Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkontier

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er her nogle som har Danske bank eller Djurslands bank som har 2 kontier? jeg er 13 år og min mor siger at man ikke må have 2 uden det koster penge - men hun er nogle gange fuld af lort.... 1. hun siger man kan blive hacket hvis man giver konto og reg nr. 2. hun siger at google vil snyde mig hvis jeg bruger dem .... os.v! derfor vil jeg gerne vide om man kan have 2 konti i samme bank - 1 til internet forbrug og 1 til alt andet

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagtens. Jeg har 4 konti i DanskeBank. Du ringer bare og aftaler med din bank-rådgiver. Du skal dog formodentlig have dine forældre til at skrive under et eller andet sted, eftersom du ikke er myndig endnu.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael - vil du gøre mig en tjeneste - en mere end denne :D

Hvis jeg nu tjener penge på nettet - så beder jeg dem sætte pengene ind på din konto - og så sender du mig et gavekort af en eller anden art?

så kan jeg nemlig komme videre og købe en hjemmeside os.v :D

men tak for hjælpen :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

john138:


Hvis jeg nu tjener penge på nettet - så beder jeg dem sætte pengene ind på din konto - og så sender du mig et gavekort af en eller anden art?

 

Det må du nok hellere spørge dine forældre, om du ikke kan sætte pengene ind på deres konto.

 

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

må jeg ikke, hun tror jo jeg bliver hacket Tongue Tied

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det skyldes din unge alder, at dine forældre er påpasselige med hvad du vil lave via. internettet.

Jeg vil gøre opmærksom på at google ads kræver myndighed (18 år red.). Der findes en del gratise webhosts såsom dinhost.net, hvor du næsten kan de samme ting, som på et købe webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

john138:

må jeg ikke, hun tror jo jeg bliver hacket Tongue Tied

 

Jamen Michael kan sku ikke bare give dig hans bank oplysninger. Hvad får Michael ud af at give dig det ? Og så skal han også bruge tid på at sende dig gavekort ?


Hvad skal du foresten i gang med ? Er det en blog eller?

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ja.men kan jo lave den i en andes navn - det står der højt og tydeligt at man gerne må :P

men er der PLEASE ikke nogle som vil sende mig gavekort / penge for penge på jeres bankkontier? :S

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ram - jeg vil gerne igang med et eller andet - min drøm er at eje en satelit som google earth - men bare noget som kan tjene penge og så sælges for flere end den købt for - og så købe noget der tjener mere os.v

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må sgu da aldrig bruge en anden persons oplysninger, det er det der hedder falske idensitet bla bla. og det kan altså koste bøder samt fængselsstraf. Lyt til dine forældre i denne sag, for jeg vil give dem medhold i, at nok er for ung til at komme ind på det billede der hedder afflite, og dybest set, så tror jeg at det er det der bekymre dem, også om det er ulovligt det du vil lave.

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)