Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et site fra Redeluxe A/S

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kjærgaard:

Kim Raufort:
mh. til den anden side har jeg vedhæftet et SS fra IE 6.0 , ved ikk om siden skal se sådan ud, men personligt syntes jeg det ser amatøragtig ud..  no offense!!

Hej Kim

Nej det ser ikke godt ud. I min IE 7.0 ser den fin ud, men jeg siger det lige til vores programmør, tak.

Et lille PNG fix burde rette fejlen, ellers kunne man vælge at smide en kampange på for at få folk til at droppe IE6, læs her: http://drop-ie6.dk/

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

yeps kunne man godt..  pt sidder jeg på en af danmarks største arbejdspladser  hvor vores browser systemer kun kører på IE6.. derfor opgraderer de ikke...    og jeg går ud fra andre firmaer har samme "problem"

M  dfdf

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Raufort:

yeps kunne man godt..  pt sidder jeg på en af danmarks største arbejdspladser  hvor vores browser systemer kun kører på IE6.. derfor opgraderer de ikke...    og jeg går ud fra andre firmaer har samme "problem"

Den holder bare ikke helt når IE8 kan "emulere" IE6 ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan menuen til venstre ik lave nogle mere bløde ryk? Dens bevægelser fjerner totalt fokus fra selve indholdet...

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kjærgaard:

For få timer siden lancerede vi det nye site for B41 Yes

Tillykke Dennis.

Jeg vil dog nødig være ham der har glemt mine ting hos B41, tvivler på jeg nogensinde finder det link. Samt Fødevaremyndigheder nok ikke godkender den "synlige placering" af deres logo.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 11. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian - vil du helt seriøst mene at noget af det vigtigste på en hjemmeside for et diskotek er hvordan man finder glemte sager?.... nej vel ;)

Det med smileylinket den må vi tage op hvis de brokker sig.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)