Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkontier

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

john138:

Ram - jeg vil gerne igang med et eller andet - min drøm er at eje en satelit som google earth - men bare noget som kan tjene penge og så sælges for flere end den købt for - og så købe noget der tjener mere os.v

Det kalder jeg sørme store drømme, start stille og roligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

john138:


men er der PLEASE ikke nogle som vil sende mig gavekort / penge for penge på jeres bankkontier? :S

Der er desværre ikke nogen der bare giver sine bankoplysninger væk. Og hvis du sender penge på en konto hos en person som du slett ikke kender, hvor nemt er det ikke bare at tage pengene, og så blokkere dig på msn eller hvordan du vil have kontakt med denne person.

 

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, har også tænkt på at starte med en slags top10 internet side

hvor top10 hjemmesider er
top10 ældste hjemmesider

top10 rigeste person

M.M og håbe den kan tjene penge - men det koster jo at få lavet - så derfor skal jeg tjene pengene - og det kan jeg jo ikke da jeg ikke måp få dem udbetalt

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ram - det er jo knald eller fald for mig - har en chance for at få pengene fra en herinde fra eller at slet ikke få dem udbetalt....

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Umidbart så kan jeg ikke se hvad jeg skulle bruge sådan en hjemmeside til, med din personlige mening.

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

nej, men jeg intresere mig meget for googles historie os.v internettet/computeren historie - så det er spændende for mig..

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

john138:
min mor siger at man ikke må have 2 uden det koster penge - men hun er nogle gange fuld af lort....

Hej John

Kan du evt ikke skrive til mig i PM og give mig dit telefon nr jeg ville da gerne tale med din mor ?

/allan

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan - Hvorfor vil du gerne det :O?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

john138:

Ram - det er jo knald eller fald for mig - har en chance for at få pengene fra en herinde fra eller at slet ikke få dem udbetalt....

Har du nogle penge, som du kan bruge til at starte med ?

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

nej, for kan ikke få dem udbetalt - og jeg vil først begynde at tjene dem når jeg har en aftale på plads med en person....

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)