Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento design til min shop!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har planer om at jeg vil starte min egen webshop op, og i den forbindelse vil jeg gerne hører om i kan give mig et tilbud på et design til Magento systemet?

Designet skal bare være så simpelt så muligt uden alt for meget grafik :)

Håber i kan give mig nogle gode tilbud.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Juul Frederiksen:

Jeg har planer om at jeg vil starte min egen webshop op, og i den forbindelse vil jeg gerne hører om i kan give mig et tilbud på et design til Magento systemet?

Designet skal bare være så simpelt så muligt uden alt for meget grafik :)

Håber i kan give mig nogle gode tilbud.

Hejsa

Vi kan tilbyde en køreklar Magento webshop inkl. unikt design + professionel hosting og betalingsgateway (modtag bla. dankort) hele første år til kun 9.995,-

Du er velkommen til at kontakte mig herinde for mere info eller læse mere her: http://getashop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du skulle fortælle hvilken slags/type produkter du sælger... Ellers er det da umuligt at lave et passende design, der matcher og fanger...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nu også for at se hvad jeg kunne få et billigt design til!

Jeg har ikke tænkt mig at jeg vil betale mere end 2000 kr for det!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Juul Frederiksen:

Det var nu også for at se hvad jeg kunne få et billigt design til!

Jeg har ikke tænkt mig at jeg vil betale mere end 2000 kr for det!

Jeg kender en dygtig designer du sikkert kan få til at lave det til omkring den pris. Men han kan intet lave, eller forslag give med så få info... Hva skal du sælge?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Juul Frederiksen:
Jeg har ikke tænkt mig at jeg vil betale mere end 2000 kr for det!

Held og lykke. Ud af vores tilbud på 9.995 går over 2.000 til hosting og betalingsgateway. Hvis du så også vil have design, så var det måske en mulighed at finde en gratis template. Eneste grund til at vi kan gøre det til den pris er at vi outsourcer design og udvikling. Skulle vi lave det i DK ville timeprisen være 850,- og set i lyset af at vi typisk bruger mere end 25 timer alene på designet så er det svært at få dette passet ind i dit budget.

Hvis du vil have lavet et unikt design og implementeret det i Magento så kommer du ikke langt med 2.000. 

Husk også at du får det du betaler for.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Jeg kan se, at du har fået nogle tilbud - hvis ikke du har fundet hvad du søgte så kan jeg ikke selv den slags.
Til gengæld kender jeg en i Odense, som er kanon til denne slags - jeg aner ikke hvad prisen ville være, men
du kan sende ham en mail og høre. Jeg er sikker på, at han er klar på gode tilbud - og han er Joomla ekspert.

Send mail til ronni@redweb.dk  eller email@redweb.dk

Kan anbefales på det varmeste.

Held og lykke med shoppen :)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

I dit prisniveau skal du nok kigge efter en template løsning.
Dvs. et template design som du installerer på din Magento Shop.

Det er hverken spor unikt, og du skal nok regne med en del timer på at modificere og rette mange af de fejl der er i det - men du er ihvertfald igang for små penge.

Hvis du ønsker et unikt design, som virkelig flytter kunder, og er gennemtænkt - slipper du desværre ikke under 10-15.000 for det.

Held og lykke med projektet.

Mvh. Henrik

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)