Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design og programmering af puslespil?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er!

Har en lidt speciel forespørgsel som jeg håber i kan hjælpe med:

En af mine kunder efterspørger et online puslespil til deres website. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen, der kan hjælpe mig med at løse denne opgave.

Kunden ønsker et mellemsvært online puslespil med omkring 100 brikker samt tidtagning af den enkelte spiller. Mulighed for Top 10 liste over bedste tid, med navn og tid. Motivet til spillet skal være en illustration eller kundens logo.

Opnår man placering på Top 10 skulle man via et popup-vindue kunne anføre personlige oplysninger samt mailadresse.

Nogen som kan være hjælpe med gode råd, forslag og ideer, samt hvilket programmeringssprog i vil anbefale at det laves i? Gode links er meget velkomne :)

Er der evt. nogen, der ved hvordan man undgår at folk snyder med tiden? 

 

Jeg ville være meget taknemmelig, hvis I kunne finde tid til at komme med lidt input til denne tråd.

 

God weekend til alle :)

Mvh René W.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej René

 

Flash er vel en mulighed - det er et godt program til at oprette interaktiv grafik i.

Med actionscript (som er en del af Flash) kan du lave selve interaktiviteten og tidsstyringen i spillet.

Til registrering af topscore skal du have en database på en server - det tror jeg også Flash kan håndtere - men ellers skal du vel udi noget ASP.

Det var bare mine 2 cent..

Håber du kan bruge det til noget..;-))

Held og lykke med projektet.

VH. Bo

 

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Vi laver flotte sider i Flash med (og uden) avanceret actionscripting.lt for Flash ville være optimalt til det, du skal bruge det til.

Hvis du er interesseret i et prisforslag til sådan et spil, så skriv en mail til adam@bezot.com eller kontakt os gennem vores kontaktformular.

- Adam

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode svar :) 

Alle der måtte have et tilbud på opgaven er meget velkomne til at sende det til min mail: renew(snabel-a)webspeed.dk

 

mvh René 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg modtager stadigvæk gerne tilbud på denne type opgave - kan ikke passe at der ikke er nogle Flash-kompetente mennesker her på amino ;)

Fra København
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Vi kan lave opgaven for dig. Send mig en mail på tommi@graphit.dk

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Send en mail til mig, gerne med en lidt mere detaljeret beskrivelse af kundens ønsker, måske det er en opgave for en af vores kreative designere. Har du en opstart/deadline på opgaven?

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Vi har lavet en del i flash, og opgaven lyder meget spændende - Jeg har sendt dig en mail.

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

www.twocitizens.com har lavet lign til Danske spil

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)