Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop som DBA / QXL

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står med et lille projekt, hvor jeg har brug for et system / shop, som kan fungere som QXL eller DBA. Altså en shop hvor brugere kan oprette en vare.

 

For lige at give helt mening: Jeg har en gammel cykel, og den vil jeg gerne sælge på shoppen. Jeg opretter mig nu som bruger og sætter den til salg, så alle andre besøgende på shoppen kan se og købe den.

 

Jeg håber, at I kan hjælpe mig med at finde sådan et system. Gerne en gratis open source, men ellers et 'købe-produkt'.

 

På forhånd tak.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg har lige lavet sådan en shop i sidste uge www.opretgratis.dk køb og salg af nyt og brugt.

Min side er bygget op på et rimelig billigt script, men ved ikke om det er noget ala det du søger ?

Mikkel

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen:

Okay, mit spørgsmål var, trods mit ihærdige forsøg, ikke så godt. Siden skal ikke være auktion, men bare en shop. Jeg vil dog alligevel kigge på dit link til et andet projekt.

 

Tak : )

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

 

Det er noget meget tæt på : )  Altså ikke at mit projekt bliver en konkurrent. Det er en intern opgave.

 

Hvilket system har du lavet det på?

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

cubie:

Hej Mikkel

 

Det er noget meget tæt på : )  Altså ikke at mit projekt bliver en konkurrent. Det er en intern opgave.

 

Hvilket system har du lavet det på?

Det er bygget op på Wordpress, sammen med et specielt Wordpress theme. Ikke så svært at sætte op Wink og nemt at lave ændringer på.

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Singularity:

www.taarnsalg.dk

Bygget op omkring MAgento

Det er en rigtig fin side! Desværre kan jeg ikke rigtig få Magento til at køre. Den giver mig PHP fejl på PHP fejl. 

Kender du til nogen webhoteller, som kan køre Magento? Jeg sidder selv på Cliche, og den vil ikke rigtig.

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin:

Det er bygget op på Wordpress, sammen med et specielt Wordpress theme. Ikke så svært at sætte op Wink og nemt at lave ændringer på.

 

Den kunne jeg rigtig godt tænke mig at rode lidt med. Kan du sende hints min vej angående det Theme? Eller er det hemmeligt Surprise

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg bruger et wordpress og så kan jeg ikke helt huske hvad selve det theme hedder.

Men jeg gav lidt over 400,- kr for det :-)

Og rigtig nemt og redigere i det og tilføje og fjerne ting.

Men værd opmærksom på hvor mange penge der skal smides i markedsføring, det overraskede mig en hel del..

har lagt ca 15,000 kr i her den først uge og ikke rigtig givet noget endnu, men håber det kommer..

Men regn minimum 30,000 til markedsføring den første mdr :-)

Håbr du kan bruge det til noget

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)