Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 10.000 for 399,-

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vores Facebook reklame pakke blevet opgraderet og optimeret.

Her er hvad vi tilbyder:

 

8000 visninger af tekst reklame med links til grupper på facebook plus 2000 normale facebook annoncer

Kun 399,-

 

15000 visninger af tekst reklame med links til grupper på facebook plus 2000 normale facebook annoncer

Kun 599,-

 

25000 visninger af tekst reklame med links til grupper på facebook plus 2000 normale facebook annoncer

Kun 799,-

 

Vi har som noget nyt fået opdelt vores grupper så der nu er mulighed for segmentering af køn, georgafi og alder. Ca dog ikke så præcist som med de normale facebook annoncer.

 

Som noget ekstra til vores oprindelige pakke modtager du en kombination af markedsføring til grupper og normale facebook annoncer.

 

Alle vores grupper der modtaget reklame har enten gået ind i gruppen udelukkende for at modtage reklame, eller sagt ja til at modtage reklame mod goder til gruppen. Der er altså tale om købevillige modtagere.

Du kan forvente at modtage ca. 1 klik/besøg per 100 visninger, det kan dog svinge både op og ned alt efter dit produkt. Vi snakker altså ca 3 kroner per besøg til din side eller billigere hvis du har et godt produkt til facebook.

Vi sender kun reklamer kun ud 1 gang om måneden da vi ikke ønsker at spamme, og der er derfor et begrænset antal pladser.

Vi har ingen bindingsperiode og opsigelse kan ske fra dag til dag.

 

Dem der har købt pakken fra det første tilbud vi lavede som var lidt billigere og mindre, vil de automatisk blive opgraderet, og de vil fortsætte med at kunne købe reklame til den pris du gør nu.

 

Ønsker du at benytte dig af denne super billige markedsføring så kan du købe det hos Mirus seo

Facebook marketing reklame

 

Jeg står 100% inde for mit produkt.

 

MVH

Christian Senna

 

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er de første reklamer sendt ud? Og var der nogle fra Amino med, som kan se der er kommet ekstra trafik i dagene de blev udsendt`?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Unavngivet:

Er de første reklamer sendt ud? Og var der nogle fra Amino med, som kan se der er kommet ekstra trafik i dagene de blev udsendt`?

Primo august skulle de første reklamer blive sendt ud, jf. den oprindelige tråd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

10.000 visninger (impressions) af en reklame er vel ikke det samme som, at 10.000 (mennesker) ser reklamen. Jeg synes din salgstekst tangerer det misvisende...

Kan I køre CPA-kampagner også?

 

 

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Unavngivet:

Er de første reklamer sendt ud? Og var der nogle fra Amino med, som kan se der er kommet ekstra trafik i dagene de blev udsendt`?

Primo august skulle de første reklamer blive sendt ud, jf. den oprindelige tråd.

Ahh ok ;-) Tak

 

Vil gerne se resultater fra andre, inden man bider på!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

10.000 visninger (impressions) af en reklame er vel ikke det samme som, at 10.000 (mennesker) ser reklamen. Jeg synes din salgstekst tangerer det misvisende...

Jo i dette tilfælde er 8.000 visninger faktisk det samme som, at 8.000 mennesker ser reklamen, så det er på ingen måde misvisende. Grunden til dette er der nettop ikke er tale om (impressions) Der er tale om 8.000 unikke visninger til 8.000 unikke personer der modtager din reklame i deres indboks på facebook.

De sidste 2.000 er normale facebook annoncer så ja her taler vi om (impressions)

En kæmpe fordel ved at lave reklame direkte til gruppe medlemmer på denne måde er at hver visning er unik og kun bliver vist til den person 1 gang, og du for derfor mere for dine penge en med alm reklame hvor 10 visninger i principet kan være til den samme person.

En anden fordel er at du ikke behøver at bekymre dig om klik svindel, noget som facebook har været ramt hårdt af det sidste stykke tid.

Måden det gøres på er at folk klikker på deres konkurrenters annoncer for at gøre deres reklamer dyre og værdiløse og til sidst for dem til at fosvinde fordi konkurrentes budget er opbrugt. Med annoncering direkte i folks facebook indbakke kan der ikke laves klik svindel.

Med denne pakke for du altså flere visninger en du normalt ville, plus du er sikret mod klik svindel. Du rammer desuden en købevillig målgruppe istedet for bare at spamme til masserne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Unavngivet:

Henrik Krogh:

Unavngivet:

Er de første reklamer sendt ud? Og var der nogle fra Amino med, som kan se der er kommet ekstra trafik i dagene de blev udsendt`?

Primo august skulle de første reklamer blive sendt ud, jf. den oprindelige tråd.

 

Ahh ok ;-) Tak

 

Vil gerne se resultater fra andre, inden man bider på!

 

resultatet kommer an på dit produkt, du kan derfor ikke sammenligne med dem der har købt med mindre du har det samme produkt.

Der er desuden et begrænset antal pladser så hvis du venter vil du sikkert ikke kunne købe en plads.

Med hensynt til resultat så kan du  forvente 1 klik/besøg per 100 visninger eller bedre hvis dit produkt er godt til facebook.hvilket gør dette tilbud ret atraktivt. Tallet er lavet ud fra test reklamer vi har sendt ud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det forstås sådan at de modtager en e-mail i deres ind boks , med en reklame de skal klikke videre på , så vidste jeg sletter e-mail i ind boks , kan jeg ikke se reklame der er tilsendt , man tit tilmelder sig tit disse reklame e-mails , med man glemmer at slette , at man ikke er interesseret mere i reklame mails , jeg tror personligt at der ikke kommer 8000 der klikker videre på linket , ved 10.000 visninger , vis det er reklame mails ? , hvad siger statistik for den slags reklame , ? hvilke sted har du en analyse fra klik  antal er disse tal ?

så først bagefter jeg havde skrevet indlægget at det er 1 til 100 per visning , så jeg blev forvirret stod heller ikke i første indlæg , at du skrev 1- til 100 klikker videre , hvor baseres de tal på hvilken løsning skal købes ? , jeg havde desværre overset det sidste indlæg

Hvad betyder  dette ord  (impressions)  forstår ikke sætning da jeg ikke kender ordet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:

Der er desuden et begrænset antal pladser så hvis du venter vil du sikkert ikke kunne købe en plads.

Ok, men synes du sælger for meget uden resultater, der er ingen indtil videre der har fået sendt noget ud, og du bliver ved med at sælge.

Når andre oplever resultater så kunne jeg fristes, men så længe at ingen har fået sendt noget så er jeg ikk emed..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Unavngivet:

Christian Senna:

Der er desuden et begrænset antal pladser så hvis du venter vil du sikkert ikke kunne købe en plads.

 

Ok, men synes du sælger for meget uden resultater, der er ingen indtil videre der har fået sendt noget ud, og du bliver ved med at sælge.

Når andre oplever resultater så kunne jeg fristes, men så længe at ingen har fået sendt noget så er jeg ikk emed..

 

Jeg sælger ikke noget uden resultater. Vi sender ud 1 gang om måneden første gang den 1 august. så der er ingen resultater at forholde sig til andet en de test resultater vi selv har lavet og de viser 1 besøg per 100 visninger.

som jeg skrev i det første indlæg står jeg 100 procent inde for mit produkt, ønsker du det ikke er der ingen der tvinger dig til at købe, til dem der ønsker at købe er der stadigvæk et par ledige pladser.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)