Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et site fra Redeluxe A/S

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nørregade 41, men for fanden.. der ligger Montmartre jo.. så det kan ikke være der.

Der bliver reklameret ret tungt for åbningen på andre medier, så det er tæt på irrelevant om adressen er på sitet imo.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det bliver vist lidt svært at finde, da der kun er et kontakt link i bunden af siden, hvor man kan finde adressen. Vi står ikke selv for indholdet, så jeg har sendt jeres råd videre til de rette. Tak for at gøre opmærksom på det Yes

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

HVordan kan man have sådan en hjemmeside, og reklamere så massivt for et nyt sted, uden en cool præsentation ala Park Café lavet af Aminos bedste Panoramafotograf? Ja det er da mig fuldstændig uforstående Stick out tongue

Med venlig hilsen

Morten Andersen
- der kan kontaktes for et godt tilbud på 32 10 47 44 Wink

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

WideEyes.dk & AAimport.dk:

HVordan kan man have sådan en hjemmeside, og reklamere så massivt for et nyt sted, uden en cool præsentation ala Park Café lavet af Aminos bedste Panoramafotograf? Ja det er da mig fuldstændig uforstående Stick out tongue

Med venlig hilsen

Morten Andersen
- der kan kontaktes for et godt tilbud på 32 10 47 44 Wink

Hvis du er uforstående må du jo kontakte dem som har bestilt sitet. 

Jeg er tilgengæld uforstående over at du laver et reklame indlæg om dig selv i en tråd i jantetæskeren, lavt......meget lavt Indifferent

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

HVordan kan man have sådan en hjemmeside, og reklamere så massivt for et nyt sted, uden en cool præsentation ala Park Café lavet af Aminos bedste Panoramafotograf? Ja det er da mig fuldstændig uforstående Stick out tongue

Med venlig hilsen

Morten Andersen
- der kan kontaktes for et godt tilbud på 32 10 47 44 Wink

 

Super super lækker præsentation!!.. virkelig nice   og en fed måde at præsentere et cool sted på..  panorama billeder har været ude i en del år, kan huske jeg arbejde med noget der hed "cult 3d" engagn og i forbindelse med det arbejde vi også med panorama, men siden der er virkelig lækkert..

Thumbs up.. Yes

mh. til den anden side har jeg vedhæftet et SS fra IE 6.0 , ved ikk om siden skal se sådan ud, men personligt syntes jeg det ser amatøragtig ud..  no offense!!

M  dfdf

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kjærgaard:

Jeg er tilgengæld uforstående over at du laver et reklame indlæg om dig selv i en tråd i jantetæskeren, lavt......meget lavt Indifferent

Jeg er ked af at mit indlæg har stødt dig. Det var bestemt ikke meningen.

Tidligere har du bedt om kritik, forslag til forbedringer etc. på andre sites, så forslaget blev givet i den ånd, og skulle være set som inspiration til hvordan man også kan sætte fokus på et nyåbnet sted. Det har faktisk virket for andre virksomheder! Jeg troede egentligt også at min brug af de lidt mere spøjse smileys ville være med til at nedtone salgsdelen - men jeg tog fejl, og det beklager jeg.

At du så havde postet indlægget under "jantetæsker" ja den havde jeg ikke fanget. Ikke at jeg kan se at det gør en stor forskel, men igen - jeg beklager mit indlæg har stødt dig. Det skal ikke ske igen.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var den hensigt du havde, så er det selvfølgelig helt i orden Morten Smile Jeg har selv begået samme fejl

Fra Stubbekøbing
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se adressen på forsiden nederst i midten :)

 

/Ann Dorte

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Raufort:
mh. til den anden side har jeg vedhæftet et SS fra IE 6.0 , ved ikk om siden skal se sådan ud, men personligt syntes jeg det ser amatøragtig ud..  no offense!!

Hej Kim

Nej det ser ikke godt ud. I min IE 7.0 ser den fin ud, men jeg siger det lige til vores programmør, tak.

Fra København
Tilmeldt 11. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi jeg nu har smidt kontaktinfo på forsiden her til åbningen :)


Tak for al den gode kritik - keep it coming!

mvh

Adrian /B41

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)