Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på website søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoes

Jeg går i øjeblikket og bakser lidt med en idé. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig en pris på et website jeg skal have lavet. Det er et site der skal kunne lidt forskelligt, men det skal først og fremmest kunne hente ting frem i en tabel. Det vil sige, at hvis man skriver fodbold, så henter den automatisk alle de oplysninger der er skrevet om fodbold, så man f.eks. kan se hvor mange hold, spillere eller dommere der er.

Den skal så også selv være i stand til selv at regne tabeller sammen, og komme med med oversigt på det der er sat ind.

Det skal derud over også være muligt selv at lægge indlæg ind, ved blandt andet at indsætte i tabeller, men også egen skreven tekst.

Er der nogle der har mulighed for en give en pris på hvad det cirka vil koste at få lavet?

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget svært at sige, da der mangler en hel del detaljer.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du sender mig en mail på krii08@hotmail.com vil jeg da gerne give dig et bud på sådan en opgave, men jeg har dog brug for lidt mere information først, så hvis du kunne skrive lidt mere i mailen ville det være super :)

mvh Kristoffer

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også meget gerne give et bud, skriv til kevin (at) lund (dot) dk.

Men som de andre, mangler der en masse detaljer, før det er muligt at komme med en pris.

Mvh Kevin Lund

Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en PM.

Svendborg Webdesign - Design, programmering og søgemaskineoptimering.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok lave en lidt mere detaljeret krav specicifikation. Det er lige som at bede et byggefirma om en pris på et hus, gerne med lidt vand og el i. Jo mere præcis beskrivelse du laver, jo større chance er der for at du får et estimat der holder og både du og leverandøren kan være tilfredse med projektet.

Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke rigtigt hvor meget jeg mere kan fortælle om det, ud over at det skal være med design, og hvad der ellers følger med. Det er stort set de ting sitet skal kunne som jeg har beskrevet.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hardrup

Prøv at kontakt www.opengate.dk de kan helt sikkert hjælpe dig til en god pris, hvor du naturligvis får et virkelig godt CMS-system med.

Hils dog fra Arlo :-).

 

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hardup,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud til dig fra det tilsendte materiale.

IndoSoft er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du er meget velkommen til at skrive på min mail: sejeste@hotmail.com

Så skal jeg give dig et tilbud som er fair for os begge :)

// Emil

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)