Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet portal - programmering, hvor?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for at skrive en hel roman vil jeg kaste mig ud i spørgsmålet med det samme:

Jeg skal have programmeret et stort site, faktisk en portal for unge mennesker. Sitet vil være ca. på størrelse med dkbn.dk - xplayn.com eller aniston.dk

Mht. designet er det noget jeg selv kan stå for. Det er kun programmeringsdelen - som nok også er den største del - jeg ikke selv kan opfylde. :)

Evt. et team der er herinde som kan hjælpe? Eller en virksomhed man kan blive henvist til som ikke er alt for dyr?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan da godt hjælpe dig, hvis det skulle være..

Jeg er selv studerende og har nogle flere studerende tilknyttet, da vi ikke skal arbejde for "føden" kan vi ofte lave projekterene til en billigere pris ind uddannet programørere, men du skal være velkommen til at sende mig en mail på krii08@hotmail.com og så vil jeg gerne komme med et tilbud til dig..

mvh Kristoffer

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, du må gerne kontakte mig på tobiasroikjerAngelgmail.com så kan jeg da se på om opgaven ligger inden for mit kompetencerum, ellers kan jeg da hjælpe dig lidt på vej.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leonardo

Jeg vil også gerne tilbyde min hjælp, tror endda jeg har en måde hvorpå vi kan sparer på budgettet!

Sagen er den at vi har lavet et drag-n-drop værktøj, der i højgrad sætter designere istand til at bygge f.eks. web potaler. Det kræver et par timers indlæringstid, så er man kørende! Fordelen er selvfølgeligt at mængden at programmeringsarbejde bliver væsentligt mindre, men også at man kan vente med at sætte det igang til man har look-n-feel på plads. Vi har iøvrigt allerede bestillinger på komponenter som login og parametrisk søgning, så der kan vi også skyde genvej, både tidsmæssigt og økonomisk.

Du må meget gerne ringe til mig på 26 37 79 13 eller 70 70 26 26, så kan vi hurtigt afklarer om der er potentiale for et samarbejde.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leonardo,

Send mig en mail med lidt flere detaljer angående dit projekt, og jeg vil så regne et tilbud til dig fra det tilsendte.

Vi er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer. Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

 

 

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leonardo

 

Du skal være meget velkommen til at smide mig en mail på morten@mr-inc.dk

Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med hurtig respons og tilbud.

Jeg bliver dog nødt til at være realistisk også. Her gælder det nemlig et længere sigtet samarbejde. Jeg ved så meget, at programmering kan være vanskelig at arbejde med. Hvis Coder1 bygger mit site op i dag, vil det ikke være nemt for Coder2 at træde ind når Coder1 har valgt at stoppe dagen efter. :)

Så før jeg kontakter nogle af jer, vil jeg også undersøge muligheden for evt. firmaer der kan levere en "professionel" løsning til fornuftige priser? :)

Sådan et site vil nemlig også løbende kræve fejlrettelser, optimering mm. det vil i så fald være rigtig vigtigt for mig, at få fixet disse ting hurtigt, så jeg ikke mister "kunder" på det - eller giver de nuværende brugere en dårlig oplevelse.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Leonardo:

Fedt med hurtig respons og tilbud.

Jeg bliver dog nødt til at være realistisk også. Her gælder det nemlig et længere sigtet samarbejde. Jeg ved så meget, at programmering kan være vanskelig at arbejde med. Hvis Coder1 bygger mit site op i dag, vil det ikke være nemt for Coder2 at træde ind når Coder1 har valgt at stoppe dagen efter. :)

Så før jeg kontakter nogle af jer, vil jeg også undersøge muligheden for evt. firmaer der kan levere en "professionel" løsning til fornuftige priser? :)

Sådan et site vil nemlig også løbende kræve fejlrettelser, optimering mm. det vil i så fald være rigtig vigtigt for mig, at få fixet disse ting hurtigt, så jeg ikke mister "kunder" på det - eller giver de nuværende brugere en dårlig oplevelse.

Det var mit keyword.

Vi er et udviklingsbureau der præcis varetager en opgave som din.
Din idé lyder spændende, og vil med glæde gerne høre mere til opgaven.

Send mig gerne en mail på henrik /a/ danskwebinnovation.dk, eller giv mig et ring imorgen på 89 938 138.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Leonardo:
Jeg bliver dog nødt til at være realistisk også. Her gælder det nemlig et længere sigtet samarbejde. Jeg ved så meget, at programmering kan være vanskelig at arbejde med. Hvis Coder1 bygger mit site op i dag, vil det ikke være nemt for Coder2 at træde ind når Coder1 har valgt at stoppe dagen efter. :)

Derfor skal du være opmærksom på at ALT bliver dokumenteret. Man sætter sig nemlig ikke bare ned og koder sådan noget. Så en af de ting du skal være striks med er at database er dokumenteret, at der er tekniske beskrivelser af setup'et, at funktioner er beskrevet. Du skal IKKE acceptere "jamen koden er selvdokumenterende"..... Taler af erfaring fordi jeg sidder lige  nu som 3. programmør på et projekt (de 2 andre opgav).

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Leonardo:

Hvis Coder1 bygger mit site op i dag, vil det ikke være nemt for Coder2 at træde ind når Coder1 har valgt at stoppe dagen efter. :)

Så før jeg kontakter nogle af jer, vil jeg også undersøge muligheden for evt. firmaer der kan levere en "professionel" løsning til fornuftige priser? :)

Det er en rigtigt fornuftig tilgang, det er faktisk præcist en professionel løsning til en fornuftig pris, som jeg tilbyder. Via platformen kan sparer en masse timer, og det vil formendligt mere end udligne det faktum, at vores timetakst, er ikke er den laveste her på Amino.

Selve firmaet EasyFlow er et aktieselskab og har eksisteret i 8 år, og vi har bestemt tænkt os at være her 8 til. På kunde siden, har vi udført arbejde for en række store virksomheder f.eks. BRF, Lufthavnen, DFDS, BankInvest, PKA, KMD m.fl. har vi også udført arbejde for et antal stort mindre kunder. Vores største opgave var på lidt over 3 millioner og vores mindst omkring et par tusind.

Håber at hører fra dig.

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)