Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er prisen på e-mail sign-ups og permission pr. kontakt?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

 

Jeg skal lige høre jer, hvad i mener kontakprisen er pr. email-signups og permission man har i databasen.

Jeg har flere mailinglister og diverse permissiondatabaser, jeg gerne vil forsøge at prissætte ifht. til udredning af en promopakke.

Altså, hvad er hver kontakt værd? 5 kr., 15,-??

Håber i kan hjælpe :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er umuligt at sige, ud fra de parametre du har her.

F.eks.: Jeg har lige hjulpet til med at rense ud i en købt mailingliste, som stort set fik mailserverne spærret på alle andre mailservere, fordi den indeholdt masser af spamtraps, ikke eksisterende kontis osv. Sådan en mailliste er ikke en fløjtende fis værd, og giver masser af badwill til den der sender ud.

Omvendt så tror jeg at en mailingliste til kunder som har bedt om at modtage tilbud fra firmaer som det du vil tilbyde den til og som er klar på at handle med dem, er gode penge værd. Hvis man f.eks. kan bevise salg, kan man få mange penge for det :)

Prisen kommer utroligt meget an på branche og kvalitet.

Desuden er det jo værd at huske at man ikke må dele den slags lister imellem virksomheder, medmindre kunden specifikt har givet tilladelse til det (Altså til det specifikke firma som du deler med. F.eks. branche, interesse gruppe osv. er ikke nok), men nu ved jeg jo heller ikke om du tilbyder at sende tilbud for andre, men fra din egen virksomhed.

Helt generelt er jeg ikke den store tilhænger af at købe adgang til adresse kartoteker, men må også indrømme at nogle har forholdsvist godt styr på sagerne. Man skal bare sådan passe på med ikke at blive opfattet som spammer, for dem er der sku ingen der kan lide.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tomasito:

Hej Aminoer,

 

Jeg skal lige høre jer, hvad i mener kontakprisen er pr. email-signups og permission man har i databasen.

Jeg har flere mailinglister og diverse permissiondatabaser, jeg gerne vil forsøge at prissætte ifht. til udredning af en promopakke.

Altså, hvad er hver kontakt værd? 5 kr., 15,-??

Håber i kan hjælpe :-)

 

Hvis du køber en stor portion, så kan du købe co-regs hos et affiliatenetværk for ca. 1 kr. stykket. De har nok endda en større værdi en en gammel mailingliste, da co-regs er "friske" Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved vi det er en aktiv og købestærk mailingliste, som er aktiv og har givet permission.

Det er ikke en spamliste jeg vil købe mig ind på, men en række egne mailinglister jeg skal forsøge at værdisætte ifht. til en sponsorkontrakt.

Hvad er den promotionkanal værd, så at sige. Altså pr. kontak?
Og det er under en stor medievirksomhed og stærkt brand... ;-)

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

GevinstGaranti:

Tomasito:

Hej Aminoer,

 

Jeg skal lige høre jer, hvad i mener kontakprisen er pr. email-signups og permission man har i databasen.

Jeg har flere mailinglister og diverse permissiondatabaser, jeg gerne vil forsøge at prissætte ifht. til udredning af en promopakke.

Altså, hvad er hver kontakt værd? 5 kr., 15,-??

Håber i kan hjælpe :-)

 

 

Hvis du køber en stor portion, så kan du købe co-regs hos et affiliatenetværk for ca. 1 kr. stykket. De har nok endda en større værdi en en gammel mailingliste, da co-regs er "friske" Smile

 

Hvor kan man købe disse co-regs, du taler om? Lyder spændende og til en god pris :-)

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Christiansen:

GevinstGaranti:

Tomasito:

Hej Aminoer,

 

Jeg skal lige høre jer, hvad i mener kontakprisen er pr. email-signups og permission man har i databasen.

Jeg har flere mailinglister og diverse permissiondatabaser, jeg gerne vil forsøge at prissætte ifht. til udredning af en promopakke.

Altså, hvad er hver kontakt værd? 5 kr., 15,-??

