Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 10.000 for 399,-

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Fashion,

Hvorfor blive ved med at fodre troll'en??

Henrik

Ja ret dumt af mig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

deepundercover:

Fashion-Seller:

Vi får se... Hvis du tager fejl skal jeg personligt være den første til at skrive til Thorborg, og klage over din opførsel, for den fortjener ingen mennesker eller firmaer! Og nu har vi et gemt bevis, så tager du fejl (hvilket jeg tror du gør), så har du selv lige begået dit eget selvmord på denne side...

 

Jeg synes sjovt nok ikke at jeg fortjener hetzen fra jer andre. Min kritik har været begrundet hele vejen. Hver eneste gang med en option for at tilfredsstille min nysgerrighed/kritik.. men jeg er stort set kun blevet overhørt/tilsvinet/bagvasket/mistænkeliggjort.. you name it.

Jeg sidder med en følelse af, at den eneste grund til jeg ikke får opbakning fra nogensom helst er at en lille skare af rygklappere står klar som aminos selvbestaltede domstol.

Enhver der er trådt ind i denne debat på min side er blevet slået over snuden, og er ikek vendt tilbage.

Jeg sikker i min sag, og prøver rent faktisk at være ydmyg samtidig.

Mit sidste indlæg til dig før der forelægger dokumentation. Jeg er glad for du ik er domstolen i et land, for så er man dømt før det modsatte er bevidst.

Alle dine beskyldninger er bygger på indicier og mulige måde, hvorfor dette skulle være snyd. Du har på intet tidspunkt forelagt et eneste bevis på at der er tale om snyd, svindel og bedrageri, kun påstået at det er...

Glæder mig til at se, hva resultatet bliver til August, for der er dømt Loose-Win eller Win-Loose herinde...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle sammen

Der er så mange ting at sige her jeg slet ikke ved hvor jeg skal starte eller om jeg overhoved skal ytre mig.

Vil i hvertfald gerne sige tak til alle dem der har valgt at forsvare mig i denne tråd (hvilket jo faktisk er alle)

 

Tror jeg vil lade den ligge der og lade thorborg og min advokat ordne resten, da der IGEN er tale om direkte lovbrud fra "deepundercover" som måske skulle lære at holde sig inden for lovens rammer inden han beskylder andre for at bryde dem.

Vil vente med at skrive mere eller oprette andre tråde til 1 august, når mine kunder har mulighed for at ytre sig om de resultater de har fået.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I svar til Henriks anbefaling :O)

 

 

Sorry for OT, men den skulle bare med :O(

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik :

I svar til Henriks anbefaling :O)

 

 

Sorry for OT, men den skulle bare med :O(

Hahahaha det er humor ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

God damn hvor er det her irriterende. Nu kan jeg bruge en halv time på at rydde op i det her skidt.
Tillykke Deepundercover, du har nu en måneds karantæne fra Amino. Om du har ret eller ej aner jeg ikke, men jeg vil ikke finde mig i at du bruger Amino til dine ulovlige udtalelser om andre mennesker. Hvis jeg ikke sletter dine indlæg, så kan jeg ende op med at bliver straffet og det er ikke rimeligt. Så brug den måned til at tænke dig grundigt om.

Dbh Martin

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
God damn hvor er det her irriterende. Nu kan jeg bruge en halv time på at rydde op i det her skidt.
Tillykke Deepundercover, du har nu en måneds karantæne fra Amino. Om du har ret eller ej aner jeg ikke, men jeg vil ikke finde mig i at du bruger Amino til dine ulovlige udtalelser om andre mennesker. Hvis jeg ikke sletter dine indlæg, så kan jeg ende op med at bliver straffet og det er ikke rimeligt. Så brug den måned til at tænke dig grundigt om.

Dbh Martin

Tak Martin..

Christian, jeg er stadig interesseret i at prøve dit produkt,
som jeg også skrev i den "gamle" tråd, så hvis der er plads, så smid en mail til mig på lassevesterskov@hotmail.com

Havde lyst til at bidrage til debatten denne gang igen, men motivationen forsvandt da Deepundercover kom ind i kampen Smile
så tog den fra sidelinjen , men  fedt at se du køre den professionelt (igen i denne tråd)

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter alt den ballade om denne tråd og mit produkt vil jeg gerne poste den første tilbagemelding fra en kunde.

Kunde citat:

"Der var en stor stigning 2-3/8-09 og med en rimelig god
konvertering, faktisk fik vi +20 nye kundeoprettelser og hvor af 16 lagde en
ordre"

Pircingpusher.dk

Jeg syntes ikke der er nogen grund til at fortsætte diskutionen, og vil ikke deltage hvis andre gør.

Lad resultatet tale for sig selv.

Ønsker du mere information om dette produkt så se facebook marketing reklame

mvh

Christian

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)