Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet portal - programmering, hvor?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for at skrive en hel roman vil jeg kaste mig ud i spørgsmålet med det samme:

Jeg skal have programmeret et stort site, faktisk en portal for unge mennesker. Sitet vil være ca. på størrelse med dkbn.dk - xplayn.com eller aniston.dk

Mht. designet er det noget jeg selv kan stå for. Det er kun programmeringsdelen - som nok også er den største del - jeg ikke selv kan opfylde. :)

Evt. et team der er herinde som kan hjælpe? Eller en virksomhed man kan blive henvist til som ikke er alt for dyr?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan da godt hjælpe dig, hvis det skulle være..

Jeg er selv studerende og har nogle flere studerende tilknyttet, da vi ikke skal arbejde for "føden" kan vi ofte lave projekterene til en billigere pris ind uddannet programørere, men du skal være velkommen til at sende mig en mail på krii08@hotmail.com og så vil jeg gerne komme med et tilbud til dig..

mvh Kristoffer

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, du må gerne kontakte mig på tobiasroikjerAngelgmail.com så kan jeg da se på om opgaven ligger inden for mit kompetencerum, ellers kan jeg da hjælpe dig lidt på vej.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leonardo

Jeg vil også gerne tilbyde min hjælp, tror endda jeg har en måde hvorpå vi kan sparer på budgettet!