luften, men umiddelbart vil annoncører kunne få annoncer på begge sites, da det er samme målgruppe...

www.code-site.dk
www.jerds.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
hvad med tradedoubler og deslignende...=?!?!?!?!

Stefan Avivson

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal det være et tak mere seriøst end Tradedoubler etc.

Så findes der www.adlink.dk De tager ikke alle ind, og de kræver en rimelig bindende kontrakt. Men deres annoncer er også mere målrettet efter min mening, og de går ind og tilpasser med specielle ønsker og sådan.

 

 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tradedoubler, giver ikke særlig stor indtjening, sådan umiddelbart - Annoncerne der, passer heller ikke helt ind i målgruppen..

Martin, jeg må lige prøve at kontakte dem og høre om de er intresseret, men generelt så er mange af de standard annoncer de har, ikke tilpasset målgruppen.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Der vil i den slags netværk altid være annoncer der ikke rammer målgruppen, det tror jeg ofte skylder at firmaer som store webhosts, banker mm. ofte vælger at sige det bare skal ramme så bredt som muligt.

Jeg har før i tiden tjent godt på annoncer fra Adlink, blandet med Adsense ( Bemærk dette skal aftales med adlink, da de, ihvertfald dengang, ikke tilod andre former for reklame end deres).  

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder godt Martin - Hvor mange besøgende havde du dengang ? :)
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Mine erfaringer siger mig at, lige den målgruppe som du har dvs. folk under 20 ikke gider at klikke på bannere og de har ikke råd til at købe noget på lead kampagner etc. Jeg har prøvet et hav af annoncefirmaer inden fr de sidste 5 år og ingen af dem kunne generer en god indtjening via banner til den målgruppe, måske har jeg bare været uheldig. Jeg har flere sites, de andre sites jeg har køre fint med bannere, men det er os, hvor målgruppen er over 20.

Din målgruppe skal betale for noget content eks. via sms det er der gode penge i, hvis man finder noget de gider at betale for.

Hvis det er du vil prøve noget banner så er der en lille artikler her med links til forskellige firmaer.
http://www.phpuniverset.dk/show_artikels.phtml?ArtikelID=63&artikel=Web.annoncer

 

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvis du har 2000-3000 besøgende burde du kunne tjene penge.

Også selvom målgruppen er i en aldersgruppe hvor det ikke er optimalt.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)