Håber i kan hjælpe :-)

 

 

Hvis du køber en stor portion, så kan du købe co-regs hos et affiliatenetværk for ca. 1 kr. stykket. De har nok endda en større værdi en en gammel mailingliste, da co-regs er "friske" Smile

 

 

Hvor kan man købe disse co-regs, du taler om? Lyder spændende og til en god pris :-)

 

Jeg ved at standardprisen er 2-3 kr., men køber du rigtig mange, så får du dem til 1 kr. - De bliver så dyrere jo flere oplysninger du skal have og hvis du skal segmentere f.eks. kun enlige mødre eller kun mænd mellen 25 og 35 år som bor i Holbæk, så stiger prisen selvfølgelig også.

Du kan købe co-regs hos næsten alle danske annoncenetværk, som f.eks.:

Guavamedia, MMMedier, Euroads, Adfair, Clash-media, Come&Stay, Mikkelsen Media, Adpepper, IQmedier m.fl.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du køber en stor portion, så kan du købe co-regs hos et affiliatenetværk for ca. 1 kr. stykket. De har nok endda en større værdi en en gammel mailingliste, da co-regs er "friske" Smile
Hvad betyder dette på dansk ?
Jeg kan købe en stor mailingliste med kunder som andre har opsamlet , og sende dem nyhedsbrev fra mit/mine firmaer ? Dette har kunderne givet tilladelse til - og hvis hvorfor har de givet tilladelse til dette? for at tjene nogle point på en eller anden pointside ?
Skær det gerne ud i pap for mig .
Mvh
Jesper
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at klikke her, hvis du så efterfølgende klikker på betingelser, så står der bl.a.: "Samtidig accepterer du at modtage nyhedsmail fra vores undersøgelsers sponsorer Opinionsland, Chanti, samt vores partnerne Tilbudszone, Femailmagazin.dk, Playmagazin.dk, Sendaway, Dagenskonkurrencer.dk, hurtigt tilbud.dk, Net Forbruger.dk og Rabat365.dk. Guldkisten.dk og Cashback24. Du kan til enhver tid framelde dig disse nyhedsmails igen."

Det er co-regs og hvis vi tager Guldkisten som et eksempel, så modtager de højst sandsynligt de indtastede brugerdata live og sender automatisk det første nyhedbrev/velkomstmail ud. Du kan så vælge at segmentere og kun modtage data på personer over 18 år eller kun personer der bor i Herning kommune osv., men jo mere du segmenterer jo højere pris skal du betale. Hvis du ikke segmenterer overhovedet, så kan du godt forhandle dig frem til en pris på 1kr. hos f.eks. Euroads og MMmedier m.fl.

Netværket ligger så dit co-reg i surveys som den i linket, men giver også deres partnere mulighed for selv at ligge co-reg på deres side. Jeg kunne f.eks. gøre sådan at hver gang en ny bruger tilmelder sig mit nyhedsbrev, så accepterer han samtidig at modtage et nyhedsbrev fra Sliknet.dk Big Smile

Jeg håber det gav lidt mening.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jo tak for forklaringen - det var vel nogenlunde som jeg troede.

Men det betyder så også - som jeg ser det - at værdien af disse mail adresser er meget lille, de har jo kun tilmeldt sig for at vinde et eller andet, eller for at få noget gratis. Vil tro der er meget stor chance for at de enten framelder sig brevene igen, eller blot sletter dem ved modtagelse, til forskel fra de som har tilmeldt sig mit nyhedsbrev fordi ( formoder jeg) de har en reel interesse.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Hej

Jo tak for forklaringen - det var vel nogenlunde som jeg troede.

Men det betyder så også - som jeg ser det - at værdien af disse mail adresser er meget lille, de har jo kun tilmeldt sig for at vinde et eller andet, eller for at få noget gratis. Vil tro der er meget stor chance for at de enten framelder sig brevene igen, eller blot sletter dem ved modtagelse, til forskel fra de som har tilmeldt sig mit nyhedsbrev fordi ( formoder jeg) de har en reel interesse.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

 

Det kan vi ikke blive uenige om! Men det var også nævnt som en sammenligning med at købe en gammel mailingliste. Der tror jeg værdien er mindst lige så god her og så har du endda tilladelse til at udsende nyhedsbrev fra netop din side fuldt lovligt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)